Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Knirke skrev:

Jeg går ihvertfall alltid for kjekkest mulig, men (heldigvis) har jeg og andre ulikt syn på hvem som er kjekke. Jeg sikler ikke etter klassiske Hollywood-kjekkaser eller modeller.

Er det ikke du som aldri har hatt kjæreste før? 

Jeg er imot ligaer, men kanskje du ser etter helt feil menn til deg? 

Anonymkode: ee0c2...b13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å tenne seksuelt på såkalte kjekkaser, altså hvis det er modellpene du snakker om. 

Jeg syntes for eksempel Jaa9 fra Jaa9&OnklP er utrolig fin, men jeg tviler på han er en såkalt kjekkas i manges øyne. 

Zac Efron er et eksempel på en fyr jeg ser er kjekk, men som jeg aldri i verden hadde klart å tenne på seksuelt uansett hvor veltrent han måtte være. 

Anonymkode: fe5c4...1d7

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Selvsagt, mange vil ha noen som forsørger seg, det funker dårlig hvis han er mye mer attraktiv enn henne. 

Har da aldri funket dårlig det? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
14 timer siden, Summers skrev:

Jeg sier jo ikke hva du bør velge, jeg sier hva som er riktig for kompisen min i følge han selv. 

Du har aldri følt deg smartere/morsommere avhengig av hvem du er sammen med? Jeg gjør det og klart jeg liker det å føle meg smart og morsom, samme gjør kompisen min.  

Er flere høye kvinner på KG som har skrevet at de foretrekker en høy kjæreste for at de selv skal føle seg "mer feminine". 

Troe de fleste ønsker noen som har visse fellestrekk med segselv og utfordrer dem. Å finne noen som mangler bestemte kvaliteter fordi man da føler seg bedre med segselv er en latterlig hersketeknikk og vitner om usikkerhet.  Når det gjelder spørsmålet "for kjekk" så virker det som om du tar for gitt at alle kvinner tiltrekkes eller definerer de samme mennene som "kjekk"..?? Riktignok viser studier at de fleste kvinner tiltrekkes av høyde og symmetri (sistnevnte gjeldene for begge kjønn) men utover det er hva hver enkelt definerer som "kjekk" veldig subjektivt, eller hva ? Jeg personlig foretrekker ofte en eller annen personlig særhet/særtrekk, f.eks hareskår (Jaquin Pheonix)ei skjeiv tann eller noe annet som skiller personen fra "alle andre". En "veldig kjekk" mann som gjør meg helt mo i knærne fordi han dekker min oppfatning av "sexy" og tiltrekkende, trenger ikke være den samme definisjonen for en annen kvinne. Og om jeg var singel og fant denne veldig sexy og "for" kjekke mannen ville åpenlyst ikke avvise ham, eller undlate å gå inn i et forhold med ham, - slik som du spør om. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Summers skrev:

Fikk tanken da jeg har en kompis som ikke ønsker at dama hans skal være smartere eller morsommere enn han.

Det er ihvertfall morsomt

Anonymkode: 33d42...4aa

Skrevet
45 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Troe de fleste ønsker noen som har visse fellestrekk med segselv og utfordrer dem. Å finne noen som mangler bestemte kvaliteter fordi man da føler seg bedre med segselv er en latterlig hersketeknikk og vitner om usikkerhet.  Når det gjelder spørsmålet "for kjekk" så virker det som om du tar for gitt at alle kvinner tiltrekkes eller definerer de samme mennene som "kjekk"..?? 

Jeg tror ikke kompisen min sliter med usikkerhet, det virker i hvert fall ikke sånn. Han bare liker å føle seg smart og morsom.  

Jeg tror ikke at alle kvinner definerer de samme mennene som "kjekk".

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
5 minutter siden, Summers skrev:

Jeg tror ikke kompisen min sliter med usikkerhet, det virker i hvert fall ikke sånn. Han bare liker å føle seg smart og morsom.  

Jeg tror ikke at alle kvinner definerer de samme mennene som "kjekk".

Jeg forstår forholdsvis argumentet til kompisen din, Han hadde dame, var det sånn? Sagt på en annen måte, ville han ikke vært sammen med kjæresten sin, om hun også var morsom..? Elller om han er singel; ville han unngått forhold med ei dame som ellers var "perfekt" for ham, bare fordi hun var morsom..? 

Gjest The damned
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Jeg tror det er mange av mine venninner som ikke syns de mennene jeg har datet har vært særlig kjekke, men jeg har syntes at de har vært fine. 

Jeg liker "ujevnheter", som mellomrom mellom tennene, fregner, skjeve tenner eller mye føflekker. Rart, i know. Men det er sånn jeg funker (ser ikke etter en forsørger, men en jeg kan oppleve å ha et godt og spennende forhold til, seksuelt og hverdagslig. Fine samtaler, morsomme aktiviteter og en som setter pris på god mat). 

Jeg ser aldri to ganger på en modellpen mann, fordi jeg blir ikke tiltrukket av dem. 

Vet ikke om det var et godt svar eller ei. 

Anonymkode: 8e050...fa7

Hehe,kjenner meg igjen der :) Venninner har blitt litt sånn "hæ,liker du han der?",men jeg synes ikke at noen av de som de likte var noen kjekke.

Jeg vet ikke helt om det forklarer noe,men jeg synes de mennene som er modellpene er litt kjedelige å se på. Liker at menn har noe særegent ved seg, og "feil" synes jeg bare er sjarmerende.

Men utifra min smak så har jeg aldri opplevd noen som for kjekke,og tenker at det er en veldig rar tankegang om at man må være bedre enn den man er sammen med.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke du som aldri har hatt kjæreste før? 

Jeg er imot ligaer, men kanskje du ser etter helt feil menn til deg? 

Ja, det stemmer.. Jeg har vært forelsket i flere menn/gutter (forøvrig helt normale av utseende, ingen superkjekkaser), og andre har vært forelsket i meg, men det har bare aldri klaffet.

Skrevet

Mange jenter / kvinner bryr seg forholdsvis lite om utseende, høyde, materiell status, utdannelse osv. hvis de treffer en spennende mann som kan sjarmere de, og som de føler seg komfortabel, verdsatt og trygg sammen med. 

Det er i allefall min erfaring gjennom et langt liv. Har alltid kunnet velge på øverste hylle blant de mest intelligente og ambisiøse kvinnene, som samtidig har vært 8-10 på kropp / utseende skalaen. Selv er jeg hverken velstående, høy eller noe som helst i nærheten av Brad Pitt i utseende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, John Galt skrev:

Mange jenter / kvinner bryr seg forholdsvis lite om utseende, høyde, materiell status, utdannelse osv. hvis de treffer en spennende mann som kan sjarmere de, og som de føler seg komfortabel, verdsatt og trygg sammen med. 

Det er i allefall min erfaring gjennom et langt liv. Har alltid kunnet velge på øverste hylle blant de mest intelligente og ambisiøse kvinnene, som samtidig har vært 8-10 på kropp / utseende skalaen. Selv er jeg hverken velstående, høy eller noe som helst i nærheten av Brad Pitt i utseende.

570b9f0c8729a_amenbrother.jpg.f977e45f1c

Anonymkode: e3dc6...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, John Galt skrev:

Akkurat

hilsen dame som har falt for en liten og spinkel fyr med en "dårlig" jobb. 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, incognita skrev:

Jeg tror de fleste jenter går etter gutter de synes er kjekkest mulig. 

Ikke noe som heter "for kjekk" :)

Selvsagt er det noe som heter for kjekk. Jeg sveiper for eksempel alle "for kjekke" bort på Tinder.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Silfen skrev:

Selvsagt er det noe som heter for kjekk. Jeg sveiper for eksempel alle "for kjekke" bort på Tinder.

Hvorfor det?

Anonymkode: 4f5de...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se, jeg er pen, men har overhodet ingen 10-er kropp som kjæresten som trener styrke hver dag. Jeg er velutdannet og har en godt betalt jobb, han har høyere utdannelse og tjener bedre enn meg. Jeg er mer ansiktspen, det er vel min eneste fordel. Har kanskje 7-er kropp og 9-er ansikt. Kunne vi brydd oss mindre? Nei!

Anonymkode: 9b933...381

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 4f5de...c2e

Fordi man ikke beveger seg utenfor sin plass.

Gjest incognita
Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

Jeg skjønner ikke. Hva er det de er "for kjekke" for? 

Skrevet
22 minutter siden, incognita skrev:

Meg, vel. Vi snakker jo utseende, må jo være noenlunde på likt nivå. Ikke seksuelt selvsagt, men om man tenker forhold.

Skrevet

For kjekke, damer, damer... Damer....

Jeg må nesten spørre: er det de som er født sånn, eller er det de som har majet seg ut sånn.

Altså en fyr kan jo ha symmetriske, rene og kraftige, mannspregede trekk, men helhetsbildet blir et annet om han begrenser seg til å være solid, at han klarer seg med lite, men det han hjelper seg med er solid og skikkelig.

Noe annet er det om han har noen lunde samme uttrykket, men at han har majet seg til, smykket seg, stashet seg - altså gått langt utover det å være i stand men begynner å gi inntrykk av å jåle seg til.

Så det jeg står i uvisshet om, er om vi diskuterer mannlige jåler, eller om noen rett og slett er født for kjekke (rent ut sagt pene) eller om det er at de har stelt seg over the top.

Gjest Minesveiper
Skrevet
18 minutter siden, incognita skrev:

Handler litt om egen selvtillit da. Dersom man tror at man selv er midt på treet gir det ikke helt mening at de som er på toppen skal velge akkurat deg. Jeg leste et studie som viste at flere damer på nettdating avslo de kjekkeste mennene. Teorien bak det var at kvinnene ikke trodde at mannen egentlig var interessert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...