Gå til innhold

Tegning og skissemaling


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Jeg er en ivrig tegner, men har aldri brukt "proft" utstyr som kullblyanter o.l.

Hvor får man kjøpt litt mere proft tegneutstyr??? Spør fordi med slikt blyanter har man større mulighet til å få til fine skisser.

Hva koster det?

Hvilket papir bør man tegne på for best mulig resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panduro har en hel del slike ting, så der finner du garantert en del ting som er nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Ok, nå har jeg bestilt katalogen deres.

Men fant ingen interessante produkter på nettsiden deres da, men men. Det er vel litt mer i katalogen!!

*håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Nettesiden står det utrolig lite på, men men...

De har jo en Panduro-avdeling på Karl Johan (Striestuen), men der tror jeg ikke de har den type ting.

Men på Panduro på Sandvika Storsenter har de en del slikt utstyr som du er ute etter, du kan jo eventuelt ta en tur dit om du ikke finner noe i katalogen heller. Der vet jeg at de har iallfall.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velassorterte bokhandlere har vel slikt?

har pleid å kjøpe malesaker på Andvordt (eller hva det nå heter) til mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Jeg fikk forleden dag en pakke fra Clas Ohlson.. Der var det masse tegnesaker til meg.. :D Så glad jeg ble da, nå har jeg tegnet masse masse, samt litt oljemaling. :wink:

Kan bestilles på http://www.clasohlson.no/

Klem fra Tinki :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også få tak i tegne-og maleutstyr hos SGS . Se www.sgs.no . Er usikker om du får se noe på nettsidene deres, men du kan jo bestille katalog!!

Og du kan også se hos Sløyd-Detaljer. ; www.Sloyd-Detaljer.no

De har også katalog for kunst,håndverk,forming og hobby. Veldig innholdsrik!! :briller:

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Du får tak i kull på hobbybutikken! Jeg bruker vanlig tykt tegnepapir hvis jeg skal tegne fint med kull (og sprayer med Fixativ, for at det skal holde), men hvis jeg bare skal tegne en rask skisse, så bruk tynt skissepapir (som du får billig i forhold til det andre papiret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er også en butikk i krysset rett nedenfor Blitz-huset. Vet ikke hva den heter, men de har mye tegneutstyr.

Butikken ligger helt på hjørnet i det store krysset der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...