Gå til innhold

Kan jeg kutte ut en venn? Trenger råd!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi var i et offisielt forhold, selvom det ikke varte lenge.

Han begynte å slutte å svare og ville ikke være sammen bare oss to. Så han nesten bare når vi dro ut på byen på slutten. Så måtte derfor konfrontere ham med dette.

Anonymkode: d4171...431

Haha, fy f, for en feig dritt! Jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forholde deg til at hun forsvarer ham. Samtidig kjenner hun ham sikkert på en annen måte. Og det er alltid kvinner som forsvarer de verste drittsekkene og skylder på damene for å forklare oppførselen. Jeg synes du bør gjøre det som er best for deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
21 timer siden, Vampen skrev:

Haha, fy f, for en feig dritt! Jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forholde deg til at hun forsvarer ham. Samtidig kjenner hun ham sikkert på en annen måte. Og det er alltid kvinner som forsvarer de verste drittsekkene og skylder på damene for å forklare oppførselen. Jeg synes du bør gjøre det som er best for deg. 

Takk for svar. Ja synes dette er veldig vanskelig. Ja hun kjenner ham på en helt annen måte og klarer nok ikke se feilene hans sånn som jeg og veldig mange andre gjør. Det var en annen jente som han behandla så dårlig at jeg blir kvalm bare av å tenke på det og hun bare ler av det og sier "ja, men hun er en ekstremt irriterende jente, det mener mange." Synes det er veldig ubehagelig. 

Anonymkode: d4171...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...