Fjompen Skrevet 13. april 2016 #21 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, Jegern Puahate skrev: Kun i dyreverden sier du? VS = Din teori DEBUNKED. Oh no! Du la ved to bilder! Mine meninger, alle mine argumenter og kunnskaper om dette emnet er knust, knust sier jeg! Ja, jeg gir meg, du har rett! Du har alltid rett! Vit dette alle: Bilder på internett ass, da vinner motparten! Og, hvilken betydning dette har! Jeg føler meg som et mislykket menneske, målt mot forumsguden, som kan legge ved bilder i tråden. 2
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, Fjompen skrev: Oh no! Du la ved to bilder! Mine meninger, alle mine argumenter og kunnskaper om dette emnet er knust, knust sier jeg! Ja, jeg gir meg, du har rett! Du har alltid rett! Vit dette alle: Bilder på internett ass, da vinner motparten! Og, hvilken betydning dette har! Jeg føler meg som et mislykket menneske, målt mot forumsguden, som kan legge ved bilder i tråden. Ingen vits å gå helt OCD her (enda et klassisk beta-sympton forøvrig). Bildene viser klart og tydelig at alpha\beta tilstander er mer enn psykologi. 1
Fjompen Skrevet 13. april 2016 #23 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, Jegern Puahate skrev: Ingen vits å gå helt OCD her (enda et klassisk beta-sympton forøvrig). Bildene viser klart og tydelig at alpha\beta tilstander er mer enn psykologi. Vel, OCD handler om noe annet. Det er fint å ha oversikt over begrepene før du blafrer rundt med dem på et forum. Men, at du ikke vet hva OCD innebærer gjør jo at det er tvilsomt om din innsikit i alfa/beta-opplegget er så mye større. Så, videre debatt rundt dette er kanskje ikke så smart for deg? Du vet, det kan jo hende at noen vil kreve litt mer enn et par .jpg-vedlegg for å bli overbevist. Men takk, selvproklamerte "alfa-hanner" er alltid god underholdning, så jeg setter pris på ditt humoristiske innslag. 2
draug 75 Skrevet 13. april 2016 #24 Skrevet 13. april 2016 Hah. Det bildet altså. :D Ja altså han som bærer jenta ser passe sur ut, sånn hva er det som skjer her, det var jo jeg som bærer henne rundt fordi hun skulle bli glad i meg og så skulle vi kysse. Han i capsen som kysser jenta, har tigd seg til det. Det ser du tydelig. "Kan'ka jeg få et kyss'a" - og hun føler seg grei i dag, sp han får det. Begge er beta. Begge trenger en kaegori å tilhøre. Hvor er han som bare vet det, nå er hun klar, og som tar rundt henne og kysser henne når det er det hun akkurat ønsker seg? Hva kan vi gjøre med beta- menn? Vi kan sørge for at de innser at offerrollen ikke er et sted å bli værende. At de må ta vare på det beste de har og satse der. At det å få seg damer handler om å gi av det beste du har som hun trenger - hele tida. 3
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #25 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, Fjompen skrev: Vel, OCD handler om noe annet. Det er fint å ha oversikt over begrepene før du blafrer rundt med dem på et forum. Men, at du ikke vet hva OCD innebærer gjør jo at det er tvilsomt om din innsikit i alfa/beta-opplegget er så mye større. Så, videre debatt rundt dette er kanskje ikke så smart for deg? Du vet, det kan jo hende at noen vil kreve litt mer enn et par .jpg-vedlegg for å bli overbevist. Men takk, selvproklamerte "alfa-hanner" er alltid god underholdning, så jeg setter pris på ditt humoristiske innslag. = mer OCDing.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #26 Skrevet 13. april 2016 Jo mer makt kvinnene får i samfunnet, jo mer trynefokusert blir verdisettingene og det blir stadig mer konflikter mellom kjønnene. Anonymkode: 60cdc...1ed
Fjompen Skrevet 13. april 2016 #27 Skrevet 13. april 2016 2 minutter siden, Jegern Puahate skrev: = mer OCDing. Det er flott, alltid fint med en siste latter før jeg forlater tråden. 3
muffinshaker Skrevet 13. april 2016 #28 Skrevet 13. april 2016 Jeg skjønner ikke problemet. Om menn blir delt inn i alfa og beta vil de jo ha forskjellige kvaliteter, og tiltrekke seg forskjellige kvinner. Er problemet at beta- mannen ikke er fornøyd med "sine" kvinner, men vil ha de som faller for alfaen? Ellers synes jeg folk som er bitre, synes synd på seg selv og mener samfunnet må hjelpe dem tiltrekke seg det motsatte kjønn er mye mer turn off enn lite muskler, for tynn/tykk, skallet, evt hva som kategoriseres en slik beta- mann. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #29 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo mer makt kvinnene får i samfunnet, jo mer trynefokusert blir verdisettingene og det blir stadig mer konflikter mellom kjønnene. Anonymkode: 60cdc...1ed Hæ? Anonymkode: 135e4...687 2
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #30 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jo mer makt kvinnene får i samfunnet, jo mer trynefokusert blir verdisettingene og det blir stadig mer konflikter mellom kjønnene. Anonymkode: 60cdc...1ed Akkurat, menn med markante kjevebein får instant alpha status. Kan gratis kjevebein-operasjoner til chincels være en mulig løsning?
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #31 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, Fjompen skrev: Det er flott, alltid fint med en siste latter før jeg forlater tråden. Flott, på tide at du tar din dose med OCD medisin nå. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #32 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, Jegern Puahate skrev: Akkurat, menn med markante kjevebein får instant alpha status. Kan gratis kjevebein-operasjoner til chincels være en mulig løsning? Ja, det synes jeg du skal gå for. Start en kampanje med det som mål. Da blir nok alt så meget bedre. Anonymkode: 135e4...687
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #33 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, muffinshaker skrev: Jeg skjønner ikke problemet. Om menn blir delt inn i alfa og beta vil de jo ha forskjellige kvaliteter, og tiltrekke seg forskjellige kvinner. Er problemet at beta- mannen ikke er fornøyd med "sine" kvinner, men vil ha de som faller for alfaen? Ellers synes jeg folk som er bitre, synes synd på seg selv og mener samfunnet må hjelpe dem tiltrekke seg det motsatte kjønn er mye mer turn off enn lite muskler, for tynn/tykk, skallet, evt hva som kategoriseres en slik beta- mann. Alpha menn = Kan velge og vrake. Beta-menn = Kjemper bittert om restene etter alphaene. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #34 Skrevet 13. april 2016 7 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Alpha menn = Kan velge og vrake. Beta-menn = Kjemper bittert om restene etter alphaene. Er restene gode nok for dere, da? Anonymkode: 135e4...687 4
Petra75 Skrevet 13. april 2016 #35 Skrevet 13. april 2016 (endret) 9 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Alpha menn = Kan velge og vrake. Beta-menn = Kjemper bittert om restene etter alphaene. Ergo: Beta-menn er en gjeng med jævla sutrekopper som ikke evner å se verdien i de damene som blir oversett og som blir karakterisert som "rester". Sjarmerende menneskesyn, og jeg er sjokkert over at ikke all verdens Victoria Secret-modeller ligger langflate etter dere. Endret 13. april 2016 av Petra75 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #36 Skrevet 13. april 2016 28 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Jepp, åpenbart er det incels og beta-menn som har fått nok. De fleste skoleskytinger og andre massakre er blitt begått av mannligere tapere. ABB var jo trolig både beta og incel. Slike som deg altså. Skummelt at vi har et massemorder emne her på forumet. Anonymkode: 58d15...c7d
Anoia Skrevet 13. april 2016 #37 Skrevet 13. april 2016 26 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Kun i dyreverden sier du? VS = Din teori DEBUNKED. Passe teit å bruke Woody Allen som eksempel; damene svermer rundt ham som fluer 10
PeeWee Skrevet 13. april 2016 #38 Skrevet 13. april 2016 30 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Kun i dyreverden sier du? VS = Din teori DEBUNKED. Det ironiske her er jo at Woody Allen har vært gift med to berømte skuespillerinner, mens kona til "The Rock" er en kvinne ingen har hørt om. 2
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #39 Skrevet 13. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: 16 minutter siden, Petra75 skrev: Ergo: Beta-menn er en gjeng med jævla sutrekopper som ikke evner å se verdien i de damene som blir oversett og som blir karakterisert som "rester". Sjarmerende menneskesyn, og jeg er sjokkert over at ikke all verde Takk for at du bekrefter viktigheten av denne tråden. Ikke nok med at beta-menn er lavest på den seksuelle rangstigen og samfunnet ellers, de skal at på til få kjeft for det også?
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 Forfatter #40 Skrevet 13. april 2016 17 minutter siden, Anoia skrev: Passe teit å bruke Woody Allen som eksempel; damene svermer rundt ham som fluer Kun pga kjendisstatus, uten den hadde han bare vært en nevrotisk incel mens The Rock hadde slayet damer for fote uavhengig av kjendisstatus. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå