Gjest Wayah glemte å logge inn Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg oppdaga for litt siden at Chilli har mista masse pels på innsida av låra og på magen. I dag så jeg at det mangla en liten flekk på den ene albuen hennes også... Blir litt bekymra, hva kan det være? Har så klart ringt dyrlegen, men de skulle ringe meg tilbake, og jeg stoler ikke på alle dyrleger, noen av dem har gitt meg grunn til å tvile, for å si det sånn. Er det noen som vet hva det kan være og kan berolige meg? Katten er frisk og fin, om enn en smule godt matet... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan være at det bare er en litt mer brutal røyting. Noen dyr er slik at de slipper alt av pels. Følg med om det kommer ny pels på de "snaue" områdene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Endelig ringte dyrlegen igjen... Hun har fått time til onsdag. Han prata om allergi, hormonelle forstyrrelser, overdreven slikking(psykisk...) og så klart "utøy". Alt er jo mulig å gjøre noe med tror jeg, så nå er jeg litt roligere. Hun skal i alle fall sjekkes... Puster ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Etter en gruuuuuusom tur til dyrlegen(måtte ut og kjøre-skummelt, ble knadd, dradd, lugga, barbert, stukket i halsen, stukket i nakken, barbert litt til, stukket i halsen igjen, og så båret inn i et annet rom hvor tannsteinen ble fjerna), fikk vi endelig vite at Chilli har blitt allergisk... Det tok hele dagen før ho lot meg klappe henne igjen Ikke mot hva som helst heller, neida... Puselita er allergisk mot gress, ugress og trær(både type 1 og type 2). Nå må hun visst ha behandling hver sommer, men heldigvis får hun fred om vinteren. En annen ting som er bra, er at hun ikke er altfor glad i å være ute, så jeg kan holde henne inne. Noen flere som har allergiske katter/hunder eller andre dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå