Gå til innhold

Hva er det med Robbie Williams?


Piñacolada

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg det?

Hvorfor faller jenter som fluer rundt denne karen?

Dette er ikke ment som en "mobb Robbie"-tråd. Jeg er bare fryktelig nysgjerrig på hva det er han er/har/gjør som er så tiltrekkende.

Hvorfor er det han som får all oppmerksomheten når en gigastjerne som Tina Turner er i byen?

Fans??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen stor Robbie fan men jeg ser jo at gutten har utstråling og karisma. Men jeg syns ikke han er spesielt kjekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg synes egentlig robbie er litt frekk og rett på sak jeg.. ikke min stil hvertfall. men det er el en del av imaget hans da.. men det han sa i går kunne jeg spart meg uten "takk til norske jenter for at dere er så lusslupne og enkle å ha samleie med"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har heller aldri skjønt hva det er med han... Det er kanskje annerledes om man møter han i virkeligheten, men på TV merker jeg ingen sjarme eller karisma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte han ikke så godt før, men nå digger jeg han!! Begynner å bli en klisje å si det her om han, men han er en stor entertainer!! Ingen som var i spektrum i går kan komme og si at det ikke kokte i salen når han kom!! :hoppe::klappe:

Han slo seg helt løs og ga alt, sånn som man bør gjøre!!! Så er han herlig frekk og rett på sak!!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Robbie! :hjerter2: Synes han er utrolig sjarmerende, har humor og glimt i øyet. Og noen kjempefine sanger, som "Angels" og "Feel". Synes ikke den nye, "Radio" er noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personalig synes jeg at han en slags gutte-aktig sjarm og er samtidig litt bad-boy.

Er ingen fan og han er heller ikke "min type". Likevel klarer han å sjarmere meg i senk gjennom skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen som så den lange dokumentaren som ble sendt om han for litt over ett år siden eller noe.. Der fremstod han iallefall skikkelig usmakelig, han var/er(?) jo alkoholiker og har brukt en masse mennesker rundt seg, kommandert de hit og dit. Virker jo som fyren har AD/HD. Han kan løpe rundt på scena, vrikke på seg og slenge en teit kommentar som damer dåner av, greit nok. Men noen musiker er han da ikke. Han skriver ikke engang låtene sine selv, og når han har prøvd på skrive, blir det ufattelig dårlig.

Utseendemessig er han bare en helt vanlig gutt, men han ser jo en smule tilbakestående ut. Skjønner ikke hva som er tiltrekkende ved ham. Tror han har fått rolle som kjæledegge i media, han blir alltid framstilt som casanova, og folk slenger seg på og hyper det hele opp.

Og så forsøker han å skaffe seg mer musikalsk cred ved å synge gamle slagere. Han vet ikke engang hvem som har skrevet disse klassikerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en Robbie konsert ( i Stockholm) og der sjarmerte iallefall meg. Jeg synes han er en fantastisk entertainer. Hadde han bare ikke hatt alle de grusomme tatoveringene ville han vært utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han er den perfekte artist (ikke musiker) med enorm utstråling og karisma. Han prøver seg på litt James Bond-look, litt bad boy-look, samt en stor dose playboy-look for å virke som en tiger i senga slik at mange piker vil ha ham. DERFOR kan han si det han sier og slippe fra det uten spørsmål. Som sagt, den perfekte artist. Liker han ikke spesielt godt selv, men han har faen meg klart det her i verden og det står det respekt av uansett hva slags musikk man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en badboy med glimt i øyet, humor og selvironi, sexy og en grei sanger.

Til og med tatoene passer på ham.

Han kan showe og det er vel så viktig som å kunne synge rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blikket hans gjør ihvertfall meg mo i knæra.

Han er uten tvil en skikkelig entertainer. Antakelig en av de baste pr. d.d. Har sett han 2 ganger og han er bare enormt god. Sangene han er fine og fengende og han har masse karisma!!!

Og en liten dose Badboy i tillegg er prikken over i'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han faar mine knaer til aa skjelve ogsaa.... :wink:

Hehe mine også :P

Han er sinnsykt sjarmerende da. Digger i tillegg musikken hans. Nesten så jeg henger opp plakater av ham :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sjarmerende og flott fyr!!

Jeg så dokumentaren om han på tv, og han vokste stoort i mine øyne etter den!

Robbie er en av nåtidens største stjerner tør jeg påstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sjarmerende og flott fyr!!

Jeg så dokumentaren om han på tv, og han vokste stoort i mine øyne etter den!

Robbie er en av nåtidens største stjerner tør jeg påstå!

Skriver under her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...