AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Del Skrevet 18. april 2016 Hvem bryr seg? Jeg så om ei som ble mislikt av alt i fra svigermor til venner. Det er sikkert leit, for de er man jo innerst inne litt glad i. Sett at man blir mislikt, men ikke kjenner personen sånn veldig godt og regelrett driter i personen. Gjør det noe å bli mislikt, da? Så klart, hvis det er sånn at personene misliker noen og har tenkt å drepe noen så har man jo grunn til å være redd og bekymret, men hvis personene bare ikke liker noen (as usual). Det er vel ikke noe stress - man har jo ikke noe med de menneskene å gjøre uansett, sant? Anonymkode: 358e4...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. april 2016 #2 Del Skrevet 18. april 2016 Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Ja. Sant? Anonymkode: 358e4...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Del Skrevet 18. april 2016 En klassevenn av meg hadde en venn som startet på skolen vår 10. Vi hang litt sammen pga. Denne felles vennen men fant raskt ut at jeg likte ikke henne og hun likte ikke meg. Så og si alle visste det. Enkelt og greit Anonymkode: be599...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Del Skrevet 18. april 2016 Man kan ikke gjøre alle til lags, sånn er det bare. Folk må slutte å tro at det er et mål å bli likt av alle og enhver. Blir man mislikt av en som du regelrett driter i, så bare drit i om du blir mislikt. Bry deg om de du liker og ønsker å være snill og god mot. Anonymkode: 77fdd...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 18. april 2016 #6 Del Skrevet 18. april 2016 Alle blir mislikt av noen, da mennesker er forskjellige. Det er den som misliker deg, som har et problem. Hvorfor skal man bry seg om en sur fjott? Man tilbringer tiden med gode venner, da gode venner er brødre og søstre man velger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 18. april 2016 #7 Del Skrevet 18. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke gjøre alle til lags, sånn er det bare. Folk må slutte å tro at det er et mål å bli likt av alle og enhver. Blir man mislikt av en som du regelrett driter i, så bare drit i om du blir mislikt. Bry deg om de du liker og ønsker å være snill og god mot. Anonymkode: 77fdd...0c8 Knallbra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Del Skrevet 18. april 2016 Man trenger ikke å bli likt av alle og om noen ikke liker en, hva så? Hvorfor bruke tid og energi på mennesker som kanskje egentlig ikke er interessert og kjemien ikke er der. Å prøve å please alle kan føre en ut på ville veier og er man uheldig så kan man møte mennesker som ser mest sine egne behov. Bruk tiden på folk som gjør godt og gir en god følelse. Det er helt ok å ikke ønske en nær relasjon med noen bare man er ok mot vedkommende. Vi er forskjelllige og smaken er som baken. Anonymkode: 4191f...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 19. april 2016 #9 Del Skrevet 19. april 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #10 Del Skrevet 19. april 2016 Det kommer an på hvem som misliker en. Om sjefen misliker deg, kan det være dumt. Om en kollega misliker deg, kan vedkommende snakke nedsettende om deg til sjefen, som igjen er dumt. Så selv om den personen man blir mislikt ikke betyr noe for deg, og du regelrett driter i hva vedkommende mener om deg, så kan vedkommende likevel forsure livet ditt ved å snakke stygt om det til folk du ikke vil skal mislike deg, eller ved å på andre måter stikke kjepper i hjulene for deg. Men sånn ellers, gjør det da ingenting om noen du driter i misliker deg. Jeg tror min søster sin svigermor misliker meg, men det gjør meg ingen verdens ting. Hun kan ikke skade meg med det. Anonymkode: ea8f6...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 19. april 2016 #11 Del Skrevet 19. april 2016 Sant. Men også utrolig kjipt. Jeg satt å så igjennom mystory forrige torsdag, der sitter hele gjengen jeg var på tur med nå for en stund siden(klassetur), uten meg, uten å ha blitt invitert eller hørt noe om det. Ja, jeg var syk, men likevel, da følte jeg det var nederlag. Men jeg gidder ikke å bruke energien min på å bli venner med dem dersom de gjør sånn som dette, da kan jeg like gjerne være med mennesker som faktisk bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå