AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg blir boende hos noen i en ukes tid, og slipper derfor unna utgifter til hotell eller å velte rundt i et telt:P Noen som kan foreslå noe? Vedkommende er interessert i bartending og slikt så alkohol bør jo funke bra, men er åpen for andre forslag også:) Gjerne ikke mer enn 300kr. Anonymkode: 797e2...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 2 stk eksklusive cognac-glass, for den gode, alvorlige samtalen. Jeg regner med at du bidrar med kostpenger utenom? For ellers virker 300,- lite for en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Del Skrevet 19. april 2016 To flasker vin. En rød og en hvit. Helst en liten blomsterkvast også. Selvfølgelig bidrar du med mat i tillegg Anonymkode: 3fc7c...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 Ingredienser til en av vertens favorittdrink. Anonymkode: b8e78...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Del Skrevet 19. april 2016 46 minutter siden, Zenobia skrev: 2 stk eksklusive cognac-glass, for den gode, alvorlige samtalen. Jeg regner med at du bidrar med kostpenger utenom? For ellers virker 300,- lite for en uke. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: To flasker vin. En rød og en hvit. Helst en liten blomsterkvast også. Selvfølgelig bidrar du med mat i tillegg Anonymkode: 3fc7c...5f5 Ja, selvsagt bidrar jeg med kost! Skulle bare mangle:P Noen som kan anbefale vin?:) Eller annet for den saksskyld. Anonymkode: 797e2...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. april 2016 #6 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg ville spurt på Vinmonopolet eller Taxfree'n, avhengig om det er innenlands eller utenlands, de pleier å ha gode tips! Men en vertsgave i tillegg til kost er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Del Skrevet 19. april 2016 1 time siden, Tekola skrev: Jeg ville spurt på Vinmonopolet eller Taxfree'n, avhengig om det er innenlands eller utenlands, de pleier å ha gode tips! Men en vertsgave i tillegg til kost er fint Er nok innenlands:) Kjenner ikke denne personen så godt at jeg vet hva vedkommende drikker av polvarer, så må finne noe å safe på. Eventuelt finne noe rart:P Anonymkode: 797e2...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå