Gjest Aye Skrevet 13. april 2016 #21 Skrevet 13. april 2016 (endret) Den 12.4.2016 at 16.33, AnonymBruker skrev: Denne igjen.... jeez. Hvor sikker tror du p-pillen er da? Anonymkode: 46c99...b43 Sikrere enn å ikke ta ihvertfall! Endret 13. april 2016 av Aye
Peter007 Skrevet 14. april 2016 #22 Skrevet 14. april 2016 Den 10.04.2016 at 23.37, AnonymBruker skrev: Ja. Fult klar over akkurat det senarioet. Vært borti det der... men tenker at skal en ha kjæreste igjen etter noe slik så må en stole på den nye. Om det skal funke. Selv om en blir ekstra på vakt. Ts Anonymkode: 1c4d0...064 Der er noen damer som ikke forstår relasjoner. Hva to kjærester skal være mor hverandre. Alle vet hvordan det blir barn men langt fra alle vet hvordan en skal være i relasjoner. Brent barn skyr ilden vet du. Vanskelig å stoler på noen etter slike opplevelser. En stoler heller ikke på det offentlige apparatet som vil ta en. De arbeider med et kvinnevennlig lovverk. Da blir også relasjonen til det offentlige ødelagt. Menneskesinnet er slik. Det tar lærdom skyr de som har lurt en som pesten. Hevntanker på hvordan en kan ta tilbake vil alltid ligge der.
Gjest AryaKillie Skrevet 14. april 2016 #23 Skrevet 14. april 2016 Jeg klarer å knipe igjen å gå på do dersom han har kommet inni meg. Så vanskelig er det da ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #24 Skrevet 14. april 2016 Som en over nevner, er "konsistensen" på sæden forskjellig fra mann til mann. Kjæresten min får lov til å komme hvor han vil. Om det er inni meg, holder jeg bare en hånd foran og løper på toalettet for å tisse - noe man uansett bør gjøre om man, som meg er plaget med UVI. Anonymkode: f2a76...a27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå