Nanami Skrevet 12. april 2016 #21 Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er fremdeles seksten års aldersforskjell og det er mye når den ene er så ung som 23. Uansett hvor veslevoksen man er eller hva man studerer, det skiller et hav av erfaringer når det er så mange år mellom en veldig ung person og en ganske gammel. Anonymkode: f3bf1...745 Jeg synes det er mye om hun hadde vært 17, men når hun er 23 så kan de fint være på like stadier i livet. Erfaringer må ikke nødvendigvis være identiske for at man skal ha et godt forhold og et godt samliv. Men vi får være enig og å være uenig, for dette går ingen vei. God natt, og lykke til TS 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #22 Skrevet 12. april 2016 Hver sin smak. Anonymkode: 438c3...dad
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #23 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, Pompom skrev: men når hun er 23 så kan de fint være på like stadier i livet. Nei, hvor naiv skal du gjøre deg? 23 og 39 er så absolutt langt fra hverandre. 33 og 49 er spiselig, fordi den yngste da har blitt voksen. Anonymkode: f3bf1...745 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #25 Skrevet 12. april 2016 Jeg ville heller spurt meg selv om du føler sterkt nok for han, ikke utfra at det er en aldersforskjell, men at du faktisk bryr deg sånn om det og hva andre mener om det? Anonymkode: 56715...79b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #26 Skrevet 12. april 2016 Synes ikke aldersforskjellen i seg selv er så ille. Men det kan jo bli et problem at dere muligens er på veldig forskjellige steder i livet. Tenker typ barn. Anonymkode: 4b268...a4f
Engel Skrevet 12. april 2016 #27 Skrevet 12. april 2016 Jeg blir kvalm. Sjansen for at han bare "bruker deg" er veldig stor. Menn i den alderen syns det er status å få unge jenter på kroken. Jeg håper han ikke har barn i tillegg? Tenk på hva du gjør. Ønsker du et varig forhold? I så fall bør du tenke på hvordan du tror det er når du bare er 35 år og i din beste alder og han er over 50 og forfallet begynner for fult... Ønsker du virkelig det? 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #28 Skrevet 12. april 2016 Jeg var 25 når jeg ble sammen med en på 41, nå har vi vært sammen i 15 år og har barn. Dette med alder er bare tull å fokusere på, hvorfor i all verden skal man la noen tall bestemme om man passer sammen eller ikke? Er ekstremt mye annet som er viktigere. Hverken kjønn, hudfarge eller alder spiller noen rolle så lenge begge er voksne og har noe til felles. Anonymkode: 554c5...de9 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #29 Skrevet 12. april 2016 Dritekkelt og pinlig. Om kort tid vil J23 vemmes, riste på hodet og tenke 'hva f holdt jeg på meg, for en loser fyr". ÅR I LIVET TELLER ! Og selvsagt er på 40 mer erfaren og på annet sted enn en på 23. En på 23 kam velge I dritfine menn I 20 årene OM hun er pen og smatt selv. Lær dette - når man går for en middelaldrende får man - en UMODEN hjerne +kropp i FORFALL . Ikke før helvete fryser til is vil jeg ydmyke meg selv ved å ta til takke med gammelt slakt. Anonymkode: c70f3...d29 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #30 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dritekkelt og pinlig. Om kort tid vil J23 vemmes, riste på hodet og tenke 'hva f holdt jeg på meg, for en loser fyr". ÅR I LIVET TELLER ! Og selvsagt er på 40 mer erfaren og på annet sted enn en på 23. En på 23 kam velge I dritfine menn I 20 årene OM hun er pen og smatt selv. Lær dette - når man går for en middelaldrende får man - en UMODEN hjerne +kropp i FORFALL . Ikke før helvete fryser til is vil jeg ydmyke meg selv ved å ta til takke med gammelt slakt. Anonymkode: c70f3...d29 Sorry ordfeil. J26. Anonymkode: c70f3...d29
Nanami Skrevet 12. april 2016 #31 Skrevet 12. april 2016 Så mye som flere her fokuserer på utseende på kroppen, viser jo at de har misforstått hele poenget. Jeg faller ikke for noen, og baserer i hvert fall ikke fremtidig samliv, på hvordan kroppen til mannen ser ut 1
Gjest Bond Skrevet 12. april 2016 #32 Skrevet 12. april 2016 Tråden ryddet for avsporinger og persondebatt.
Miklo Velka Skrevet 12. april 2016 #33 Skrevet 12. april 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: At mannen du drev på med ikke hadde vett nok til å satse på noen litt eldre. Det er vel ingen som kan være direkte stolte av å være med en middelaldrende mann når de selv knapt er voksne? Anonymkode: f3bf1...745 Er det god utsikt fra der du sitter på din høye hest? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #34 Skrevet 12. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var 25 når jeg ble sammen med en på 41, nå har vi vært sammen i 15 år og har barn. Dette med alder er bare tull å fokusere på, hvorfor i all verden skal man la noen tall bestemme om man passer sammen eller ikke? Er ekstremt mye annet som er viktigere. Hverken kjønn, hudfarge eller alder spiller noen rolle så lenge begge er voksne og har noe til felles. Anonymkode: 554c5...de9 Fordi folk eldes. Man blir dårligere til bens, dårligere helse, flere aldersrelaterte sykdommer, partneren vil dø lenge før deg osv osv osv. Det er derfor det er best med en partner på samme alder, for da har man hverandre lenger og kan gjøre flere aktive ting sammen. Selvfølgelig KAN ting skje, men alderdommen er garantert å skje. Jeg er ikke interessert å med vilje sette meg i en posisjon hvor jeg garantert er alene minst 15+ år som gammel. Det er faktisk ganske lang tid. Man passer nok sammen psykisk, men man passer definitivt ikke sammen biologisk. Anonymkode: 438c3...dad 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #35 Skrevet 12. april 2016 Jeg synes det er ekkelt. Hadde du spurt meg om hva jeg synes hadde jeg sagt at jeg synes han er altfor gammel for deg, men hadde ikke sagt noe på eget intiativ. Bare ser for meg fester og sammenkomster hvor alle er rundt samme alder og så sitter det en 40 åring der. Han er på et helt annet stadie i livet og hadde ikke hatt mye til felles med han. Anonymkode: dc0fe...bba 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #36 Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hadde du spurt meg om hva jeg synes hadde jeg sagt at jeg synes han er altfor gammel for deg, men hadde ikke sagt noe på eget intiativ. Bare ser for meg fester og sammenkomster hvor alle er rundt samme alder og så sitter det en 40 åring der. Han er på et helt annet stadie i livet og hadde ikke hatt mye til felles med han. Anonymkode: dc0fe...bba Enig. Anonymkode: 013d1...b7d
Miklo Velka Skrevet 12. april 2016 #37 Skrevet 12. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig KAN ting skje, men alderdommen er garantert å skje. Anonymkode: 438c3...dad Tror det er en del yngre døde mennesker som ville ha kranglet med deg om dette. Om de bare hadde vært i live.
Miklo Velka Skrevet 12. april 2016 #38 Skrevet 12. april 2016 16 timer siden, Pompom skrev: Jeg faller ikke for noen, og baserer i hvert fall ikke fremtidig samliv, på hvordan kroppen til mannen ser ut Skulle ønske det fantes flere som deg. :-)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #39 Skrevet 13. april 2016 25 minutter siden, Miklo Velka skrev: Tror det er en del yngre døde mennesker som ville ha kranglet med deg om dette. Om de bare hadde vært i live. Hvorfor i allverden skal de krangle? Folk dør hele tiden, de fleste er eldre. Anonymkode: 438c3...dad 1
Gjest The damned Skrevet 13. april 2016 #40 Skrevet 13. april 2016 Jeg synes det skal være opp til ts hva hun ønsker å gjøre, men tror nok at dere må være forberedt på at det kan komme reaksjoner på aldersforskjellen mellom dere. Tenker jo at det ikke betyr noe så lenge dere trives sammen. Alle par som skiller seg ut fra normen opplever til tider at folk kommenterer og at man får blikk. Det er jo ikke noe å bry seg om så lenge man er trygg på at det er dette man vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå