AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hva foretrekker du/dere best? At han får utløsning i skjeden eller et annet sted? (Hvor). Og om han får utløsning i skjeden. Hva gjør dere etterpå da? Lar det renne ut, løper på do, har papir tilgjengelig? Andre alternativer? Meg og kjæresten har papir tilgjengelig. Så vi slipper gris i senga eller hvor vi er. Også slipper dama å løpe av seg beina for å komme på do. Hva med dere? Anonymkode: 1c4d0...064
Wenda Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Foretrekker at han kommer inni meg så vi slipper gris
Gjest Aye Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Skummelt å komme inni damene, men har gått bra med de fleste. Liker godt å trekke meg ut å komme på henne også så kan jeg slikke det av etterpå.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 7 minutter siden, Wenda skrev: Foretrekker at han kommer inni meg så vi slipper gris Men når han kommer inni deg, så kommer det jo raskt ut igjen når han trekker seg ut, og da blir det jo gris. Hva gjør du/dere da? Anonymkode: 1c4d0...064
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 4 minutter siden, Aye skrev: Skummelt å komme inni damene, men har gått bra med de fleste. Liker godt å trekke meg ut å komme på henne også så kan jeg slikke det av etterpå. Ja.kan være skummelt. Men tenker kanskje mest når en er kjærester og kun har sex med hverandre og kanskje bruker p-piller eller noe. Eller kanskje er prøver Anonymkode: 1c4d0...064
Wenda Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når han kommer inni deg, så kommer det jo raskt ut igjen når han trekker seg ut, og da blir det jo gris. Hva gjør du/dere da? Anonymkode: 1c4d0...064 Opplever ikke at det skjer. Merker dog at det kommer ut når jeg går på do, noe vi damer burde gjøre etter sex uansett pga urinveisinfeksjoner, men det har hendt at jeg bare har sovnet også
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, Wenda skrev: Opplever ikke at det skjer. Merker dog at det kommer ut når jeg går på do, noe vi damer burde gjøre etter sex uansett pga urinveisinfeksjoner, men det har hendt at jeg bare har sovnet også Oi. Da må jeg si du er heldig. Hos dama kommer det rett ut igjen. Hun kan knipe igjen en stund. Men så kommer det etterhvert. Det må jo komme ut igjen på et vis. Det er jo ingen inngang der hvor spermen gjemmer seg. Da må han eventuelt ha hatt små utløsninger med minimal sperm? Dama går på do noen ganger. Men ikke alltid. Hu har hatt UVI 1 gang siden vi starta med sex. Men vet det kan skje ja. Men det får være hennes valg. Anonymkode: 1c4d0...064
Wenda Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Tror ikke han har så minimalt med sæd under utløsning. Han har iallefall ikke noe mindre enn andre menn jeg har hatt sex med. Vi kvinner er vel bare forskjellige tenker jeg. Jeg har aldri hatt noen problemer med å ta en kjappis, dra på meg trusa og fortsette dagen. Verken med min samboer eller noen av mine exer
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, Wenda skrev: Tror ikke han har så minimalt med sæd under utløsning. Han har iallefall ikke noe mindre enn andre menn jeg har hatt sex med. Vi kvinner er vel bare forskjellige tenker jeg. Jeg har aldri hatt noen problemer med å ta en kjappis, dra på meg trusa og fortsette dagen. Verken med min samboer eller noen av mine exer Merkelig egentlig. Fordi det som kommer inn i skjeden. Må da komme ut igjen. Jaja Anonymkode: 1c4d0...064 2
Gjest Aye Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.kan være skummelt. Men tenker kanskje mest når en er kjærester og kun har sex med hverandre og kanskje bruker p-piller eller noe. Eller kanskje er prøver Anonymkode: 1c4d0...064 Kjæresten(nå eksen) som bare latet som hun gikk på pillen men gjorde det ikke likevel for å få seg en unge. Lurte meg. Som jeg trodde jeg kunne stole på. Like skummelt med kjærester tydeligvis.
Wenda Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig egentlig. Fordi det som kommer inn i skjeden. Må da komme ut igjen. Jaja Anonymkode: 1c4d0...064 Det kommer jo ut igjen, men ikke ukontrollert med en gang liksom
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Som regel pleier kjæresten å komme inni meg, men dersom han f.eks tar meg bakfra, trekker seg ut og kommer på ryggen min, så er det et behagelig avbrekk for min del. Må alltid gå på do og "presse det ut" hvis han kommer inni meg, ellers blir det bare kliss i trusa, og ekkelt og ubehagelig. Anonymkode: 18e2e...03c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 synes det er stor forskjell fra mann til mann jeg. Noen har veldig flytende sæd som renner ut igjen med en gang jeg rører på meg etter sex (best med papir rett ved senga), mens andre har tykkere sæd og da klarer jeg å gå på do selv og tørke meg der. Anonymkode: b99fd...ca1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Foretrekker magen, så slenger han en dorull til meg eller hjelper å tørke opp. Innvendig vil uansett renne ut før eller senere og det gjør at floraen i underlivet blir anderledes og dermed smaker anderledes neste gang pluss at det er så ekkelt når det renner nedover beinet om jeg reiser meg opp rett etterpå, eller sakte ut av sprekken ila natta om jeg blir liggende. Anonymkode: 3e60b...c74
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #15 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, Aye skrev: Kjæresten(nå eksen) som bare latet som hun gikk på pillen men gjorde det ikke likevel for å få seg en unge. Lurte meg. Som jeg trodde jeg kunne stole på. Like skummelt med kjærester tydeligvis. Ja. Fult klar over akkurat det senarioet. Vært borti det der... men tenker at skal en ha kjæreste igjen etter noe slik så må en stole på den nye. Om det skal funke. Selv om en blir ekstra på vakt. Ts Anonymkode: 1c4d0...064
EEØm Skrevet 12. april 2016 #16 Skrevet 12. april 2016 Mest praktisk at han kommer i munnen, for da blir det borte. Greit at han kommer på rygg eller mage og tørker av med papir, for da kan jeg legge meg etterpå (eller dra på meg klærne fram til neste dusj) hvis jeg ikke skal ta hensyn til uvi. Kommer han nærmere eller i ansiktet vil jeg vaske det av før jeg sovner(eller før jeg går ut blant folk). Kommer han inni meg må jeg holde et papir foran fram til jeg går på do, og hvis jeg ikke da går relativt raskt vil jeg ikke kunne få ut alt ved første dobesøk og resten renner ut med ujevne mellomrom etterhvert. Uansett ikke aktuelt å la det være i senga
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #17 Skrevet 12. april 2016 Den 10.04.2016 at 21.46, Aye skrev: Kjæresten(nå eksen) som bare latet som hun gikk på pillen men gjorde det ikke likevel for å få seg en unge. Lurte meg. Som jeg trodde jeg kunne stole på. Like skummelt med kjærester tydeligvis. Denne igjen.... jeez. Hvor sikker tror du p-pillen er da? Anonymkode: 46c99...b43 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #18 Skrevet 12. april 2016 Pleier å sprute inn i analen på dama, og så bare plugge henne med en buttplug. Slipper å løpe noe sted og hindrer søl i senga. Anonymkode: 845f1...d29
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #19 Skrevet 12. april 2016 Den 10.4.2016 at 20.41, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker du/dere best? At han får utløsning i skjeden eller et annet sted? (Hvor). Og om han får utløsning i skjeden. Hva gjør dere etterpå da? Lar det renne ut, løper på do, har papir tilgjengelig? Andre alternativer? Meg og kjæresten har papir tilgjengelig. Så vi slipper gris i senga eller hvor vi er. Også slipper dama å løpe av seg beina for å komme på do. Hva med dere? Anonymkode: 1c4d0...064 jeg foretrekker at han kommer inni. er ikke fan av griseri etterpå, og syns ikke sæd på magen eller brystet er noe sexy! vi har et lite håndkle liggende, ellers bruker vi tskjorte eller noe annet i nærheten som vi tørker oss med. jeg går som oftest å tisse etterpå.. Anonymkode: 463ad...690
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #20 Skrevet 12. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne igjen.... jeez. Hvor sikker tror du p-pillen er da? Anonymkode: 46c99...b43 ppillen er 99+% sikker hvis dem brukes riktig. Anonymkode: 463ad...690
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå