Gå til innhold

Hva kan DU tilby en partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Artig tråd. 

Jeg kan tilby et godt hode, verdens beste klemmer, kunnskap og erfaring med idrett og fysisk aktivitet, og ressurser som feriesteder etc. Jeg stiller helt midt på treet sterkt, kanskje noe bedre enn andre. Heldigvis for meg har jeg funnet min partner in crime. 

One man's trash is another man's treasure. Husk på det folkens. 

Såå romantisk.  :sprettoy:

Anonymkode: c7765...51e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

kuk

Anonymkode: 9786f...cb9

Hvor lang er din a? 

Anonymkode: 65379...404

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trollkarlen skrev:

Se for deg en svært uattraktiv mann. Det er meg.

Slike egenskaper går jo under det kjedelige som er bra å ha som en liten bonus, men som ikke er nødvendig. ;)

Dooh. Det er jo slike egenskaper vi ser etter. Trygghet og samhold. Hva trodde du?

Anonymkode: e2300...d20

Gjest Trollkarlen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dooh. Det er jo slike egenskaper vi ser etter. Trygghet og samhold. Hva trodde du?

Ja kjempe fine egenskaper en god venn har når den man ser på med kikkert, ikke ser på med kikkert tilbake. Ligger under de mest ettertraktede egenskapene som er de faktiske inngangsbillettene. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trollkarlen skrev:

Se for deg en svært uattraktiv mann. Det er meg.

Slike egenskaper går jo under det kjedelige som er bra å ha som en liten bonus, men som ikke er nødvendig. ;)

Så hva mener du at damer vil ha? 

Anonymkode: 3f3f1...8fa

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Ja kjempe fine egenskaper en god venn har når den man ser på med kikkert, ikke ser på med kikkert tilbake. Ligger under de mest ettertraktede egenskapene som er de faktiske inngangsbillettene. 

ok du har i hvert fall en dårlig egenskap, og den trekker deg ned. Vet du hva det gjelder?

Selvrespekt! Det er alt det står og går i. En som liker seg selv lar seg også bli likt av andre. En som ikke liker seg selv, vil ikke tillate andre å like seg selv.

Men det er så trist, fordi jeg er helt sikker i min sak når jeg sier at du er bra nok som du er.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såå romantisk.  :sprettoy:

Anonymkode: c7765...51e

Haha! Mente det ikke sånn! =D

Skrevet
13 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Ingenting foreløpig, men jeg planlegger å ha utviklet opp til 60% naturlig alpha-utstråling innen 2018.

Kvinnene gleder seg!

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Jeg er ok ansiktspen, har 30øre/l rabatt på drivstoff hos Statoil og lager verdens beste vafler (om jeg må si det selv). 

AnonymBruker
Skrevet

Dont know.

Anonymkode: 224fc...f46

AnonymBruker
Skrevet

En spiseforstyrrelse, massevis av usikkerhet og elendig selvtillit.

Nei, jeg er ikke på leting etter kjæreste, for å si det sånn. Vet jeg ikke har en dritt i tilby for tiden.

Anonymkode: ead50...a17

Gjest Hindenburg
Skrevet
14 minutter siden, incognita skrev:

Jeg er ok ansiktspen, har 30øre/l rabatt på drivstoff hos Statoil og lager verdens beste vafler (om jeg må si det selv). 

Ansiktspen skal du få for, men rabattkortet på Statoil låner du av mor di og i vaflene har du en lei tendens til å overdrive bruken av havregryn. 

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Hindenburg skrev:

Ansiktspen skal du få for, men rabattkortet på Statoil låner du av mor di og i vaflene har du en lei tendens til å overdrive bruken av havregryn. 

Hahah :ler:

:hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke verst ut, har god utdanning og jobb som gir meg utfordringer og stimulerer meg i hverdagen både sosialt og faglig. Er omtenksom og empatisk, bryr meg om at andre skal ha det bra. Ler lett. Er selvstendig og er litt rar som jeg tror noen gutter/menn liker. Ellers er jeg ganske åpen som person og verken prippen eller dømmende. Kan ha behov for å være litt alenr med mine egne tanker spesielt når hodet mitt må være 'på' hele dagen på jobb, dette er noe som passer bra med en som har samme behov.

Anonymkode: 41ba6...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...