Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 brings out the star in u?? Er den god?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 DJEVELSK uttørkende, men lukter godt. Jeg har den hvite, men den blir ikke kjøpt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Synst den er god jeg, har den rosa og hvite..Tørker ikke ut huden min ivertfall..Dessuten bruker jeg alltid bodylotion etter at jeg har dusjet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dessuten bruker jeg alltid bodylotion etter at jeg har dusjet... Det er vel en selvfølge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg synes den var altfor uttørrende. Å bruke bodylotion etter dusjing er ingen selvfølge, jeg har aldri tørr hud og har dermed heldigvis ikke behov for det. Jeg vil heller ha en god dusjsåpe og slippe å smøre meg hver eneste morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 25. oktober 2004 #6 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nei, vi blir vel ikke akkurat Carrie Bradshaw av å bruke den for de som trodde det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 25. oktober 2004 #7 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har den i dusjen, har ikke merket at den er mer uttørrende en "alle andre" dusjsåper. Den lukter godt, og jeg blir REN. Det er det viktigste for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 25. oktober 2004 #8 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har heller ikke merket at huden blir noe mer uttørrende enn vanlig.... Har den grønne, og den lukter nydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #9 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bruker Udos Choice olje ,da trenger du ikke body lotion....Innvortes da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. oktober 2004 #10 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har prøvd den rosa. Hadde ingen problemer med at huden ble tørr, og den luktet veldig godt. Kommer til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 25. oktober 2004 #11 Del Skrevet 25. oktober 2004 Men er det ikke bare den samme Lux som har vært "i alle år"?? Same shit, new wrapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angel256 Skrevet 25. oktober 2004 #12 Del Skrevet 25. oktober 2004 synes de var kjempe deilige. Har kjøpt både den grønne og rosa. Anbefales :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angel256 Skrevet 25. oktober 2004 #13 Del Skrevet 25. oktober 2004 synes de var kjempe deilige. Har kjøpt både den grønne og rosa. Anbefales :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. oktober 2004 #14 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har den rosa, kjempedeilig, frisk og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #15 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel en selvfølge... Det er vel absolutt ikke en SELVFØLGE! .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 25. oktober 2004 #16 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg syns den er god, og ikke uttørkende. Men alle har forskjellig hud. Jeg har fet...derfor merker ikke jeg noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Butterflygirl Skrevet 25. oktober 2004 #17 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har kjøpt den også. Var på tilbud på hm. kjøpte den blå. for å være helt ærlig, så synes jeg at de lukter litt som duftspray for toaletter. helt grei. ikke akkurat en sensasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 28. oktober 2004 #18 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde den rosa, og hev den da jeg var halvveis. Syns den luktet mer og mer mann jeg...ble litt kvalm av den og følte meg ikke spesielt feminin og herlig. Mannen min ville heller ikke bruke den... Uttørrende var den også ja, en av de verste dusjgeleene jeg har prøvd rett og slett. Har normal - tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå