Vampen Skrevet 17. april 2016 #21 Del Skrevet 17. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi var i et offisielt forhold, selvom det ikke varte lenge. Han begynte å slutte å svare og ville ikke være sammen bare oss to. Så han nesten bare når vi dro ut på byen på slutten. Så måtte derfor konfrontere ham med dette. Anonymkode: d4171...431 Haha, fy f, for en feig dritt! Jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forholde deg til at hun forsvarer ham. Samtidig kjenner hun ham sikkert på en annen måte. Og det er alltid kvinner som forsvarer de verste drittsekkene og skylder på damene for å forklare oppførselen. Jeg synes du bør gjøre det som er best for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #22 Del Skrevet 18. april 2016 21 timer siden, Vampen skrev: Haha, fy f, for en feig dritt! Jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forholde deg til at hun forsvarer ham. Samtidig kjenner hun ham sikkert på en annen måte. Og det er alltid kvinner som forsvarer de verste drittsekkene og skylder på damene for å forklare oppførselen. Jeg synes du bør gjøre det som er best for deg. Takk for svar. Ja synes dette er veldig vanskelig. Ja hun kjenner ham på en helt annen måte og klarer nok ikke se feilene hans sånn som jeg og veldig mange andre gjør. Det var en annen jente som han behandla så dårlig at jeg blir kvalm bare av å tenke på det og hun bare ler av det og sier "ja, men hun er en ekstremt irriterende jente, det mener mange." Synes det er veldig ubehagelig. Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå