Gjest Gjest0446 Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg fødte mitt tredje barn snart 7 mndr siden. Min mann og jeg har alltid hatt et godt sexliv, men jeg er for tiden litt bekymret. Jeg syns jeg har blitt så vid nedentil. Vi buker veldig lang tid når vi har sex, og han må ofte ta penis ut og runke seg til utløsning. Når han skal onanere meg hender det at han stikker hele hånden sin inn i meg uten særlig motstand. Syns det er litt flaut. Er det normalt å være så vid. Er det noen andre med slike erfaringer. WM
Gjest Lompa Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Har ingen personlige erfaringer, men har hørt at det kan skje. Men du kan jo i første omgang prøve å kjøpe et par skjedekuler/vekter og trene opp musklene der nede med de. Hvis det ikke hjelper, så hør med legen om hva som kan gjøres. Lykke til, håper det ordner seg.
*Lene* Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg fødte mitt tredje barn snart 7 mndr siden. Min mann og jeg har alltid hatt et godt sexliv, men jeg er for tiden litt bekymret. Jeg syns jeg har blitt så vid nedentil. Vi buker veldig lang tid når vi har sex, og han må ofte ta penis ut og runke seg til utløsning. Når han skal onanere meg hender det at han stikker hele hånden sin inn i meg uten særlig motstand. Syns det er litt flaut. Er det normalt å være så vid. Er det noen andre med slike erfaringer. WM Hele hånden sin inn? :o :o Kanskje du bør si at han IKKE skal gjøre det!!!! :o Du får begynne å trene! Knipeøvelser, kuler etc!
Gjest Nin@ Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Skjeden skal ha trukket seg sammen på 7 mnd. For å få til effektiv trening må man trene med motstand. Vanlige knipekuler o.l. gir ingen motstand og har derfor moderat effekt hvis man har utrente muskler eller er vid nedentil. Man kan få et slags elektrostimuleringsapparat ved å henvende seg til lege. Å trene opp musklene tar jo tid da, dette er sikkert ødleggende for sex-livet deres, tror kanskje jeg ville vurdert å få strammet skjeden kirurgisk. Hør med legen din du! Og lykke til! Dette er jo ikke noe du kan noe for (selv om treneing hjelper til en viss grad er det begrenset når man har slike problemer).
Gjest hannah37 Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg må si at jeg har noe av det samme problemet. Vi har løst ”problemet” med at vi bruker mye leker og han kan også bruke hele hånda på meg. Jeg syns det er veldig pirrende og litt rått. Han får sjelden orgasme inne i meg men da kan jeg gi han en hjelpende hånd. En variasjon er å ta den bak, men det er jo en smak sak. Jeg syns operasjon høres lit risikabelt ut. Se det positive i det og lek mer. Lykke til " Et smil forlenger livet."
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Vagina-oppstrammin ved operasjon? Hvordan da, inne i skjeden? Syr de inne i skjeden liksom? Høres utrolig merkelig og litt farlig ut?
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #7 Skrevet 25. oktober 2004 De strammer musklene i skjeden ved operasjon ja. Alle operasjoner innebærer jo en viss risiko, men jeg tror jeg hadde vurdert det selv hvis jeg hadde slike problemer. Men først kan det være lurt å snakke med legen og evt. få et elektrostimuleringsapparat til å stramme opp musklene med. Kan jo være det virker kjempebra!
Gjest Hodet over vannet Skrevet 25. oktober 2004 #8 Skrevet 25. oktober 2004 Hvis det ikke funker da. Typen min får inn hele hånda han også men jeg er ikke for vid når vi har sex. HP
Gjest Genevieve Skrevet 25. oktober 2004 #9 Skrevet 25. oktober 2004 Når han skal onanere meg hender det at han stikker hele hånden sin inn i meg uten særlig motstand. Syns det er litt flaut. Er det normalt å være så vid. Er det noen andre med slike erfaringer. Jeg har ikke født barn selv, men det der er def. ikke normalt. En hel hånd inn uten motstand :o
Monstermagnet Skrevet 25. oktober 2004 #10 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har ikke født barn selv, men det der er def. ikke normalt. En hel hånd inn uten motstand :o Nei, det høres ikke normalt ut. Dere får ta skeden i en annen hånd, for å si det sånn, og starte litt vektløfting i første omgang.
Gjest Genevieve Skrevet 25. oktober 2004 #11 Skrevet 25. oktober 2004 Klarer man å holde på vaginalvekter når man er så utvidet? Denne kvinnen høres jo helt ødelagt ut?
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. oktober 2004 #12 Skrevet 25. oktober 2004 Det høres jo utrolig drøyt ut med at en mannlig hel hånd (!) dyttes inn der...er du sikker på at du formulerte deg riktig? Trodde det var normalt at han kunne fått inn et par fingre der, men aldeles ikke fem pluss hånden?
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #13 Skrevet 25. oktober 2004 Det høres jo utrolig drøyt ut med at en mannlig hel hånd (!) dyttes inn der...er du sikker på at du formulerte deg riktig? Trodde det var normalt at han kunne fått inn et par fingre der, men aldeles ikke fem pluss hånden? Hørt om fistfucking?
Monstermagnet Skrevet 25. oktober 2004 #14 Skrevet 25. oktober 2004 Hørt om fistfucking? Tror nok de fleste har hørt om det ja, men selv da skal ikke hånden bare gli help uproblematisk inn. Det tar gjerne litt tid, krever glidemiddel og tålmodighet...
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #15 Skrevet 25. oktober 2004 Nå er det riktignok mange år siden, men min mann fikk fint inn hele neven i meg. Allikevel har jeg ingen problemer med å holde på vaginalvekter i alle størrelser, uten å behøve å knipe engang. Og jeg kjenner godt at det kniper rundt min egne tynne lille finger også når jeg prøver for å se om jeg er grusomt vid. Det er ikke noe problem.. Man er innmari elastisk, og ved opphisselse blir man enda videre enn ellers. (Det burde vært omvendt )
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. oktober 2004 #16 Skrevet 25. oktober 2004 Tydeligvis så hadde jeg ikke hørt om fistfucking. Det var litt fjernt for meg. Trådstarter får vel bare gjøre som alle andre: trene musklene så godt det lar seg gjøre.
Gjest gjest0446 Skrevet 25. oktober 2004 #17 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg må kanskje tillegge at jeg er stor av vekst. Ikke fet men jeg er høy og proposjonalt stor i kroppen. Jeg har latt mannen min ta meg bak noen ganger og da kommer han med en gang. Jeg har et par vaginakuler, slike av stål jeg kjøpte etter mitt første barn. Men de kan jeg ikke holde serlig lenge. Har noen erfaring med oppstramming operasjon? Jeg synes det høres veldig vanskelig å få til.
Gjest Hannah37 Skrevet 25. oktober 2004 #18 Skrevet 25. oktober 2004 Ta dere heller en tur på kondomeriet og kjøp noen stor leketøy. Jeg får mye lettere g-pungt orgasme og det hender jeg spruter når jeg får en hel hånd oppi. Han kan liksom styre den til de rette stedene mer enn en penis eller dildo. "Et smil forlenger livet."
Gjest birgit Skrevet 25. oktober 2004 #19 Skrevet 25. oktober 2004 En hel hånd. Er ikke det farlig.??? :-?
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. oktober 2004 #20 Skrevet 25. oktober 2004 Ta dere heller en tur på kondomeriet og kjøp noen stor leketøy. Jeg får mye lettere g-pungt orgasme og det hender jeg spruter når jeg får en hel hånd oppi. Han kan liksom styre den til de rette stedene mer enn en penis eller dildo. "Et smil forlenger livet." Mener du at dette er en slags erstatning eller bare et tillegg? Kunstige leker er langt fra like bra som The Real Thing. Men hver sin smak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå