Gjest 1111 Skrevet 24. oktober 2004 #1 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leter etter en ikke så altfor dyr lotion som lukter godt. gjerne lukt som sitter litt og ikke forsvinner med en gang. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Prøvd Body Butter fra Body Shop? Finnes i mange forskjellige gode lukter. Koster ca 119 tror jeg, men varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eller den hvite og blå fra Biotherm? Lukter frisk sitrus. Litt dyr, men stor størrelse som varer en stund. Lancome har også noen lotioner i Aromatonic serien som lukter ganske mye, og lukten varer en stund. Jeg liker den grønne som er "refreshing". Husker ikke prisen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 BodyCocoon fra Garnier. Oransje pumpeflaske. Lukter nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 25. oktober 2004 #6 Del Skrevet 25. oktober 2004 syns nivea har mange gode alternativer som er billige og lukter godt, dove har faktisk og mange gode natusan og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guerlain Skrevet 25. oktober 2004 #7 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg liker veldig godt body produktene til Loreal,billige og gode. Shiseido har også en nydelig krem som heter body creator,menthol lukt,veldig oppkvikkende om morgene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå