Gå til innhold

Akutt terrorfare i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hurra! Vi har virkelig gjort verden til et bedre sted med den sinnssyke migrasjonspolitikken vår. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpesenteret "Ullared" er såpass kjent i media og så mye besøkt at jeg bare lurer på når det smeller der.
17. mai i Oslo føler jeg meg heller ikke trygg på. I det hele tatt alle store tilstelninger i årene framover.
Og i mitt eget område: Sørlandssenteret..

For hvem innbiller seg at vi slipper unna i Norge? Ikke jeg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Skywalker skrev:

Kjøpesenteret "Ullared" er såpass kjent i media og så mye besøkt at jeg bare lurer på når det smeller der.
17. mai i Oslo føler jeg meg heller ikke trygg på. I det hele tatt alle store tilstelninger i årene framover.
Og i mitt eget område: Sørlandssenteret..

For hvem innbiller seg at vi slipper unna i Norge? Ikke jeg..

Som hunder flest så biter heller ikke terroristene hånden som gir dem mat. Norge og Sverige er det nærmeste de kommer et fristed. Her har vi ikke utleveringsplikt til hjemlandene deres, vi gir dem mat og penger og lar fundamentalister sponse byggingen av gudshusene deres. Skal ikke forbause meg at om noen år så blir det vedtatt at moskeene skal være fullfinansiert av staten og offentlige penger blir brukt til å kjøpe moskeene av private hender. Med eiendomsprisene vi har så er det en god investering inntil videre.

Anonymkode: 0de73...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...