Gå til innhold

Lux dusjsåpe?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synst den er god jeg, har den rosa og hvite..Tørker ikke ut huden min ivertfall..Dessuten bruker jeg alltid bodylotion etter at jeg har dusjet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var altfor uttørrende. Å bruke bodylotion etter dusjing er ingen selvfølge, jeg har aldri tørr hud og har dermed heldigvis ikke behov for det. Jeg vil heller ha en god dusjsåpe og slippe å smøre meg hver eneste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den i dusjen, har ikke merket at den er mer uttørrende en "alle andre" dusjsåper. Den lukter godt, og jeg blir REN. Det er det viktigste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den er god, og ikke uttørkende.

Men alle har forskjellig hud. Jeg har fet...derfor merker ikke jeg noe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Butterflygirl

Har kjøpt den også. Var på tilbud på hm. kjøpte den blå. for å være helt ærlig, så synes jeg at de lukter litt som duftspray for toaletter. helt grei. ikke akkurat en sensasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piarina (ikke innlogget)

Jeg hadde den rosa, og hev den da jeg var halvveis. Syns den luktet mer og mer mann jeg...ble litt kvalm av den og følte meg ikke spesielt feminin og herlig. Mannen min ville heller ikke bruke den...

Uttørrende var den også ja, en av de verste dusjgeleene jeg har prøvd rett og slett. Har normal - tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...