Gå til innhold

Er denne kvinnen for tynn?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det så ikke sunt ut. 

Anonymkode: 53b30...552

• Liker 4
Gjest Rozes
Skrevet

Syns hun var veldig pen, drømmekroppen :) 

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hun får dra til legen og høre, ellers er det kun ren synsing. Samme gjelder i motsatt retning, drar du til legen og legen sier at det er kjempe flott å veie 200kg, så er det jo greit.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er penere med litt rumpe og pupper. 

Anonymkode: d1ce7...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt for tynn kanskje

Anonymkode: aff47...2b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok både undervektig og underernært. Som de fleste modeller nå til dags. Man kan ikke ha det bra med seg selv når man kaller en slik kropp for en drømmekropp. Er det ikke en drøm å ha en sunn, sterk og frisk kropp som gjør at man får en god helse og lever lenge? 

Anonymkode: a1c74...b61

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun får sikkert ikke mensen. 

Anonymkode: b1ca5...b21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun er veldig tynn, men veldig pen. Vekt er vekt, og pen er pen.

Anonymkode: 93600...d32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pittelitt for tynn ja.

Anonymkode: 63b38...7e2

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Hun får dra til legen og høre, ellers er det kun ren synsing. Samme gjelder i motsatt retning, drar du til legen og legen sier at det er kjempe flott å veie 200kg, så er det jo greit.

Det er ingen lege som kan si som lege at det er kjempeflott å veie 200 kilo. Altså, en lege kan godt synes at det er kjempeflott å veie 200 kilo når han snakker som privatperson når han ikke er på jobb, men en lege kan ikke si det som en lege, for da bryter han med de yrkesetiske retningslinjene. 

Sånn som jeg har også yrkesetiske retningslinjer som helsepersonell. Som privatperson kan jeg si at jeg synes det er kjempeflott å veie 40 kilo når man er 180 høy eller noe, men da er det selvsagt viktig å understreke 10 ganger at det er mine personlige meninger (dersom jeg skulle mene noe sånt, men jeg mener ikke det, og det er også et spørsmål om skikkethet å mene noe sånt som privatperson selv om man er helsepersonell, men det er en annen sak) fordi jeg med det yrket jeg har kan ikke si noe sted at det er flott å være undervektig eller overvektig. Jeg kan ikke oppfordre til dårlig helse, og det kan ikke en lege på jobb heller. 

Så nei, en lege kan ikke si det. 

Anonymkode: a1c74...b61

• Liker 2
Skrevet

Syntes personlig hun er for tynn. Jeg syntes ikke at skinn og bein er ikke attraktivt.

I teksten under bildet sier hun(?) at hun spiser mye, og da er det verken hennes "feil" eller valg. 

Om noen ville sultet seg selv for å oppnå den kroppen, så er det opp til dem, og jeg kommer ikke til å dømme.

Skrevet

For tynn for hva? Helsens del? For tynn til å ha mensen? For tynn til at det ansees som attraktivt?

AnonymBruker
Skrevet

Litt for tynn. Men smellvakker og litt for tynn er alltid bedre enn vanlig utseende og gjennomsntittlig/og eller lett overvektig kropp.

Anonymkode: 99634...43b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt for tynn. Men definitivt en kjempe pen jente om hun legger på seg litt.

Anonymkode: 38446...381

• Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

Hun ser undervektig ut, synes jeg. Men som det står i bildeteksten, så er det noen mennesker som sliter med å legge på seg og er tynne og spinkle fra naturens side. Så lenge hun spiser nok og ellers er sunn og frisk, så er det mye viktigere enn vekt/størrelse. Det er ikke bare vekt som avgjør hvor sunn en person er, med mindre man snakker om ekstrem under- eller overvekt.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke til modell å være. Noen modeller er for tynne.

Anonymkode: a86a8...f41

Skrevet

Jeg syns hun ser flott ut. Hun har litt utstående hoftekammer, men ikke veldig synlige kragebein eller ribben. Ansiktet ser også bra ut (ikke slitent eller dradd). Jeg tror hun er naturlig slank. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...