Gå til innhold

Er denne kvinnen for tynn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette ga meg dårlig selvtilitt o.o skal ikke smake på chipsen til min mann i kveld nå 

Anonymkode: bf910...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er gammel nytt at fashionmodeller er tynne. Har sett mye "verre" enn dette mange ganger før. Designere bruker tenåringer som ikke har fått skikkelige former ennå. Dette er kun et ideal i moteverdenen der modellene skal passe standardstørrelsen. Irl ville nok de fleste synes at modellen er "for tynn", ja. 

Anonymkode: acfad...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Goals! :hjerte:

Anonymkode: 1028c...b4d

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på fordi jeg vet ikke hva hun spiser til daglig. Jeg var en periode mye tynnere enn henne, men jeg gikk ikke opp i vekt. Ikke tenk så mye på vekta til andre. Vi klarer det helt fint selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hun så litt for tynn ut. Hadde det vært min datter ville jeg nok blitt engstelig og prøvd å motivere til å få i seg litt mer mat.

Anonymkode: 306bc...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint med så tynn kropp. At hoftekammene hennes stikker så mye ut når hun står sier at det er for lite kjøtt på kroppen.

Anonymkode: 0b920...0da

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette ga meg dårlig selvtilitt o.o skal ikke smake på chipsen til min mann i kveld nå 

Anonymkode: bf910...f8b

Da må du jobbe med selvtilliten din. Kan du ikke se en pen kropp uten å sammenligne den med din egen, har du et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...