AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #61 Del Skrevet 4. juni 2016 24.mai 2012. Jeg var ti år og Märtha Louise skulle gifte seg med Ari Behn i Trondheim. Hele familien tok turen til sentrum for å bivåne begivenheten. Selvsagt rotet jeg meg bort i folkemengden.. Jeg ble dyttet hit og dit , helt til en mann kom bort til meg og lurte på om alt sto bra til, noe det jo ikke gjorde. Han løftet meg over en sperring og gav meg brus før han ringte til min far og fortalte hvor jeg var. Det viste seg at mannen var en fotograf, så mens jeg ventet på at foreldrene mine skulle komme sto jeg sammen med pressekorpset og hadde orkesterplass da Märtha og Ari kom ut fra kirken. Det var tidenes opplevelse det. Anonymkode: 62476...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #62 Del Skrevet 17. august 2016 Den 4.6.2016 at 2.30, AnonymBruker skrev: 24.mai 2012. Jeg var ti år og Märtha Louise skulle gifte seg med Ari Behn i Trondheim. Hele familien tok turen til sentrum for å bivåne begivenheten. Selvsagt rotet jeg meg bort i folkemengden.. Jeg ble dyttet hit og dit , helt til en mann kom bort til meg og lurte på om alt sto bra til, noe det jo ikke gjorde. Han løftet meg over en sperring og gav meg brus før han ringte til min far og fortalte hvor jeg var. Det viste seg at mannen var en fotograf, så mens jeg ventet på at foreldrene mine skulle komme sto jeg sammen med pressekorpset og hadde orkesterplass da Märtha og Ari kom ut fra kirken. Det var tidenes opplevelse det. Anonymkode: 62476...1b8 Så fint gjort! Minnet meg om en gang jeg var konsert (var nok litt eldre enn ti år da, siden jeg hadde litt innabords) og jeg kom nærmere og nærmere gjerdet/sperringer framme ved scenen. Tror vaktene var redd jeg skulle bli skvist, så jeg ble løftet over og var ganske så starstruck Fikk ikke med meg at jeg hadde mistet skoen min på veien, men da konserten var over, var det noen som var så snille og hentet den til meg. Anonymkode: a325d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #63 Del Skrevet 17. august 2016 Den 4. juni 2016 at 2.30, AnonymBruker skrev: 24.mai 2012. Jeg var ti år og Märtha Louise skulle gifte seg med Ari Behn i Trondheim. Hele familien tok turen til sentrum for å bivåne begivenheten. Selvsagt rotet jeg meg bort i folkemengden.. Jeg ble dyttet hit og dit , helt til en mann kom bort til meg og lurte på om alt sto bra til, noe det jo ikke gjorde. Han løftet meg over en sperring og gav meg brus før han ringte til min far og fortalte hvor jeg var. Det viste seg at mannen var en fotograf, så mens jeg ventet på at foreldrene mine skulle komme sto jeg sammen med pressekorpset og hadde orkesterplass da Märtha og Ari kom ut fra kirken. Det var tidenes opplevelse det. Anonymkode: 62476...1b8 2012?? Anonymkode: 748e2...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luxor Skrevet 17. august 2016 #64 Del Skrevet 17. august 2016 Det fineste noen har gjort for meg? Det glemmer jeg aldri, Natt til nyttårsaften år 2000 var det et kjempefyrverkeri på Aker Brygge, Det var så vanvittig mye folk på så liten plass, og veldig smale sidegater til å komme seg ut igjen etter fyrverkeriet var over. Jeg har klaustrofobi, så det var jo i utgangspunktet ingen lur ide å dra dit. Da "festen" var slutt og alle skulle ut, så ble det panikk i mengden! Kjente en folkemengde presse på bak, samtidig som jeg ikke kom meg noen vei. Jeg falt, og kjente at jeg holdt på å bli tråkka ned. Jeg hylte og gråt og trodde jeg skulle dø. Fikk strekt opp en arm i været, og plutselig kjente jeg at noen tok tak i hånda mi. Det var en mann som stod oppe på en av de opphøyde rabattene der det er plantet gress og blomster. Han klarte å få meg fri og dro meg opp. Jeg falt sammen på gresset mens jeg prøvde å få igjen pusten, og gråt fordi jeg for et lite sekund siden var sikker på at alt var over. Da jeg kom til meg selv var han borte. Jeg er lei meg for at jeg aldri fikk sagt takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå