AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Del Skrevet 9. april 2016 Møtte en fyr her forrige uke (kjent i 2 mnd. møts 1 gang før, han la ann på meg første gang), hvor han fortalt at han hadde dame når han skjønte jeg var inntressert, jeg godtok det på møte og avfunnet meg med det at det ikke skjer noe etterpå pratet han om morsome sexuelle ting og viste meg 1-2 morsom sexuell video, og jeg tok det som bare noe en kamerat gjorde, da han trakk seg tilbake med oppførsel forhold til sist gag. Men som pratet jeg med en venninne som mener at han fortsatt flørtet og at hun hadde blitt forbanna om en fyr hadde gjort det etter å fortalt a han hadde dame. Jeg har ikke tenkt på det før nå, hva tenker dere? Sorry rotete skrevet. Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Del Skrevet 9. april 2016 Ville unngått seksuelle tema (og ignorert det han skrev) dersom han er opptatt. Anonymkode: cc16f...6b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Del Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ville unngått seksuelle tema (og ignorert det han skrev) dersom han er opptatt. Anonymkode: cc16f...6b8 Enig, vi møtes face to face da Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Del Skrevet 10. april 2016 ingen som kan svare om jeg undervurdere og om han fortatt flørter/går over strekken? holde kontakt Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Del Skrevet 10. april 2016 Det var vist litt rotete skrevet. Du møtte en fyr som du liker, man han har dame, og dere har snakke om seksuelle ting som dere tullet med? Altså hvordan møtte du denne fyren? Var det en du jobbet sammen med? Er han kompis av en venninne? Hvis du liker en som har dame så hold deg unna. Hvis dere er i en posisjon der du ikke kan holde deg unna. Feks jobb så prøv å ikke flørt og legg an på han. Det er stor sjanse for at du blir såret om du prøver deg på noen som har dame. Dessuten er det dårlig stil å legge seg etter menn med dame. Ja, det er det selv om du ikke har noe ansvar ovenfor henne så har du ansvar for dine egne valg og handlinger. Hvis han flørter med deg når han er dama så sliter han, hvis de ikke er enig om at han kan flørte med andre damer. Det å ha en kompis som kan le av seksuelle video klipp osv er vel helt normalt, men her virker det ikke som dere har rukket å bygge opp et vennskap. Vanskelig å gi noe mer råd når jeg ble litt usikker på HI. Anonymkode: 309a3...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 10. april 2016 #6 Del Skrevet 10. april 2016 Man kan snakke om sex med venner og kamerater men siden du knapt kjenner han og ham prøvde seg første gang på deg er fet ganske åpenbart at han flørter. behold god karma og moral og be han skjerpe oppførselen sin og ta hensyn til dama si og at du ikke er interessert i sånne temaer med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #7 Del Skrevet 10. april 2016 Takk for gode råd Jeg legger meg aldri etter fyrer som har dame-det blir bare tull og tøys av. Men jeg har vært usikker på fyren,har ikke helt visst hvor jeg har hatt han og i tilegg det vært ett par ting som jeg reagert på (som jeg har fra andre at de hadde reagert på også) Men med det møte tenkte jeg ikke på den måten før min venninne og jeg har snakket med kamerat som sier mer eller mindre det samme som dere. V har felles venn, men jeg tenker at jeg kutter ut å ta mer kontakt med han også blir han bare jeg møtes på via min venn. Jeg liker ikke helt den følesen at du blir spilt med, noe jeg har hatt med han og jeg trengte å høre at jeg ikke bare innbilte meg det og lagte det i hodet mitt Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #8 Del Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ville unngått seksuelle tema (og ignorert det han skrev) dersom han er opptatt. Anonymkode: cc16f...6b8 ? Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 11. april 2016 #9 Del Skrevet 11. april 2016 Ikke akkurat sjarmerende - spesielt ikke når han har dame. Ja ja - han om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #10 Del Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, michaeline__07 skrev: Ikke akkurat sjarmerende - spesielt ikke når han har dame. Ja ja - han om det. ja, jeg begrenser kontakten min nå med han.. Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 11. april 2016 #11 Del Skrevet 11. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ja, jeg begrenser kontakten min nå med han.. Anonymkode: 2a026...996 Ikke for min del, jeg bare svarte på det du spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #12 Del Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, michaeline__07 skrev: Ikke for min del, jeg bare svarte på det du spurte om. Ja,jeg vet Dette gjelder ikke deg,men jeg skulle ønske folk kunne komme med hva de tror forhold til hva jeg skriver i tråden enn å gi meg råd om å holde meg unna personer med kjæreste, da det er ikke det jeg spør og jeg har skrevet både i HI og tråden at det skal jeg gjøre. Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. april 2016 #13 Del Skrevet 12. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja,jeg vet Dette gjelder ikke deg,men jeg skulle ønske folk kunne komme med hva de tror forhold til hva jeg skriver i tråden enn å gi meg råd om å holde meg unna personer med kjæreste, da det er ikke det jeg spør og jeg har skrevet både i HI og tråden at det skal jeg gjøre. Anonymkode: 2a026...996 Er det fordi du vil at han skal flørte med deg..? Virker litt sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #14 Del Skrevet 12. april 2016 Fremdeles blir jeg usikker på hva du egentlig spør om. Spør du om en fyr som har dame leker med følelsene dine? Om han flørter med deg? En person som har dame, som du ikke ser så ofte er det veldig interessant om han flørter med deg eller ikke? Det er ikke sånn at du skal gå noe videre med denne fyren. Er det ikke bare å drite i det. Noe mennesker har en veldig tøysete og flørte-stil. De vil ikke noe mer med det enn å tull og tøyse. Mens noen flørter fordi de er interessert i noe mer. Hva som er i denne sammenheng er veldig vanskelig å vite. Vi har bare fått et eksempel og det er at dere har sett på noen videoer i sammen. Det betyr ikke i seg selv at han flørter med deg. Enten må du gi noe mer konkret eller så får du finne ut av det selv, Uansett slik jeg ser det skjønner jeg ikke hvor interessant det er. Hvis du er singel og vil ha kjæreste eller lignende så er han uaktuell likevel så om han vil ligge med deg, har et forhold med deg eller hva som helst seksuelt så får han faktisk slå opp med dama si først. Hvis denne mannen gjør deg usikker så er det som du også selv sier hold deg unna. Er vel ikke noe vits å grave noe dypere i det? Skal du kjefte på han fordi han har kanskje flørtet med deg? Om han hadde flørtet med deg i lang tid, og dere kanskje hadde vært på date og han plutselig sier han har dame. Ja, da skjønner jeg at du blir irritert eller vil grave mer i det, men her virker det som en fyr som har vært ærlig med at han har dame. Anonymkode: 309a3...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #15 Del Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fremdeles blir jeg usikker på hva du egentlig spør om. Spør du om en fyr som har dame leker med følelsene dine? Om han flørter med deg? En person som har dame, som du ikke ser så ofte er det veldig interessant om han flørter med deg eller ikke? Det er ikke sånn at du skal gå noe videre med denne fyren. Er det ikke bare å drite i det. Noe mennesker har en veldig tøysete og flørte-stil. De vil ikke noe mer med det enn å tull og tøyse. Mens noen flørter fordi de er interessert i noe mer. Hva som er i denne sammenheng er veldig vanskelig å vite. Vi har bare fått et eksempel og det er at dere har sett på noen videoer i sammen. Det betyr ikke i seg selv at han flørter med deg. Enten må du gi noe mer konkret eller så får du finne ut av det selv, Uansett slik jeg ser det skjønner jeg ikke hvor interessant det er. Hvis du er singel og vil ha kjæreste eller lignende så er han uaktuell likevel så om han vil ligge med deg, har et forhold med deg eller hva som helst seksuelt så får han faktisk slå opp med dama si først. Hvis denne mannen gjør deg usikker så er det som du også selv sier hold deg unna. Er vel ikke noe vits å grave noe dypere i det? Skal du kjefte på han fordi han har kanskje flørtet med deg? Om han hadde flørtet med deg i lang tid, og dere kanskje hadde vært på date og han plutselig sier han har dame. Ja, da skjønner jeg at du blir irritert eller vil grave mer i det, men her virker det som en fyr som har vært ærlig med at han har dame. Anonymkode: 309a3...194 Takk, dette synes jeg var ett bra svar på spørsmålet mitt. Fordi jeg faktisk også tenker det du skriver her, at jeg har overreagert (dog ikke på alt), og da er det greit å høres andre meninger om det, og dette er ikke noe jeg kommer å ta opp,da jeg ser det som en ikke sitausjon,men jeg må bare få tankene på rett kjøl, noe de er stort sett er, og ser på sitausjonen på realistisk og logisk måte, også hender det at jeg tviler og blir ulogisk-jeg er bare ett menneske og bruker alltfor lang tid å "komme over" ting, og er helt er ærlig bare irritert på meg selv, da jeg har brukt alltfor lang tid og mye tid på enn som ikke er verd det. Og da er det greit å få det høre det! Jeg bare prøver å egentlig finne ut hvordan jeg skal forholde meg til han, da dette er en jeg antageligvis kommer til møtes via felles venner. Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #16 Del Skrevet 12. april 2016 Hvis noen legger an på deg, så trekker seg unna, så legger an på deg igjen osv så skjønner jeg at man blir frustrert, irritert eller såret. Det er noen som liker å holde på med slike leker. Det er sikkert veldig gøy hvis begge er med på det, og kanskje en fordel at ingen av dere har kjæreste. Som sagt utrolig vanskelig å si hvordan akkurat denne personen du snakker om er. Siden jeg ikke kjenner han eller sett situasjonene. Du har hvert fall ikke noe ansvar for han. Du har ansvar for deg selv, og hvis han flørter med deg, men du ikke er interessert så er det du som må sette grenser. Bare trekke deg unna. Møter du han hos venner så vær hyggelig, men ikke sett deg i vanskelig situasjoner. Feks det er fest, eller steder der det er flere folk hold deg sammen med de andre. Ikke vandre av sted alene med han. Det er ofte det gutter gjør hvis de vil flørte med en jente ta henne med ut o.l. Det er veldig hyggelig hvis det er noen man liker, og man tror det kan gå noe sted. Men med denne fyren høres dette ut som en dårlig ide. Tenk først og fremst på deg selv, og ikke sett deg i vanskelig situasjoner.For hvis du liker han litt, og han flørter kan det bli en farlig kombinasjon. Anonymkode: 309a3...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #17 Del Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen legger an på deg, så trekker seg unna, så legger an på deg igjen osv så skjønner jeg at man blir frustrert, irritert eller såret. Det er noen som liker å holde på med slike leker. Det er sikkert veldig gøy hvis begge er med på det, og kanskje en fordel at ingen av dere har kjæreste. Som sagt utrolig vanskelig å si hvordan akkurat denne personen du snakker om er. Siden jeg ikke kjenner han eller sett situasjonene. Du har hvert fall ikke noe ansvar for han. Du har ansvar for deg selv, og hvis han flørter med deg, men du ikke er interessert så er det du som må sette grenser. Bare trekke deg unna. Møter du han hos venner så vær hyggelig, men ikke sett deg i vanskelig situasjoner. Feks det er fest, eller steder der det er flere folk hold deg sammen med de andre. Ikke vandre av sted alene med han. Det er ofte det gutter gjør hvis de vil flørte med en jente ta henne med ut o.l. Det er veldig hyggelig hvis det er noen man liker, og man tror det kan gå noe sted. Men med denne fyren høres dette ut som en dårlig ide. Tenk først og fremst på deg selv, og ikke sett deg i vanskelig situasjoner.For hvis du liker han litt, og han flørter kan det bli en farlig kombinasjon. Anonymkode: 309a3...194 Jepp, takk Det er game planen framover, takk for bra svar, begge to, denne tråden for min del kan bli slettes nå Anonymkode: 2a026...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå