Gå til innhold

Hvordan få ham interessert?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dette er bare så dumt. Jeg og en venninne tok oss en tur til hjemplassen min i august. Det var party :kul: ute den kvelden, og vi hadde det svært morsomt. Så var det selvsagt en som jeg likte veldig godt, og vi hang sammen hele den kvelden. Det endte med at vi dro hjem sammen den kvelden :oops: . Han var kjempehyggelig og kjekk. Vi i hadde den veldig morsomt sammen, og han dro hjem med toget morgenen etter (hans foreldre bodde tre mil unna min hjemplass).

Det er nå ting begynner å bli litt komplisert :-? . Jeg er gift og har vært sammen med mannen min i 10 år. Forholdet har riktignok skrantet endel de siste to årene, og det er sikkert derfor dette skjedde. Og selvsagt oppe i dette, så er han jeg traff på hjemplassen min litt kjent. Dvs at han har vært på et av våre landslag i noen år, og jeg hadde lovet ham å holde tlfnr hans for meg selv. :fy:

Da jeg kom hjem gjennomsøkte mannen min mobtlf min, og så en sms jeg hadde sendt til venninnen min, der jeg hadde nevnt navnet på han andre. Trenger jeg si at mannen min er psykelig sjalu :evil: ?Dermed ble løpet lagt. Han ringte og sendte meldinger til han andre, men han bor nemlig i USA, og sov når alt dette hendte, heldigvis! Jeg fikk forklart ham alt litt senere, og vi avtalte at han skulle bytte til sitt amerikanske nr. Så gikk det en liten stund, og jeg merket plutselig at det lå meldinger inne på min mob som jeg ikke kjente til :evil: . Blant annet fra ham i USA, og dette skjønte jeg ikke fordi jeg har ikke lagret det nr noe sted, og ikke hadde jeg sendt meldinger heller. Det viste seg da at min kjære mann hadde ringt foreldrene til han i USA, kl 01:30 en lørdagskveld, og sagt at han var en kompis som måtte få det nummeret. Så alt jeg hadde lovet, gikk i dass. Han fikk jo masse pez i USA.... :(

Men nå glemmer vi mannen min litt . Hvordan i himmelens navn skal jeg klare å få han andre til å treffe meg igjen? Etter alt dette som har skjedd så frykter jeg at han blir livredd for å være i nærheten av meg, og det skjønner jeg egentlig veldig godt, selv om han viste at jeg var gift. Men jeg klarer ikke glemme han. Men hvordan skal jeg klare å få treffe ham enda en gang. Uten å virke deseperat og klengete? Han kommer hjem igjen til jul, og det jeg vil er vel egentlig bare å bli bedre kjent, ikke å gifte meg med ham.

Alle tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Så var det selvsagt en som jeg likte veldig godt, og vi hang sammen hele den kvelden. Det endte med at vi dro hjem sammen den kvelden :oops: . Han var kjempehyggelig og kjekk. Vi i hadde den veldig morsomt sammen, og han dro hjem med toget morgenen etter (hans foreldre bodde tre mil unna min hjemplass).

Det er nå ting begynner å bli litt komplisert :-? . Jeg er gift og har vært sammen med mannen min i 10 år. Forholdet har riktignok skrantet endel de siste to årene, og det er sikkert derfor dette skjedde. Og selvsagt oppe i dette, så er han jeg traff på hjemplassen min litt kjent. Dvs at han har vært på et av våre landslag i noen år, og jeg hadde lovet ham å holde tlfnr hans for meg selv. :fy:

Da jeg kom hjem gjennomsøkte mannen min mobtlf min, og så en sms jeg hadde sendt til venninnen min, der jeg hadde nevnt navnet på han andre. Trenger jeg si at mannen min er psykelig sjalu :evil: ?

Les det du skriver her en gang til, og om du mener det slik du har skrevet innlegget, så spør det selv om ikke du også hadde vært sjalu om det var din mann som hadde skrevet innlegget?

Han er ikke psykelig sjalu, han har god grunn spør du meg, du gjør jo alt du kan for å få oppmerksomhet fra en annen mann!!!

Vil du ha han andre, oppsøk han når han komme hjem til jul, og gi han litt fitte så går det nok greit.

men i mellomtiden bør du ha avsluttet ekteskapet med din mann, du er tross alt gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du fortsatt gift? Hva betydde ekteskapsløftene for deg? Bare spør, jeg! Jeg blir stadig like forundret og sjokkert over hvor lett enkelte tar på det å være i et forpliktende forhold......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hvorfor er du fortsatt gift? Hva betydde ekteskapsløftene for deg? Bare spør' date=' jeg! Jeg blir stadig like forundret og sjokkert over hvor lett enkelte tar på det å være i et forpliktende forhold......[/quote']

Blir forundret jeg også.

Trådstarter; Hva i all verden er det du driver med? På tide å bli voksen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

steg 1 for deg bør ver å ende ekteskapet med mannen din!!

Uansett kor mykje ekteskapet har skranta, fortjena ingen at ektefellen er utro. Så du bør kansje anskaffe deg en dose samvittighet og ende det eine før du begynner på det neste..

Uansett, så har du nok ingen sjangs til noke meir enn litt morro på fylla med han andre. Ville du blitt sammen med noken som er utro mot mannen sin?

neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...