Gå til innhold

Hva slags foundation foretrekker du?


Gjest anonym

Hva slags foundation foretrekker du?  

3 stemmer

  1. 1. Hva slags foundation foretrekker du?

    • Kompaktfoundation (krempudder)
      2
    • Flytende foundation
      31
    • Bruker ikke foundation
      9


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Bruker også B.E!! Naturlig på, ikke "flatt" og maskeaktig, og i tillegg liker huden min den, dvs mindre småkviser...

Synes i tillegg også concealeren deres, Bisquit, er fantastisk genial. Eneste som dekker over røde kviser! :)

Hva er det som er så bra med dette egentlig? Og blir ikke resultatet veldig "pudrete"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg er kjempefornøyd med kompaktfoundation Studio Tech fra MAC. Passer meg perfekt i fargen, og jeg blir verken for tørr i kinnene eller blank i t-sonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er det som er så bra med dette egentlig? Og blir ikke resultatet veldig "pudrete"?

Nei, resultatet blir hverken pudrete eller unaturlig på noe vis, det er det som er så genialt. Jeg kan ikke fordra å se "sminket" ut til hverdags, Bare Escentuals er tilnærmet usynlig hvis du er forsiktig med påføringen, men den dekker samtidig det du ønsker og gir et friskt og delikat utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foretrekker ikke enten eller, men hver til sitt bruk. dvs flytende hvis jeg har god tid og pudderfoundation hvis jeg har dårlig tid. 'krempudder' eller allslags varianter av kremfoundation har jeg bare dårlige erfaringer med. både flytende og puddervariant jeg bruker er fra nina ricci. liker veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Har lyst å prøve ID bare minerals foundation , siden det er mange som skryter av denne.

Hvor får jeg kjøpt den? Altså, ikke på nettet, men her i Oslo? Også, hvor mye kostern?

Takker på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker helst flytende foundation, da går det helst i Clinique Superbalanced make-up. Den er lett og fin, og passer for min hudtype. Skal jeg i selskaper og slike ting bruker jeg Elisabeth Arden Sponge on krem pudder. Sitter kjempegodt og dekker godt. Men ser veldig unaturlig ut om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foretrekker ikke enten eller' date=' men hver til sitt bruk. dvs flytende hvis jeg har god tid og pudderfoundation hvis jeg har dårlig tid. 'krempudder' eller allslags varianter av kremfoundation har jeg bare dårlige erfaringer med. både flytende og puddervariant jeg bruker er fra nina ricci. liker veldig godt![/quote']

Hva er forskjellen på krempudder og pudderfoundation? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pudderfoundation har konsistens som kompaktpudder, mens krempudder har en tjukk kremaktig konsistens som hevder å oppføre seg som pudder på huden men ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...