Gå til innhold

Hva kan DU tilby en partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe du tilbyr han. Blir tilsvarende som at menn skulle hevdet at hun får lov å skryte av pikkstørrelsen hans som en del av det han har å tilby. Jesus.

Anonymkode: 04a7f...a68

Jeg viser meg jo frem fra mitt beste. Og hvem vil vel ikke ha en kjæreste de har lyst å vise frem? Ikke pga utseende eller fjas, men fordi personen er god. 

Men hvorfor er menn så sparsommelige med å legge frem sine kvaliteter her? Eneste de skriver om er ren pikk og påtatt ego. Hvorfor vil dere ikke vise den dere egentlig er? 

Anonymkode: e2300...d20

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe du tilbyr han. Blir tilsvarende som at menn skulle hevdet at hun får lov å skryte av pikkstørrelsen hans som en del av det han har å tilby. Jesus.

Bedre med en kjæreste man er stolt over å ta med til venner enn en man egentlig ikke ønsker å vise frem.

• Liker 4
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Tilbyr en gigant på biff og gratinerte poteter :5:

Skrevet

Tråden ryddet for personangrep 

Bond, forumansvarlig 

Skrevet

Ultramaskulinitet har aldri vært alfa. Det er som regel kvinner som definerer alfa. En alfa er en som kvinner naturlig følger og egler seg innpå, ikke en primitiv. Av disse to så er det den orginale Pitt som er alfaen.

Det var bare en spøk fra min side, da Mr. Jegern Puahate er en artig gubbe her på forumet, som har postet tilsvarende bilder (kanskje også det jeg linket for alt jeg vet) innenfor slayer kategorien... Som er en del av PUA tullet. 

Om jeg skulle satt meg selv i en bås, så er jeg verken alfa eller beta, men en omega. Og da mener jeg ikke at jeg er en klokke. Men jeg er meg selv. På godt og vondt. 

:tongue:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting å tilby som vil være av verdi for en kvinne, så jeg utelukker meg selv som partnermateriale.

Anonymkode: 22404...159

Gjest Minesveiper
Skrevet

Meh, kan bidra med litt av vært.

Kjærlighet, humor, glad i å trene og gå turer både på fjellet og ellers. Utseende har tatt seg opp etter at jeg begynte å trene ganske mye. Kjekt å endelig kunne fylle ut klærne. 

Er ferdig med bachelor nr.2 til sommeren og skal ta en master etterpå :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Fox Mulder skrev:

Tilbyr en gigant på biff og gratinerte poteter :5:

Høres veldig godt ut :fnise:

Gjest Fox Mulder
Skrevet
3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Høres veldig godt ut :fnise:

:kyss2:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg viser meg jo frem fra mitt beste. Og hvem vil vel ikke ha en kjæreste de har lyst å vise frem? Ikke pga utseende eller fjas, men fordi personen er god. 

Men hvorfor er menn så sparsommelige med å legge frem sine kvaliteter her? Eneste de skriver om er ren pikk og påtatt ego. Hvorfor vil dere ikke vise den dere egentlig er? 

Fordi det er et diskusjonsforum og man er mer opptatt av å diskutere? Lol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Rights skrev:

Det var bare en spøk fra min side, da Mr. Jegern Puahate er en artig gubbe her på forumet, som har postet tilsvarende bilder (kanskje også det jeg linket for alt jeg vet) innenfor slayer kategorien... Som er en del av PUA tullet. 

Om jeg skulle satt meg selv i en bås, så er jeg verken alfa eller beta, men en omega. Og da mener jeg ikke at jeg er en klokke. Men jeg er meg selv. På godt og vondt. 

:tongue:

Deg liker jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Artig tråd. 

Jeg kan tilby et godt hode, verdens beste klemmer, kunnskap og erfaring med idrett og fysisk aktivitet, og ressurser som feriesteder etc. Jeg stiller helt midt på treet sterkt, kanskje noe bedre enn andre. Heldigvis for meg har jeg funnet min partner in crime. 

One man's trash is another man's treasure. Husk på det folkens. 

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg kan ikke tilby noe som anses som attraktivt. Jeg kan kun tilby det kjedelige som er bra å ha som en liten bonus, men som ikke er nødvendig. F.eks trofasthet og 50% av husarbeidet. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Jeg kan ikke tilby noe som anses som attraktivt. Jeg kan kun tilby det kjedelige som er bra å ha som en liten bonus, men som ikke er nødvendig. F.eks trofasthet og 50% av husarbeidet. :fnise:

Med tanke på hvor mange her inne som klager på at mannfolkene ikke bidrar med husarbeid, burde du jo få en drøss med frierbrev nå :fnise: 

Anonymkode: 75123...b95

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor mange her inne som klager på at mannfolkene ikke bidrar med husarbeid, burde du jo få en drøss med frierbrev nå :fnise: 

Tror nok samtlige kvinner velger å måtte stå for alt husarbeid om alternativet var å dele med en svært uattraktiv mann. Det er jo faktisk det man observerer her på KG. Menn gjør tydeligvis ikke husarbeid, men det er verdt det! :ler:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Tror nok samtlige kvinner velger å måtte stå for alt husarbeid om alternativet var å dele med en svært uattraktiv mann. Det er jo faktisk det man observerer her på KG. Menn gjør tydeligvis ikke husarbeid, men det er verdt det! :ler:

Hva legger du i "svært uattraktiv" egentlig? 

Skrevet

Pupper, en nespresso-maskin og gode rabatter hos byggevarekjeden Montér.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Hva med humor? Hue på rett plass? Omsorg for den du er glad i? Kjærlig og øm? God samtalepartner? Har du ingen slike egenskaper?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tør påstå at jeg er en veldig god kjæreste, med mye å tilby! Ikke økonomisk, ikke intelligens og ikke overnaturlig bra kropp og utseende heller! MEN jeg er : 

eksepsjonelt omtenksom og snill, og tar svært godt vare på dem jeg er glad i 

Veldig bra sex minst en gang om dagen, 

mye kjærlighet 

jeg er til å stole på og helt trofast 

svært godt humør, mye kreativitet og masse gode ideer 

for å nevne noe :) 

ps. Tror kjæresten min er veldig fornøyd, selv om han kanskje synes jeg er småintens innimellom ;) 

Gjest Trollkarlen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "svært uattraktiv" egentlig? 

Se for deg en svært uattraktiv mann. Det er meg.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med humor? Hue på rett plass? Omsorg for den du er glad i? Kjærlig og øm? God samtalepartner? Har du ingen slike egenskaper?

Slike egenskaper går jo under det kjedelige som er bra å ha som en liten bonus, men som ikke er nødvendig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...