Inwe Skrevet 20. april 2016 #21 Del Skrevet 20. april 2016 Da hadde jeg vært redd min far og bror 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #22 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg blir vel litt ekstra bevisst på min mangel på høyde(155,6 cm på sokkelesten), men jeg har aldri følt meg nervøs på bakgrunn av høyde og rakryggethet alene, nei. De gangene jeg har følt meg nervøs/utrygg rundt menn, har det vært noe med blikk og oppførsel på dem, og samtlige menn har vært lavere enn 190 cm. Anonymkode: c7281...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 22. april 2016 #23 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) . Endret 1. desember 2016 av The damned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 22. april 2016 #24 Del Skrevet 22. april 2016 Nervøs ? . - Nei. Naturlig autoritet har NADA med høyde å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 22. april 2016 #25 Del Skrevet 22. april 2016 Blir ikke nervøs, men kjenner meg lav om det er flere rundt meg på rundt/over 2m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #26 Del Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Nervøs ? . - Nei. Naturlig autoritet har NADA med høyde å gjøre. Dette stemmer ikke helt - det er faktisk sant at autoritet og høyde har en sammenheng. I gjennomsnitt er mannlige ledere f eks høyere enn andre menn. Det betyr ikke at man må være høy for å ha autoritet, men det er et faktum dette med at mange ledere er høyere enn gjennomsnittet. Anonymkode: 0ddf2...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 22. april 2016 #27 Del Skrevet 22. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer ikke helt - det er faktisk sant at autoritet og høyde har en sammenheng. I gjennomsnitt er mannlige ledere f eks høyere enn andre menn. Det betyr ikke at man må være høy for å ha autoritet, men det er et faktum dette med at mange ledere er høyere enn gjennomsnittet. Anonymkode: 0ddf2...c53 Spørsmålet om egg eller høns kom først er jo interessant. Autoritet kommer ikke som et resultat av høyde over havet, like lite som høyden kommer som et resultat av autoriteten. At autorative lederfigurer legges merke til dersom de rager en skalle høyere enn omgivelsene kan tenkes, men det skyldes kanskje like mye at de ikke skjemmes over sin egen høyde? Er det så unntak for autorative, kvinnelige ledere? - eller mener du det gjelder andre regler der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #28 Del Skrevet 22. april 2016 Mye bedre med rakrygget enn krummet. Veldig høye menn kompenserer ofte ved å krumme ryggen eller skyte hodet fremover og det er ikke pent. Nei, jeg blir ikke redd av menn på 190. Jeg er så vant til 190-menn at jeg tenker ikke over det en gang før jeg ser dem sammen med lavere menn. Tenker ikke på dem som noe mer autoritære enn andre heller. Anonymkode: fddb1...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #29 Del Skrevet 22. april 2016 Bare om du raser som en rabiat villmann med barbert hode og er sinna i trynet. om du er normal, nei Anonymkode: a4216...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. april 2016 #30 Del Skrevet 22. april 2016 Nei. Hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg blir nervøs av en fyr så har det ingenting med høyden å gjøre. Creepy folk finnes i alle høyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå