Gå til innhold

Gave til vert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir boende hos noen i en ukes tid, og slipper derfor unna utgifter til hotell eller å velte rundt i et telt:P Noen som kan foreslå noe? Vedkommende er interessert i bartending og slikt så alkohol bør jo funke bra, men er åpen for andre forslag også:) Gjerne ikke mer enn 300kr.

Anonymkode: 797e2...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 stk eksklusive cognac-glass, for den gode, alvorlige samtalen.

Jeg regner med at du bidrar med kostpenger utenom? For ellers virker 300,- lite for en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To flasker vin.  En rød og en hvit.  Helst en liten blomsterkvast også.  Selvfølgelig bidrar du med mat i tillegg

Anonymkode: 3fc7c...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingredienser til en av vertens favorittdrink. 

Anonymkode: b8e78...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Zenobia skrev:

2 stk eksklusive cognac-glass, for den gode, alvorlige samtalen.

Jeg regner med at du bidrar med kostpenger utenom? For ellers virker 300,- lite for en uke.

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To flasker vin.  En rød og en hvit.  Helst en liten blomsterkvast også.  Selvfølgelig bidrar du med mat i tillegg

Anonymkode: 3fc7c...5f5

Ja, selvsagt bidrar jeg med kost! Skulle bare mangle:P Noen som kan anbefale vin?:) Eller annet for den saksskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg ville spurt på Vinmonopolet eller Taxfree'n, avhengig om det er innenlands eller utenlands, de pleier å ha gode tips! Men en vertsgave i tillegg til kost er fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Tekola skrev:

Jeg ville spurt på Vinmonopolet eller Taxfree'n, avhengig om det er innenlands eller utenlands, de pleier å ha gode tips! Men en vertsgave i tillegg til kost er fint :jepp:

Er nok innenlands:) Kjenner ikke denne personen så godt at jeg vet hva vedkommende drikker av polvarer, så må finne noe å safe på. Eventuelt finne noe rart:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...