AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Del Skrevet 7. april 2016 Merker at jeg er mektig irritert her jeg sitter etter å ha ventet på pakken min i nesten fem uker uten så mye som en beskjed om at dette vil ta tid. Sendte epost til Panduro i går siden det begynner å haste med å få innholdet i pakken som skal brukes til invitasjoner. Det dreier seg om noen mønsterark, så ikke så veldig spesielt.. Skrev at jeg syns det hadde tatt litt lang tid, og lurte på om pakken var rett rundt hjørnet. Om den ikke var det ønsket jeg å slette ordren min. Da må jeg jo bare finne på noe annet! Fikk et temmelig kort svar tilbake. Slike ting tok lang tid, og de kansellerte ordren min. Greit nok, men syns det er temmelig dårlig kundeservice å bruke fem uker på å sende noen ark, og ikke gi beskjed om den lange leveringstiden. Må man bare slutte å handle derfra, eller var dette bare en uheldig opplevelse? Anonymkode: e7c1c...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. april 2016 #2 Del Skrevet 7. april 2016 Tror det må ha vært en uheldig opplevelse. Har handlet derfra et par ganger og jeg er enig i at de ikke er superraske, men for meg har det "bare" tatt 1-2 uker å få varene. Jeg er forøvrig enig i at 5 uker er for drøyt, i allfall hvis det ikke var noen svært spesielle ark du skulle ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg har sluttet å handle på Panduro nettopp pga at de kan ha så lang leveringstid. Synd, for de har godt utvalg. Anonymkode: f88d9...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå