Krakk Skrevet 17. april 2016 #1 Del Skrevet 17. april 2016 Hva ville du gjort om det var en fyr du holder på med, men du liker bare personligheten hans og ikke utseende. Hvis dere kutter ut det "romantiske" så er det stor sannsynlighet for at dere mister kontakt. Med tanke på at dette er en person med en fantastisk personlighet, så er det jo ikke en fyr du egentlig ønsker å miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravnklo Skrevet 17. april 2016 #2 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at om jeg liker personligheten på en mann, så liker jeg også utseendet hans. Slikt går hånd i hånd når det kommer til forelskelse for min del. Stemmer kjemien og kommer følelsene så er mannen pen å se på uansett hvordan han ser ut. Alle menn har noe flott ved seg uansett. Jeg har vansker med å se for meg hvordan det er å falle for personlighet, men ikke utseende. Har aldri vært i den problemstillingen og tror nok ikke jeg havner der heller. Dette et vell heller en problemstilling for de som er relativt overfladiske, vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Hvis jeg allerede holdt på med han ville jeg vært mer intim for å se om det kom noe mer fysisk tiltrekning etter hvert. Om vi ikke hadde krysset vennelinja ville jeg begynt å kalle han bror og beholdt han som venn, dette er selvfølgelig umulig i din situasjon siden dere allerede holder på. Du må nok enten gi det en sjans og presse deg til å finne positive ting ved utseendet hans, husk at man tiltrekkes mer jo mer glad i det indre man blir også, og om den seksuelle kjemien er topp vil du fort begynne å se på han som sexy siden du vet hva han kan gi deg - eller dumpe han og miste han som både venn og date, men kanskje få beholde han som en bekjent. Anonymkode: f69c4...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå