Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Me too, han sjarmerer meg også :wink:

Henger meg på her jeg også.

:hjerter2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Personalig synes jeg at han en slags gutte-aktig sjarm og er samtidig litt bad-boy.

Er ingen fan og han er heller ikke "min type". Likevel klarer han å sjarmere meg i senk gjennom skjermen.

helt enig, jeg lar meg sjarmere i senk de gangene jeg gidder sitte å se på, eller når jeg tilfeldigvis kommer bortom scener med ham, men jeg gidder ikke dra på konsert eller slikt.

ser jo at han har noe spesiellt som er tiltrekkende, selv om han ikke er min type.

artig entertainer synes jeg.

Skrevet

Syns han er fantastisk sexy og sjarmerende jeg, den gutten har karisma!!! :kul:

Skrevet
Jeg likte han ikke så godt før' date=' men nå digger jeg han!! Begynner å bli en klisje å si det her om han, men han er en stor entertainer!! [b']Ingen som var i spektrum i går kan komme og si at det ikke kokte i salen når han kom!! :hoppe::klappe:

Han slo seg helt løs og ga alt, sånn som man bør gjøre!!! Så er han herlig frekk og rett på sak!!!! :sikle:

:Nikke:

Eg likar han berre bedre og bedre!! Og no når eg har sett han live, så forgudar eg han.

Hadde ikkje takka nei, for å seie det sånn. *gimme some* :sikle:

Gjest minette-ikke innlogget
Skrevet

Han sjarmerer meg og BIG TIME. Det blikket, og ikke minst kroppen hans i videoen til Radio :tunge1: *litt misunnelig på de som har fått være nærme han* :ler:

Skrevet

Utrolig at så mange liker ham gitt. Personlig synes jeg han er grusom å se på. :ler: Men nå er det nå en gang sånn at han er flink til å synge, så han egner seg nå best på en CD hvor man ikke ser snurten av ham! :ler:

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hva folk ser i den fyren. Han virker arrogant og selvopptatt og ikke er han kjekk å se på heller :roll:

Når det er sagt må jeg jo si at jeg liker noen av låtene hans da :)

Skrevet

:o :o :o :o

En Robbie-tråd som jeg ikke har sett!!!!

Jeg blir gaaaal av han. Han er den deiligste mest sexye fyren jeg kan tenke meg. "Dån!".. En natt med Robbie og resten av livet i kloster.... Seriøst!!

Jeg tror bestemt vi passer ilag jeg og han..

Etter Stockholm-konserten ifjor er jeg bare helt......suuuuukkkkk!!... Jeg har det verre nå enn når jeg var fjortis og digga Wham! :oops:

Jeg vil ha Robbie Robbie Robbie.. Alle i kor nå: Gi Sofia Robbie Robbie Robbie.... :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle i kor nå: Gi Sofia Robbie Robbie Robbie....   :ler:  :ler:

Værsågod for min del! :wink:

Skrevet

Som mann så hadde jeg vurdert å blitt homo for en natt hvis jeg hadde vært i nærheten av Robbie. Vel ikke så gale men han er en god Entertainer.

Lurer egentlig på hva Robbie kunne gjort med en jente bare ved å bruke hånden sin å stryke på en dame. Da hadde vel kvinnen blitt som en fjortisgutt som kom etter 0,1 sekund? lool :hoho:

Skrevet

Hei!

For det første har han utrolig utstråling ;)

For det andre er han utrolig sjarmerende :)

For det tredje er han utrolig kjekk :hjerter2:

For det fjerde er han en utrolig entertainer :briller:

For det femte har han utrolig bra stemme :Hehe:

For det sjette så er han utrolig søt da! :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

• 4 uker senere...
Skrevet

HMM HAN ER OG BLIR DEN MEST SEYE MANNEN PÅ DENNE JORD

han har et blikk som gjør at jeg blir helT ..... I trusa...he he :danse:

hmm hes my man..he he..

Gjest Catwoman
Skrevet

En Robbie tråd jeg ikke så før nå :ler:

Har lurt på hva det er med han slv noen ganger jeg, men han har et eller annet spesielt ved seg, kan ikke forklare det. Utstråling, selvsikkerhet (ihvertfall tilsynlatende) etc etc 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv faller jo Robbie bare for menn. Men du verden så flink han har har vært til å holde sin homofile legning noenlunde hemmelig. Nesten alle jenter "går på" hans overspilling av en hetero legning.

Alt for karrieren og platesalget!

Gjest Catwoman
Skrevet
Selv faller jo Robbie bare for menn. Men du verden så flink han har har vært til å holde sin homofile legning noenlunde hemmelig. Nesten alle jenter "går på" hans overspilling av en hetero legning.

Alt for karrieren og platesalget!

Det er vel ingen som vet om de er sanne rykter eller ikke? jeg har vanskelig for å tro det jeg da, med måten hans å være på overfor kvinner.

Men samme det vel, flott er han uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ingen som vet om de er sanne rykter eller ikke? jeg har vanskelig for å tro det jeg da, med måten hans å være på overfor kvinner.

Skjønner du ikke at hans voldsomme kvinnefokus grunnes at han, og folkene rundt han, har lagt en klar strategi, som demper homo-ryktene? Problemet er bare det at han overspiller dette, slik at det blir mindre troverdig.

Jeg har bekjente i show-biz i London, der er hans homofile legning godt kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...