AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #21 Skrevet 7. april 2016 Dette ga meg dårlig selvtilitt o.o skal ikke smake på chipsen til min mann i kveld nå Anonymkode: bf910...f8b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #22 Skrevet 7. april 2016 Det er gammel nytt at fashionmodeller er tynne. Har sett mye "verre" enn dette mange ganger før. Designere bruker tenåringer som ikke har fått skikkelige former ennå. Dette er kun et ideal i moteverdenen der modellene skal passe standardstørrelsen. Irl ville nok de fleste synes at modellen er "for tynn", ja. Anonymkode: acfad...7d4 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 7. april 2016 #23 Skrevet 7. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: http://imgur.com/SIU9weA Anonymkode: b1065...57a ALTFOR TYNN
Fireflies Skrevet 7. april 2016 #25 Skrevet 7. april 2016 Det kan jeg ikke svare på fordi jeg vet ikke hva hun spiser til daglig. Jeg var en periode mye tynnere enn henne, men jeg gikk ikke opp i vekt. Ikke tenk så mye på vekta til andre. Vi klarer det helt fint selv.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #26 Skrevet 7. april 2016 Hun så litt for tynn ut. Hadde det vært min datter ville jeg nok blitt engstelig og prøvd å motivere til å få i seg litt mer mat. Anonymkode: 306bc...3fa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #27 Skrevet 7. april 2016 Jeg synes ikke det er fint med så tynn kropp. At hoftekammene hennes stikker så mye ut når hun står sier at det er for lite kjøtt på kroppen. Anonymkode: 0b920...0da 2
Hulderen Skrevet 8. april 2016 #28 Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette ga meg dårlig selvtilitt o.o skal ikke smake på chipsen til min mann i kveld nå Anonymkode: bf910...f8b Da må du jobbe med selvtilliten din. Kan du ikke se en pen kropp uten å sammenligne den med din egen, har du et problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå