Saeria Skrevet 23. oktober 2004 #1 Del Skrevet 23. oktober 2004 Saeria kjeder seg litt, så derfor spør jeg: Hva ønsker du deg til jul i år? Jeg ønsker meg: (En fin førjulstid) En fin feiring med svigers Gavekort Time til hudpleie Juicepressemaskin Lenorebøker Drageting (Bord, lampe, sjakkbrett) Ny klokke Korsett BH'er (Er ikke billig når en må ha 65DD ) Mer kommer jeg ikke på for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 23. oktober 2004 #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg vet ikke faktistk... Litt av et luksusproblem! Jeg ønsker alltid en koselig tid med familien, det ønsket kommer heldigvis alltid i oppfyllelse Men ellers... blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Utenom snille barn og fred på jord; spinningsko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. oktober 2004 #4 Del Skrevet 23. oktober 2004 Av gaver: nytt armbåndsur, popcornmaskin, diverse DVD'er, diverse kjøkkenutstyr og selvsagt bøker, bøker, bøker... Ellers: en fredelig og koselig og ikke altfor trist jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. oktober 2004 #5 Del Skrevet 24. oktober 2004 Undertøy Mer av serviset vi fikk til bryllupet *Hmmm,tenke,tenke...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 24. oktober 2004 #6 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg ønsker meg gavekort på en stoffbutikk. Har veldig lyst å starte med lappeteknikk.Har så mange fine ideer i hodet mitt som jeg gjerne vil realisere. Utenom det ønsker jeg meg diverse ting til huset. Og så selvfølgelig snille barn og alt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. oktober 2004 #7 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sikkert mange ting....gavekort på sportsbutikk hadde vært bra, eller pulsklokke (leketøy for voksne), eller iPod (må jeg vel kjøpe meg selv etterhvert). Ellers kunne jeg tenke meg flere glassting fra Rosendahl, spesielt vannkaraffelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 24. oktober 2004 #8 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har egentlig alt det materialistiske jeg kan tenke meg, men setter alltid pris på gaver som: bøker såper bodylotion strømper skinnhansker sykkelhansker skjerf ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. oktober 2004 #9 Del Skrevet 24. oktober 2004 Speilreflekskamera Favorittfilmene mine på DVD En knallkul, fargesprakende veske Snørestøvler Bøker Undertøy Vintersko Klær Hjemmestrikkede sokker Gavekort på parfymeri En fin juletid Og ikke minst: Positiv graviditestest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå