Gjest Minesveiper Skrevet 11. april 2016 #41 Skrevet 11. april 2016 (endret) 7 minutter siden, Silfen skrev: Meg, vel. Vi snakker jo utseende, må jo være noenlunde på likt nivå. Ikke seksuelt selvsagt, men om man tenker forhold. Jeg har sett bilder av deg i bilde tråden, og du er penere enn hva du selv tror. Hadde jeg vært på din alder, og du hadde hatt lengre hår (jeg liker at lengden på håret er ned til skuldrene i alle fall) så hadde jeg kunne hatt lyst å date deg. Endret 11. april 2016 av Minesveiper
Summers Skrevet 11. april 2016 Forfatter #42 Skrevet 11. april 2016 4 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg forstår forholdsvis argumentet til kompisen din, Han hadde dame, var det sånn? Sagt på en annen måte, ville han ikke vært sammen med kjæresten sin, om hun også var morsom..? Elller om han er singel; ville han unngått forhold med ei dame som ellers var "perfekt" for ham, bare fordi hun var morsom..? Han har dame. Jeg kan jo ikke vite 100% om han hadde droppet henne om hun var morsommere og smartere enn han, man kan jo bli sammen med noen man ikke ville gått for på papiret. Men når jeg ser på hva han har sagt og hvilke damer han har avvist, osv så virker det som om han ikke ville bedt en dame som var for morsom eller smart på date.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #43 Skrevet 11. april 2016 Det er en sannhet i det med at vi tror kjekke menn ikke er interessert. Erfaring tilsier at de kjekkeste mannfolka lett drar damer for et knull. Så de kan hooke opp med damer akkurat når de vil. De er derfor ikke kjærestemateriale. Men det samme kan jo hende med veldig pene damer også. Menn vil ha de og jakter på de, men vil helst ha henne som jakttrofeer og de blir bitcher med prinsessenykker som vet de kan velge og vrake. Anonymkode: ee0c2...b13 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #44 Skrevet 11. april 2016 De som er ekte vakre, av de jeg vet om på FB og ellers, (ordentlige mennesker, ikke partygirls pg paradise-gutter og jenter), leser ikke denne tråden engang. De er så vidt aktiv på FB og sosiale medier i det store og hele. Det er en god blanding av pen, mindre pene par... De ser lykkelige ut uansett Anonymkode: 6cede...34c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #45 Skrevet 12. april 2016 Den 10.04.2016 at 20.52, ambivalentReaction skrev: Selvsagt, mange vil ha noen som forsørger seg, det funker dårlig hvis han er mye mer attraktiv enn henne. Hør for all del ikke på slikt tull, Summers. Kvinner flest ønsker et likeverdig forhold. Anonymkode: 611e7...ba8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #46 Skrevet 12. april 2016 17 timer siden, John Galt skrev: Mange jenter / kvinner bryr seg forholdsvis lite om utseende, høyde, materiell status, utdannelse osv. hvis de treffer en spennende mann som kan sjarmere de, og som de føler seg komfortabel, verdsatt og trygg sammen med. Det er i allefall min erfaring gjennom et langt liv. Har alltid kunnet velge på øverste hylle blant de mest intelligente og ambisiøse kvinnene, som samtidig har vært 8-10 på kropp / utseende skalaen. Selv er jeg hverken velstående, høy eller noe som helst i nærheten av Brad Pitt i utseende. Jeg tror du treffer spikeren på hodet der. Det handler ikke kun om hvordan han, men like mye om hvordan han får deg til å føle deg når dere er sammen. En person blir med en gang vakrere når du allerede liker hans personlighet. Men til Summers ellers: En kjent forfatter skrev at noen vakre kvinner bevisst går for menn som er litt mindre attraktive en dem selv, fordi de tidligere har brent seg med svært kjekke menn ( menn som har hatt kvinnetekke, og vært dårlig til å motstå fristelser, eller hintet om at han kan "få noen enda bedre enn henne om han vil"). Anonymkode: 611e7...ba8
Nanami Skrevet 12. april 2016 #47 Skrevet 12. april 2016 Jeg har alltid vært sammen med menn som ikke helt når opp til min "liga", men hver gang dette har blitt påpekt har jeg blitt sint. Det er jo ikke utelukkende på grunn av utseende man blir sammen med en person, det er masse andre kvaliteter som spiller inn. Det kan gjøre en kar som ikke er helt heldig utseendemessig, til et kupp totalt sett. 1
ajarRun Skrevet 12. april 2016 #48 Skrevet 12. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hør for all del ikke på slikt tull, Summers. Kvinner flest ønsker et likeverdig forhold. Anonymkode: 611e7...ba8 Har du sett de trådene der en kvinne finner ut at mannen har penger? Da er alle enige om at han bør sløse dem bort på åndssvakt tull. En av dere var jo sjokkert over at menn driter i utdanning og status på sin partner.
Summers Skrevet 12. april 2016 Forfatter #49 Skrevet 12. april 2016 5 timer siden, Pompom skrev: Jeg har alltid vært sammen med menn som ikke helt når opp til min "liga", men hver gang dette har blitt påpekt har jeg blitt sint. Det er jo ikke utelukkende på grunn av utseende man blir sammen med en person, det er masse andre kvaliteter som spiller inn. Det kan gjøre en kar som ikke er helt heldig utseendemessig, til et kupp totalt sett. Takk, du skrev i en annen tråd at du fant mannen din på Tinder, hvorfor gikk du da etter en som ikke var blant de kjekkeste når alt du kunne bedømme var bildet og ikke personen?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #50 Skrevet 12. april 2016 41 minutter siden, Summers skrev: Takk, du skrev i en annen tråd at du fant mannen din på Tinder, hvorfor gikk du da etter en som ikke var blant de kjekkeste når alt du kunne bedømme var bildet og ikke personen? Ikke den du siterte men jeg har funnet en liten spinkel kar med ordinært utseende. Det som tiltrakk meg var uten tvil glimtet i øynene. Et ekte glimt. Samme som han jeg var sammen med for et år siden. Anonymkode: ee0c2...b13
Nanami Skrevet 12. april 2016 #51 Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, Summers skrev: Takk, du skrev i en annen tråd at du fant mannen din på Tinder, hvorfor gikk du da etter en som ikke var blant de kjekkeste når alt du kunne bedømme var bildet og ikke personen? Jeg synes han er utrolig kjekk, og han har mange av kvalitetene jeg ser etter. Høyden og et utrolig pent smil var det som tiltrakk meg på bildene, i tillegg virket han aktiv. Det gjorde bare at jeg høyesveipet. Det var humoren og det at han er en utrolig god og smart mann som gjorde at det ble noe mer. Jeg synes han er en utrolig kjekk mann. Rent objektivt er nok jeg penere. Men han har kvaliteter som overgår bare et pent ytre. Synes egentlig ikke det var så veldig mange kjekke menn på Tinder, og han var helt klart blant de kjekkeste.
Summers Skrevet 12. april 2016 Forfatter #52 Skrevet 12. april 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke den du siterte men jeg har funnet en liten spinkel kar med ordinært utseende. Det som tiltrakk meg var uten tvil glimtet i øynene. Et ekte glimt. Samme som han jeg var sammen med for et år siden. Anonymkode: ee0c2...b13 Men møtte du han på tinder? Hvordan formidler man glimt i øyet der? 53 minutter siden, Pompom skrev: Jeg synes han er utrolig kjekk, og han har mange av kvalitetene jeg ser etter. Høyden og et utrolig pent smil var det som tiltrakk meg på bildene, i tillegg virket han aktiv. Det gjorde bare at jeg høyesveipet. Det var humoren og det at han er en utrolig god og smart mann som gjorde at det ble noe mer. Jeg synes han er en utrolig kjekk mann. Rent objektivt er nok jeg penere. Men han har kvaliteter som overgår bare et pent ytre. Synes egentlig ikke det var så veldig mange kjekke menn på Tinder, og han var helt klart blant de kjekkeste. Tusen takk. Endret 12. april 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #53 Skrevet 12. april 2016 1 time siden, Summers skrev: Men møtte du han på tinder? Hvordan formidler man glimt i øyet der? Tusen takk. Du ser jo at fyren virker livsglad og livlig på bildene. Men man må se øynene tydelig på bilde. Han jeg var med for ett år siden (varte i fire måneder - var noe som kom i veien dessverre) er noe av det minst fotogene jeg har møtt i hele mitt liv. Han var virkelig ikke fin på noen bilde. Han så bare snodig ut, og når vi begynte å sende Snap så ble det enda verre. Men hans personlighet kom så tydelig igjennom at jeg var betatt før jeg møtte han. Og det som møter meg er det man helt klart vil kalle høy, mørk og kjekk. Fikk helt bakoversveis jeg. Han var jo råkjekk. Anonymkode: ee0c2...b13
Summers Skrevet 12. april 2016 Forfatter #54 Skrevet 12. april 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser jo at fyren virker livsglad og livlig på bildene. Men man må se øynene tydelig på bilde. Han jeg var med for ett år siden (varte i fire måneder - var noe som kom i veien dessverre) er noe av det minst fotogene jeg har møtt i hele mitt liv. Han var virkelig ikke fin på noen bilde. Han så bare snodig ut, og når vi begynte å sende Snap så ble det enda verre. Men hans personlighet kom så tydelig igjennom at jeg var betatt før jeg møtte han. Og det som møter meg er det man helt klart vil kalle høy, mørk og kjekk. Fikk helt bakoversveis jeg. Han var jo råkjekk. Anonymkode: ee0c2...b13 Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #55 Skrevet 25. april 2016 Jeg må innrømme at jeg var skeptisk til kjæresten min i begynnelsen, fordi han var "for kjekk".. Da han sjekket meg opp tenkte jeg at han sikkert er en player. Hadde han ikke vært så standhaftig og kjempet så hardt for å være sammen med meg hadde det nok aldri blitt oss to. Og i starten av forholdet vårt ble han også kontaktet ofte av tidligere dater, altså jenter han hadde hatt sex med (uten romantiske følelser involvert fra hans side) noen måneder eller uker før vi møttes. For meg føltes det veldig uvant å få et så tydelig bevis på at partneren er populær, det er ikke noe jeg har opplevd før med eksene mine. Og når ei jente som kjæresten din har ligget med to-tre ganger skriver melding om at hun har innsett at hun er blitt så glad i han og savner å høre fra han..vel, det er jo egentlig ikke særlig gøy! Selv om DU er den utvalgte er det lett å bli usikker av sånt. Hehe, en kvinnelig kollega av meg omtalte forresten kjæresten min som "et glansbilde" og lurte på hvordan jeg hadde kapret han. Et tydelig tegn på at han er over min liga? Anonymkode: 145f5...cd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå