Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #21 Skrevet 26. oktober 2004 En hel hånd. Er ikke det farlig.??? :-? hallo - skjeden er beregnet på å få ut en hel firekilos baby igjennom - hvordan kan en knyttneve være farlig?
Gjest Lompa Skrevet 26. oktober 2004 #22 Skrevet 26. oktober 2004 En hel hånd. Er ikke det farlig.??? :-? Så lenge man husker stikkordet hygiene, er vel ikke det noe mer farlig enn en penis?
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #23 Skrevet 26. oktober 2004 Det var en programserie på TV for en stund siden som bl.a. omhandlet skjedeplastikk (den omhandlet også kosmetisk kirurgi av kjønnslepper, noe som jo er noe helt annet spør du meg...). Kvinnene, som var i en lignende situasjon som din, ga uttrykk for at operasjonen hadde hjulpet dem. Men dette var i USA. Du kan jo ringe hit og forhøre deg litt: http://ads.gulesider.no/bodolaproskopiklinikk/ Men først bør du kanskje kontakte legen din og be h*n om å skaffe deg et elektrostimuleringsapparat for å trene opp bekkenbunnen. Disse apparatene er primært for inkontinensplager, men de hjelper visstnok fortere og bedre enn tradisjonelle knipekuler. Her kan du lese litt om en type slike apparater: http://www.quintet.no/produkter.asp?do=vis&dokid=22 Å kjøpe et slikt privat er også mulig, men det er dyrt. Jeg kan ikke skjønne annet enn at din situasjon tilsier at du bør få et slikt gjennomm legen din. Det kan jo være at opptrening av bekkenbunnen er alt som skal til. Operasjon bør jo være siste utvei, alle operasjoner innebærer en viss risiko uansett! Lykke til!
Gjest hildejenta Skrevet 26. oktober 2004 #24 Skrevet 26. oktober 2004 Min mann har brukt hånden på meg både før og etter jeg fødte barn. Kan umulig være farlig. Heller en spennede krydder til sengelivet syns jeg. Hope
Gjest GG Skrevet 26. oktober 2004 #25 Skrevet 26. oktober 2004 Hva kan være deiligere enn en vid kvinne som er flink til å bruke musklene sine? Tenk bare på variasjonsmulighetene ... alt det spennende han kan gjøre med henne ... og hun kan gjøre med ham. En trang kvinne er jo bare trang.
Gjest Gjest nå Skrevet 26. oktober 2004 #26 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tror denne tråden egentlig bare er fake. Får en følelse av at det er en og samme person (mannlig sannsynligvis) som står bak flere av innleggene. Det er ett eller annet som ikke helt stemmer her..beklager denne følelsen !
Gjest Liker det stort Skrevet 14. mars 2005 #27 Skrevet 14. mars 2005 Jeg må si at jeg har noe av det samme problemet. Vi har løst ”problemet” med at vi bruker mye leker og han kan også bruke hele hånda på meg. Jeg syns det er veldig pirrende og litt rått. Han får sjelden orgasme inne i meg men da kan jeg gi han en hjelpende hånd. En variasjon er å ta den bak, men det er jo en smak sak. Jeg syns operasjon høres lit risikabelt ut. Se det positive i det og lek mer. Lykke til Gud så sexy du høres ut!!! Mann " Et smil forlenger livet."
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #28 Skrevet 14. mars 2005 Jeg tror denne tråden egentlig bare er fake. Får en følelse av at det er en og samme person (mannlig sannsynligvis) som står bak flere av innleggene. Det er ett eller annet som ikke helt stemmer her..beklager denne følelsen ! Hvorfor det? Tror du ikke det er mulig å bli så vid? Det er mulig faktisk. og det er mulig å trene det opp igjen.
Gjest gosnill Skrevet 14. mars 2005 #29 Skrevet 14. mars 2005 Jeg liker tanken med å få en hånd opp i meg-det er liksom toppen av toppen. Nå har mannen min ganske små hender til å være "mannehender", men de går faktisk ganske lett inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå