Linnie Skrevet 5. august 2002 #21 Del Skrevet 5. august 2002 Det ER toll på kosmetikk fra noen spesielle land, Bla. fra Canada som disse kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #22 Del Skrevet 5. august 2002 Ikke i følge tollvesenet http://www.toll.no/tariff/kap/HS33.HTM#3304 Posten ilegger heller ikke toll på innkommende varer fra Canada. Vet ikke helt hvor du har det fra. Moms må man betale, men det er jo noe annet. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnie ikke innlogget Skrevet 6. august 2002 #23 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg ringte til posten og spurte, og der sa de at varer fra enkelte land ble toll belagt, selvom det var kosmetikk, deriblant Canada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #24 Del Skrevet 6. august 2002 I og med at tollvesenet ikke har noen tollsats for kosmetikk så ville jeg ikke godtatt at posten la på det. Det er mulig at de refererer til moms som toll, det har jeg opplevd hos andre speditører. Jeg protesterte på at jeg skulle betale toll på noen varer helt til de sa "ja, det er jo egentlig moms jeg mener da....." B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #25 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvordan gikk det med dere som bestilte produkter fra disse linkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 18. oktober 2002 #26 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg vil gjerne til en hudpleier for å få skjekket huden min,rensa den.Hvor er det best å gå?Hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 21. oktober 2002 #27 Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg kjøpte ikke jeg, fordi jeg tvilte på at jeg kom til å spare så mye når alt kom til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå