Gå til innhold

Hvordan bli kvitt disse kvisene(bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, syns dere det er mye kviser på ansiktet mitt? Syns dere det ser ut som kvisearr, eller? Er forøvrig 20. Isåfall tips til noen krem? :)

Endret av Braah
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne nok hatt godt av å skrubbe huden et par ganger i uken.

Anonymkode: 3a3fa...3a4

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne nok hatt godt av å skrubbe huden et par ganger i uken.

Hva mener du med det da? Syns du det så stygt ut? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe jeg ville reagert på, noen kvisearr ser det dog ut som du har fått.

Anonymkode: a85df...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Gå ut å sol deg så forsvinner det så lett er det trenger ikke å smøre med noe som helst.

Anonymkode: 5bafa...187

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe jeg ville reagert på, noen kvisearr ser det dog ut som du har fått.

Anonymkode: a85df...c9e

Kan dette fjernes? http://www.shytobuy.no/skinception-dermefface-fx7.html ser blant annet at denne har fått veldig positive tilbakemeldinger på kvisearr?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Braah skrev:

Hva mener du med det da? Syns du det så stygt ut? :)

Nei, jeg synes ikke det ser stygt ut.

Det jeg mener er at du kan kjøpe peelingkrem og bruke i ansiktet et par ganger i huden for å gjøre den litt finere.

Jeg anbefaler denne, kjøpes på apoteket:

cosmica_230.jpg

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke det ser stygt ut.

Det jeg mener er at du kan kjøpe peelingkrem og bruke i ansiktet et par ganger i huden for å gjøre den litt finere.

Jeg anbefaler denne, kjøpes på apoteket:

cosmica_230.jpg

Okey takker. :)

Hvordan krem er det? Fuktighetskrem?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det var mye kviser,så har ikke tips til noen krem. Men det viktigste er jo hvordan du føler det selv :) Lege/hudlege kan nok svare deg mye bedre enn hva jeg kan.

Anonymkode: 751a1...8aa

• Liker 1
Gjest GulSol
Skrevet

Renser du huden din? Peeling, vasker morgen og kveld osv? Ta deg en tur til nærmeste VITA eller lignende, der kan de sikkert hjelpe deg å finne en serie og rutine som passer deg :) Dårlig hud i denne delen av ansiktet kan tyde på sukkerholdig kosthold, muligens røyker du, lite frisk luft, bruk av skitten telefon eller at du skifter putetrekk for sjeldent. Spis grønnsaker, skift på senga, få deg frisk luft og rens huden din! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Braah skrev:

Hvordan krem er det? Fuktighetskrem?

Det er en peelingkrem som inneholder små korn. Du bruker den på fuktig hud, skrubber i sirkelbevegelser over hele ansiktet. Den fjerner død hud og kan hjelpe mot de (få) kvisene du har. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, augustmami skrev:

Dårlig hud i denne delen av ansiktet kan tyde på sukkerholdig kosthold

Tull.

TS ser ut som en helt normal ungdom. Kviser påvirkes dessuten ikke av kostholdet, det er hormonelt.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, augustmami skrev:

Renser du huden din? Peeling, vasker morgen og kveld osv? Ta deg en tur til nærmeste VITA eller lignende, der kan de sikkert hjelpe deg å finne en serie og rutine som passer deg :) Dårlig hud i denne delen av ansiktet kan tyde på sukkerholdig kosthold, muligens røyker du, lite frisk luft, bruk av skitten telefon eller at du skifter putetrekk for sjeldent. Spis grønnsaker, skift på senga, få deg frisk luft og rens huden din! 

Gjør ikke det nei. 

Og røyker ikke. Spiser jo sukker iblant, og bytter putetrekk 1 gang i uka. Syns du jeg hadde arr?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en peelingkrem som inneholder små korn. Du bruker den på fuktig hud, skrubber i sirkelbevegelser over hele ansiktet. Den fjerner død hud og kan hjelpe mot de (få) kvisene du har. 

Supert, skal prøves. Men er det denne kremen som er best? Du har selv prøvd den ut? :) og den må smøres hver morgen/kveld?

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos hudspesialist? Hvis ikke så er du ennkandidat for spesialisthjelp. Snakk med fastlegen og be om henvisning. Du har dyptliggende acne med ardannelser/hull. 

Anonymkode: 8b464...918

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Braah skrev:

Supert, skal prøves. Men er det denne kremen som er best? Du har selv prøvd den ut? :) og den må smøres hver morgen/kveld?

Den er veldig bra, vunnet flere tester og koster ikke altfor mye penger. Jeg bruker den selv, er veldig fornøyd. Du burde ikke peele huden mer enn to ganger per uke.

Gjest GulSol
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

TS ser ut som en helt normal ungdom. Kviser påvirkes dessuten ikke av kostholdet, det er hormonelt.

Baserte svaret mitt kun på det som kommer opp om jeg søkte what does your acne mean på google :) Der forteller de meg at haka er mest utsatt for hormonelle forandringer. Jeg har aldri hatt problemhud, så jeg aner ikke selv ;)

Du arr, ja. Det er greit å ha god rutine når det gjelder huden sin. Vask og rens.. Bare fordi en person anbefaler en krem, betyr ikke at det er den rette kremen for din hud. Ingen krem er "best", da alle mennesker og kremer er forskjellige. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært hos hudspesialist? Hvis ikke så er du ennkandidat for spesialisthjelp. Snakk med fastlegen og be om henvisning. Du har dyptliggende acne med ardannelser/hull. 

Anonymkode: 8b464...918

Haha seriøst? Syns du det var såpass?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Braah skrev:

Det er ikke meg du spør, men peelingen skal vaskes/skyldes av igjen. Du skal ikke smøre den på som du gjør med f.eks fuktighetskremen og la den bli på.

Anonymkode: 29e88...1ef

Skrevet

Er nok ett par kviser der ja, arr er det ikke så mye å gjøre med og kan gjerne komme av annet også. (Har faktisk selv 3 arr fra vannkopper jeg hadde i ung alder!" Uansett, arr gjør ingenting.
Men virker som du har en del uren hud :) 
Og det er ikke bare damer som bør rense huden, menn gjør det også :) 
Finn en god krem for din hud.
Den kremen som passer til 1 person, betyr ikke at den direkte passer til din hud, alt ettersom om du har tørr eller fet hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...