AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Del Skrevet 17. april 2016 Er en singel jente som dro til et bygd der jeg fikk meg jobb. Har dessverre kun negative opplevelser her. For mannfolka er jeg ei som de vil få tak i og "kose", ligge med, og for kvinnfolka er jeg en "trussel" ovenfor mannfolka dems. Er i 20 åra, fri og frank. Nei, jeg sier ikke jeg er den vakraste eller baben. Føler alle her på død og liv gjør meg ukomfortabel. Får aldri være i fred tross jeg er sjenert og holder meg unna. Om jeg ikke mengder meg med dem er jeg psykisk syk, og om jeg ikke ligger med dem er jeg retard. Om jeg får hjelp av ei er jeg sammen med vedkommende, om jeg henger med jenter er jeg lesbisk osv Nå er jeg helt utkjørt og vil bare vekk. For å ikke snakke om arbeisdsgiveren og skitne co ..... Noen vært borti slikt? Anonymkode: 7cdfc...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Del Skrevet 18. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en singel jente som dro til et bygd der jeg fikk meg jobb. Har dessverre kun negative opplevelser her. For mannfolka er jeg ei som de vil få tak i og "kose", ligge med, og for kvinnfolka er jeg en "trussel" ovenfor mannfolka dems. Er i 20 åra, fri og frank. Nei, jeg sier ikke jeg er den vakraste eller baben. Føler alle her på død og liv gjør meg ukomfortabel. Får aldri være i fred tross jeg er sjenert og holder meg unna. Om jeg ikke mengder meg med dem er jeg psykisk syk, og om jeg ikke ligger med dem er jeg retard. Om jeg får hjelp av ei er jeg sammen med vedkommende, om jeg henger med jenter er jeg lesbisk osv Nå er jeg helt utkjørt og vil bare vekk. For å ikke snakke om arbeisdsgiveren og skitne co ..... Noen vært borti slikt? Anonymkode: 7cdfc...f0a Hørest ut som du har havnet i et dårlig miljø, med ekle mennesker. Jeg hadde dratt et annet sted om jeg var deg. Anonymkode: bf69c...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Men det er synd om eg må flytte nu. Så vanskelig å få jobb, har ikke råd til å si opp nu osv Anonymkode: 7cdfc...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Del Skrevet 18. april 2016 Hva med å ta dette opp med sjefen eller noe? Og så må du begynne å drite i folk. Hvem er der for deg? Begynn der. Anonymkode: ea977...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Del Skrevet 18. april 2016 Han er en nesten av de verstingene her... Anonymkode: 7cdfc...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Del Skrevet 18. april 2016 Ok. Da har du igrunn ikke så mye annet valg enn å finne deg en ny jobb. Men har du vurdert å snakke med kommunelege eller lign om problemet? Du må nesten snakke med noen. Anonymkode: ea977...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Del Skrevet 18. april 2016 Snakket med lege her. Hun mener det samme som meg. Og at jeg har kommet til en rottereir.. Hun anbefalte sykemelding.. Anonymkode: 7cdfc...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Del Skrevet 18. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakket med lege her. Hun mener det samme som meg. Og at jeg har kommet til en rottereir.. Hun anbefalte sykemelding.. Anonymkode: 7cdfc...f0a Da tar du imot det tilbudet, og så leter du etter ny jobb. Anonymkode: ea977...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Del Skrevet 18. april 2016 Det minner mye mer om en tråd i fra lindeberg. Anonymkode: 7c048...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #10 Del Skrevet 18. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det minner mye mer om en tråd i fra lindeberg. Anonymkode: 7c048...782 Synes du det er morsomt??? Anonymkode: 0c81e...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #11 Del Skrevet 18. april 2016 Hva er det? Det er faktisk ikke morsomt nei! Anonymkode: 7cdfc...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå