AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Del Skrevet 18. april 2016 Hei! Jeg trenger hjelp til å høre noen omtaler/tips til valg av riktig kjøreskole, som er billigst mulig på pris, men også læreren er god og at dere får til effektive timer sammen! Hørte mye bra om Arne Gran men har skiftet navn til Autoteam,- og kjøretimene er svindyre... rundt 800 kr ... Anonymkode: 4630c...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Del Skrevet 18. april 2016 Du vet at den vanlige kjøretimen kun er på 45 min? Etter hva jeg kan se er det en klokketime (60min) som koster 790. Det er ikke ille i det hele tatt, og helt normal pris. Anonymkode: aa089...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Prisene er omtrent de samme. Hvilkrnnsom er best finner du statistikk på på trafikkstasjonen. Når jeg skriver best så mener jeg hvilke skole som har minst stryk på elever de sender til oppkjøring. Å kjøre opp før eleven er klar, for så å stryke, er å kaste penger ut vinduene. Anonymkode: dedf6...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 Den 18. april 2016 at 22.26, AnonymBruker skrev: Prisene er omtrent de samme. Hvilkrnnsom er best finner du statistikk på på trafikkstasjonen. Når jeg skriver best så mener jeg hvilke skole som har minst stryk på elever de sender til oppkjøring. Å kjøre opp før eleven er klar, for så å stryke, er å kaste penger ut vinduene. Anonymkode: dedf6...56d Så klart er det å kaste penger ut av vinduene da. Derfor jeg la ut spørsmålet her. Anonymkode: 4630c...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå