Gå til innhold

Hva kan DU tilby en partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften sier sitt. Tenker både på utseende, det indre, økonomi, utdannelse osv. 

Hva kan DU tilby din egen partner? 

Anonymkode: b6be7...b99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snill og hjelpsom og en god lytter. Jeg elsker å stelle for den jeg er glad i. Gjøre så han føler seg bra. Gi han oppmerksomhet, kos, mat, gaver ol. 

Fysisk har jeg en veldig flott og trent kropp. Jeg er også veldig sosial og kan tas med i alle slags settinger. Han skal få være stolt av å vise meg frem. 

Ellers normalt ryddig liv. 

Anonymkode: e2300...d20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå når jeg tenker på det,så skjønner jeg ikke hvorfor menn har vært interessert i meg i det hele tatt? :P

Det jeg kommer på er at om jeg er i et forhold hvor jeg føler meg elsket og sett, så er jeg snill,gjør ting for at han skal føle seg bra,prøver gjerne ut nye ting i senga,kan være en god venn samtidig som at jeg er kjæreste,har ingenting imot litt alenetid,vi kan game sammen,jeg er lojal uansett(har aldri vært utro),er ærlig(hvite løgner telles ikke med ;)) og han kan prate med meg om alt mellom himmel og jord.

Ellers er jeg opptatt av å tjene mine egne penger,og jobbe. Jeg tjener ikke mye,men det er viktig for meg å holde på med noe jeg liker og være selvstendig.

Det som trekker ned er vel at jeg ikke er så veldig pen(får sjeldent oppmerksomhet og hvis jeg får det så er det at jeg er søt jeg får høre),kroppen kunne vært bedre og jeg har sosial angst(jobber med den).

Ellers har jeg sikkert mange andre egenskaper,både positive og negative.

Anonymkode: 138e6...663

Skrevet

Kritiske tilbakemeldinger og overstekt biff.

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, OppNedPåAlt skrev:

Kritiske tilbakemeldinger og overstekt biff.

Neida, ikke BARE det.

Men altså, jeg tilbyr ikke modellkropp og husmor. Men selvironi og latter, jeg inkluderer han i livet mitt og tilbyr han å være med på alt gøy (og ikke gøy) som skjer. Jeg tilbyr også muligheten til å være en mann, en som kan hjepe meg og støtte meg. Samtidig tilbyr jeg hjelp og støtt. Jeg tilbyr han å være selvstendig. Eller, det må han være uansett. Jeg gir alt av meg, og håper det er nok.

Skrevet

Er allright utseende, ei som er med på det meste, kan lage mat, har ting på stell og klarer meg selv, noen å være impuls med, samtidig som jeg også er en man kan sitte på sofaen med, en å være aktiv med, en som lytter, en som kan skravle høl i hue på deg, mye sex.

Skrevet (endret)

:hoppendeglad:
Endelig en mulighet til å skryte meg selv opp i skyene, uten å måtte opprette egen tråd (for da fremstår jeg som enda mere skrytete!).

Hva kan altså jeg tilby?

- Nærmere 1.90m enn 1.80m, så om en jente som synes høyde er viktig, så: :roser:

- Har høyere utdannelse, og om man leter godt etter, så er det mulig å finne et snev av intelligens også! Har en fast & sikker jobb i tillegg. Så om du er opptatt av utdannelse / økonomi & intelligens? Check! :biggrin:

- Kroppsfiksert? Om vi tar utgangspunkt i at de fleste kropper man finner er en entrecôte, så er min kropp en indrefilet. PS: Min bakende er stram som få, og liker å bli klapset på :danse:

- Har veldig god hygiene, så om det ikke er så viktig for deg å smake på en flere dager gammel ost, eller liker duften av en ekkel eim av noe slag, så kan jeg kanskje være midt i blinken for deg :bolledeig:

- Interesser har jeg nok av, og noen av dem har vi nok allerede til felles! En av dem er matlaging. Så om du ikke har noe i mot at jeg er fruen i huset, vel: :blomst:

- Det materialistiske? Hus og bil er i boks! Dessuten har jeg nærmest uendelig mye vann. Glad i vann? :kyss2:

- Utseendet mitt? Om jeg har et pent fjes å tilby en eventuell partner, får være opp til hun å bedømme! Det finnes grenser for hvor mye jeg faktisk kan skryte på meg, selv om det selvfølgelig er en realitet at jeg er et kupp. :lur:

- Personlighet? Kanskje noen trekk skinner gjennom mitt svar her. Kanskje ikke. :plystre: 

(Jaggu fikk jeg en fin mulighet å slenge på flere forskjellige smilefjes også! :fnise:)

Endret av Rights
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snill, omsorgsfull, elsker sex og kos, blid og positiv, er med på det meste. Er selvstendig, ikke sjalu. Flink til å lage mat og bake. Veldig stabil, ikke pms.

Økonomisk klarer jeg meg bra selv, kan fint betale for meg selv. Men ønsker ikke å betale for andre. Eier 60% av min egen bolig.

Jeg er helt middels pen, litt overvektig, men med smal midje, store pupper og stor rompe, bruker mest kjoler, så får en del positiv oppmerksomhet av menn.

Anonymkode: eb26c...6c7

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Rights skrev:

:hoppendeglad:
Endelig en mulighet til å skryte meg selv opp i skyene, uten å måtte opprette egen tråd (for da fremstår jeg som enda mere skrytete!).

Hva kan altså jeg tilby?

- Nærmere 1.90m enn 1.80m, så om en jente som synes høyde er viktig, så: :roser:

- Har høyere utdannelse, og om man leter godt etter, så er det mulig å finne et snev av intelligens også! Har en fast & sikker jobb i tillegg. Så om du er opptatt av utdannelse / økonomi & intelligens? Check! :biggrin:

- Kroppsfiksert? Om vi tar utgangspunkt i at de fleste kropper man finner er en entrecôte, så er min kropp en indrefilet. PS: Min bakende er stram som få, og liker å bli klapset på :danse:

- Har veldig god hygiene, så om det ikke er så viktig for deg å smake på en flere dager gammel ost, eller liker duften av en ekkel eim av noe slag, så kan jeg kanskje være midt i blinken for deg :bolledeig:

- Interesser har jeg nok av, og noen av dem har vi nok allerede til felles! En av dem er matlaging. Så om du ikke har noe i mot at jeg er fruen i huset, vel: :blomst:

- Det materialistiske? Hus og bil er i boks! Dessuten har jeg nærmest uendelig mye vann. Glad i vann? :kyss2:

- Utseendet mitt? Om jeg har et pent fjes å tilby en eventuell partner, får være opp til hun å bedømme! Det finnes grenser for hvor mye jeg faktisk kan skryte på meg, selv om det selvfølgelig er en realitet at jeg er et kupp. :lur:

- Personlighet? Kanskje noen trekk skinner gjennom mitt svar her. Kanskje ikke. :plystre: 

(Jaggu fikk jeg en fin mulighet å slenge på flere forskjellige smilefjes også! :fnise:)

Men hva har DU som person å tilby? Det har du ikke nevnt med ett eneste ord (annet enn at du kan virke overfladisk) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Intelligens og forskning sier at mennesker som har høy intelligens og sosiale antenner, ikke pleier å gni det inn i hodet til mennesker med sine ord, men via sine handlinger. Man vet at et menneske er intelligent når man blir kjent med vedkommende, man hører svært sjeldent det fra vedkommende selv. Jeg kjenner to som er medlem av Mensa, de har aldri sagt til meg at de er intelligente. Når jeg sier det til de så defokuserer de emnet over på noe annet. Og forskning støtter min påstand, så det er ikke bare mine "inntrykk", bare så det er sagt. 

Anonymkode: 3cfe3...c2d

Skrevet

Jeg er ærlig på godt og vondt. For rette vedkommende er jeg trofast og villig til å jobbe med meg selv og forholdet for å få det til å fungere.

Jeg er høyt utdannet, har fast jobb. Er fornuftig med økonomien. Sparer penger med tanke på framtiden, og å komme inn på boligmarkedet.

Jeg er målrettet og villig til å jobbe hardt for å nå mine mål. Er opptatt av og lære nye ferdigheter. Utvide horisonten, oppleve noe nytt.

Rent kroppslig er jeg høy og slank. Trener kondisjon og styrke, er opptatt av og spise sunt, men er ikke sånn supermuskuløs.

Minus: Er for øyeblikket ikke nødvendigvis ute etter forhold. Føler at det er en del ting jeg må rette opp i med meg selv først. Fokuset er derfor for tiden nærmest utelukkende på meg selv og egen utvikling.

Med mindre jeg skulle treffe noen og bli forelsket. Men klok av skade kommer jeg til å se dem nøye an først, før jeg i det hele tatt vil vurdere å gjøre noe med det. Jeg er blitt mer kravstor på enkelte ting. Punktum.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har DU som person å tilby? Det har du ikke nevnt med ett eneste ord (annet enn at du kan virke overfladisk) 

For det første: Du har helt rett (at jeg er overfladisk).

For det andre: Jeg leste ikke overskriften til ts, jeg fikk bare en intens trang til å gulpe opp noe angående meg selv. Så kanskje jeg er litt narsissistisk i tillegg :kyss2:

Men jeg kan tilføye noe til hva jeg kan tilby som person:

Så mangt!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kun meg selv, har ingenting materielt.

Anonymkode: e8da5...1f7

AnonymBruker
Skrevet

kuk

Anonymkode: 9786f...cb9

• Liker 2
Skrevet

Ingenting foreløpig, men jeg planlegger å ha utviklet opp til 60% naturlig alpha-utstråling innen 2018.

• Liker 5
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Ingenting foreløpig, men jeg planlegger å ha utviklet opp til 60% naturlig alpha-utstråling innen 2018.

Har du tenkt å injisere deg selv med masse veksthormoner, slik at du får mellomrom mellom tennene og utvikler en alpha manne kjeve?

Fra "Pitt til Huleboer Pitt" ?
manjawfunny.png.c1d02273493879648511fcb9

Edit: Glemte å legge til: :fnise:

Endret av Rights
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rights skrev:

Har du tenkt å injisere deg selv med masse veksthormoner, slik at du får mellomrom mellom tennene og utvikler en alpha manne kjeve?

Uff, jammen bra han ikke ser slik ut i virkeligheten! "Firkantutseendet" er virkelig ikke attraktivt i min verden.

Anonymkode: 75123...b95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Humor, intelligens, en veltrent kropp, villighet til å lide meg i stillhet gjennom filmer og ting jeg ikke liker iblant for å glede partneren, god økonomi, god mat, osv osv. Jeg synes jeg har mye å tilby, jeg :) 

Anonymkode: 69942...42b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rights skrev:

Edit: Glemte å legge til: :fnise:

Ultramaskulinitet har aldri vært alfa. Det er som regel kvinner som definerer alfa. En alfa er en som kvinner naturlig følger og egler seg innpå, ikke en primitiv. Av disse to så er det den orginale Pitt som er alfaen.

Anonymkode: 04a7f...a68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snill og hjelpsom og en god lytter. Jeg elsker å stelle for den jeg er glad i. Gjøre så han føler seg bra. Gi han oppmerksomhet, kos, mat, gaver ol. 

Fysisk har jeg en veldig flott og trent kropp. Jeg er også veldig sosial og kan tas med i alle slags settinger. Han skal få være stolt av å vise meg frem. 

Ellers normalt ryddig liv. 

Dette er ikke noe du tilbyr han. Blir tilsvarende som at menn skulle hevdet at hun får lov å skryte av pikkstørrelsen hans som en del av det han har å tilby. Jesus.

Anonymkode: 04a7f...a68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...