Gå til innhold

Hvordan bli kvitt disse kvisene(bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Chibi skrev:

Er nok ett par kviser der ja, arr er det ikke så mye å gjøre med og kan gjerne komme av annet også. (Har faktisk selv 3 arr fra vannkopper jeg hadde i ung alder!" Uansett, arr gjør ingenting.
Men virker som du har en del uren hud :) 
Og det er ikke bare damer som bør rense huden, menn gjør det også :) 
Finn en god krem for din hud.
Den kremen som passer til 1 person, betyr ikke at den direkte passer til din hud, alt ettersom om du har tørr eller fet hud :)

Men du vil ikke si at det er så mye, at jeg trenger hudlege med engang? Som han over skriver: dyptliggende acne med ardannelser/hull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det var ille. Men alle har godt av en skikkelig hudpleierutine tilpasset sin hud likevel :) Så ville i alle all investert i en skrubb/peeling og en god rens. Eventuelt en toner og en dagkrem (ganske smart det og). 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Juami skrev:

Syns ikke det var ille. Men alle har godt av en skikkelig hudpleierutine tilpasset sin hud likevel :) Så ville i alle all investert i en skrubb/peeling og en god rens. Eventuelt en toner og en dagkrem i tillegg (ganske smart det og). 

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med fastlegen. 

Skrevet
3 minutter siden, sjøhest skrev:

Jeg ville tatt det opp med fastlegen. 

Hvorfor? Mye kviser?

Skrevet

Denne peelingkremen, er det sånn at den dekket for kvisene? 

Skrevet
16 timer siden, Braah skrev:

Men du vil ikke si at det er så mye, at jeg trenger hudlege med engang? Som han over skriver: dyptliggende acne med ardannelser/hull?

En fin artikkel du kan lese her, fra KK, om acne,kviser og arr :) 

http://www.kk.no/livsstil/sliter-du-med-arr-etter-kviser-27775

Jeg synes ikke din hud så ille ut i det hele tatt, jeg har sett mye mye verre, personer som virkelig sliter med det :/ 
Men det beste er jo å få i gang en god ansiktsrutine, slik at det ikke blir verre :) 

Skrevet
21 timer siden, Braah skrev:

Hvorfor? Mye kviser?

Fordi du har kviser og sier du vil bli kvitt dem?

Skrevet (endret)

ut som de er noe bedre, men er litt enda. Den andre siden er helt fin.

Men hva burde jeg starte med? Rens? Peeling? Og syns dere det var litt bedre enn forigårs?

Endret av Braah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...