AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg har en amerikansk venninne (som bor her), som faktisk har vært min aller beste venninne en periode. Problemet er hvordan hun forholder seg til en mann vi begge kjenner godt. Han er rett og slett slem mot damer. Later som om han vil ha forhold, tar de med på dater, spanderer osv, og når han får de til sengs så dropper han de. Sniker seg ut av leiligheten osv. Han har knust mange damehjerter, til og med mitt! Han og jeg var sammen i et par måneder og han sa jeg var spesiell og annerledes enn alle damene han hadde lurt (siden jeg hadde kjent han lenge og visste hvordan han var). Sa han aldri hadde likt en jente så mye som meg og at han aldri ville behandle meg som han gjorde med disse andre, men det gjorde han, selvfølgelig. Men det er ikke dette som er problemet mitt. Venninnen min forsvarer han. Sier at damene han har lurt før har vært rare og irriterende og hadde seg selv å takke. Hun sier at mitt problem var at jeg ikke ga nok og at vi ikke hadde nok til felles. At jeg burde ha gjort mer ting som han ville vi skulle gjøre, men dette var noe jeg følte jeg gjorde. Hun har tatt hans parti hele veien. Nå vil ikke denne mannen ha noe med meg a gjøre (sånn han reagerer med alle damene han lurer), og hun bare forsvarer og har begynt å være avvisende med meg, hun også. Hun er ikke forelska i han. Hun har vært med en annen fyr i 4 år, men hun sier denne mannen er som "broren hennes", selvom han aldri har sett på henne som en søster. Hun er bare en av kompisene hans. Jeg blir så lei meg når jeg føler jeg har blitt lurt av en player og hun tar hans parti, selvom vi har vært bestevenner lenge. Jeg føler meg så såret at jeg ikke vet om jeg kan være venn med henne lenger. Er det slemt av meg å kutte henne ut? Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Del Skrevet 17. april 2016 Nei det er ikke slemt av deg å kutte henne ut. Det er bra at du kutter henne ut når det er negativt for deg å ha kontakt med henne. I steden for å støtte deg deler hun jo ut skyld til deg. Det er ikke bra. Anonymkode: 03b5e...8e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 17. april 2016 #3 Del Skrevet 17. april 2016 Er det ikke så enkelt som at akkurat denne karen er et tema hvor dere har veldig forskjellig mening? Kan dere ikke 'bare' slutte å snakke om ham? - og heller beholde det dere har felles. Hvem er det som stadig bringer ham opp som tema? - er det deg som ikke er ferdig med følelsen av å ha blitt skuffet og lurt? Om det er det så er det jo forståelig, men det bidrar ikke til så mye positivt å stadig bringe ham opp som samtaleemne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Del Skrevet 17. april 2016 Hvis hun har kjent han lenger enn deg og de er så nære som bror og søster skjønner jeg at hun tar hans parti selvom ingen burde støtte playere sin holdning sånn generelt. Anonymkode: 66817...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Del Skrevet 17. april 2016 3 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Er det ikke så enkelt som at akkurat denne karen er et tema hvor dere har veldig forskjellig mening? Kan dere ikke 'bare' slutte å snakke om ham? - og heller beholde det dere har felles. Hvem er det som stadig bringer ham opp som tema? - er det deg som ikke er ferdig med følelsen av å ha blitt skuffet og lurt? Om det er det så er det jo forståelig, men det bidrar ikke til så mye positivt å stadig bringe ham opp som samtaleemne. Er ikke jeg som tar det opp, men hun er så mye sammen med han og den gjengen og det blir mye snakk om det. Hun kan le av ting han gjør som jeg synes er fæle. Ja, de er veldig være venner, men hun har sagt at jeg er hennes beste venninne før. Vet ikke om hun fortsatt synes det ettersom han har dumpa meg da. Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. april 2016 #6 Del Skrevet 17. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så lei meg når jeg føler jeg har blitt lurt av en player og hun tar hans parti, selvom vi har vært bestevenner lenge. Jeg føler meg så såret at jeg ikke vet om jeg kan være venn med henne lenger. Er det slemt av meg å kutte henne ut? Anonymkode: d4171...431 Jeg ville i hvert fall sagt akkurat det til henne som du sier her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #7 Del Skrevet 17. april 2016 5 minutter siden, exictence skrev: Jeg ville i hvert fall sagt akkurat det til henne som du sier her. Jeg har sagt det litt forsiktig, men har sagt mange ganger at jeg ikke vil at hun skal velge en side. At jeg har full forståelse for at de to er venner, men at jeg personlig må ta litt avstand fra han pga det jeg føler han gjorde mot meg. Men han er en viktig del av vennegjengen hennes og ikke minst en god venn av kjæresten hennes. Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 17. april 2016 #8 Del Skrevet 17. april 2016 Hvor lenge siden slo du og han playern opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #9 Del Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, Tapas skrev: Hvor lenge siden slo du og han playern opp? Tre måneder Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. april 2016 #10 Del Skrevet 17. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt det litt forsiktig, men har sagt mange ganger at jeg ikke vil at hun skal velge en side. At jeg har full forståelse for at de to er venner, men at jeg personlig må ta litt avstand fra han pga det jeg føler han gjorde mot meg. Men han er en viktig del av vennegjengen hennes og ikke minst en god venn av kjæresten hennes. Anonymkode: d4171...431 Så fint av deg at du har full forståelse for at de to er venner. Da forstår du jo på en måte at hun forsvarer ham, men synes jo og at hun burde vise sympati for deg. Jeg tror at i første omgang hadde jeg ikke akkurat kuttet henne helt ut. Kanskje bare latt være med å være noe særlig med henne. Tror jeg hadde sagt at jeg ikke hadde lyst til å snakke om det, og bedt henne la det ligge hvis hun absolutt ville komme inn på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Del Skrevet 17. april 2016 Var han utro, TS? Anonymkode: a6ff7...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #12 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg tror hun er hypp på han og tror at hun er den som skal klare å forandre han. Iom at hun tar han så voldsomt i forsvar. Jeg hadde nok kuttet kontakt med begge to. Anonymkode: 83d27...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #13 Del Skrevet 17. april 2016 Er han også utlending forresten? Og i 40 årene? Anonymkode: 83d27...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Del Skrevet 17. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var han utro, TS? Anonymkode: a6ff7...784 Nei, det skal han ha. Han har aldri vært utro såvidt jeg vet. Han bare sakte men sikkert kutta meg ut. Slutta å svare og jeg måtte dra det ut av han at han dumpa meg. Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #15 Del Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er han også utlending forresten? Og i 40 årene? Anonymkode: 83d27...14a Haha, nei. Ikke utlending og er i 20-årene Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #16 Del Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det skal han ha. Han har aldri vært utro såvidt jeg vet. Han bare sakte men sikkert kutta meg ut. Slutta å svare og jeg måtte dra det ut av han at han dumpa meg. Anonymkode: d4171...431 Så dere var i et offisielt forhold? Hun og han var bestevenner før du traff ham? Hvordan kuttet han deg ut hvis dere var i samme sosiale sirkel, var dere ikke alle sammen siden dere da var to par? Anonymkode: a6ff7...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #17 Del Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, nei. Ikke utlending og er i 20-årene Anonymkode: d4171...431 Ok. Har noen voksne venninner som er utsatt for det samme. Derfor jeg spør Anonymkode: 83d27...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 17. april 2016 #18 Del Skrevet 17. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre måneder Anonymkode: d4171...431 Si til henne rett ut at du trenger tid til å komme over han og er ikke klar til å snakke om han enda. Hvis hun ikke forstår dette og drite i det kan du kutte henne ut cold turkey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 17. april 2016 #19 Del Skrevet 17. april 2016 Hvis dette er noe som gjør det vanskeligere for deg å komme deg videre, så syntes jeg at du i hvert fall bør kutte henne ut for en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #20 Del Skrevet 17. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere var i et offisielt forhold? Hun og han var bestevenner før du traff ham? Hvordan kuttet han deg ut hvis dere var i samme sosiale sirkel, var dere ikke alle sammen siden dere da var to par? Anonymkode: a6ff7...784 Ja, vi var i et offisielt forhold, selvom det ikke varte lenge. Han begynte å slutte å svare og ville ikke være sammen bare oss to. Så han nesten bare når vi dro ut på byen på slutten. Så måtte derfor konfrontere ham med dette. Anonymkode: d4171...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå