Gå til innhold

Hva er det styggeste noen noen gang har sagt til deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen sier mye stygt gjentatte ganger så kan man kanskje bli litt likegyldig til det. Men jeg anbefaler folk å høre an tonefallet til en som sier mye stygt. Er personen sint når han eller hun sier sånt, eller er det en slags galgenhumor? Hvis personen er sint, så er det jo trusler hvis man oppfatter det slik.

Endret av michaeline__07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er helt fryktelig hva folk får seg til å si. Trøsteklem til alle dem som måtte trenge det.

Anonymkode: ef923...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det verste er alle de som tydeligvis har opplevd psykisk vold fra sine egne foreldre?! Hvordan kan foreldre få seg til å mobbe og skade sitt eget kjøtt og blod på den måten, jeg klarer ikke å forstå det? Jeg kunne liksom forstått at et barn fikk ris på rumpen ( ja jeg vet det er forbudt) fordi de for eksempel hadde stjålet penger fra mor eller far sin lommebok, da er det sammenheng mellom atferd og straff, men den psykiske trakasseringen av egne barn har liksom ingen hensikt. Det er liksom ingen straff for noe, det virker mer som noen foreldre misliker sine egne barn, og prøver å bryte dem ned til selvfølelsen deres er fullstendig ødelagt??

Anonymkode: 825f9...5c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er alle de som tydeligvis har opplevd psykisk vold fra sine egne foreldre?! Hvordan kan foreldre få seg til å mobbe og skade sitt eget kjøtt og blod på den måten, jeg klarer ikke å forstå det? Jeg kunne liksom forstått at et barn fikk ris på rumpen ( ja jeg vet det er forbudt) fordi de for eksempel hadde stjålet penger fra mor eller far sin lommebok, da er det sammenheng mellom atferd og straff, men den psykiske trakasseringen av egne barn har liksom ingen hensikt. Det er liksom ingen straff for noe, det virker mer som noen foreldre misliker sine egne barn, og prøver å bryte dem ned til selvfølelsen deres er fullstendig ødelagt??

Anonymkode: 825f9...5c2

Ja det er ganske utrolig. Hører bare selv måten en av nabokvinnene kjefter på de små barna sine. Bruker ord jeg ikke vil skrive en gang.
Jeg må innrømme at jeg er satt ut av hvordan mennesker er. Deprimerende.:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere forskjellige ting. 

Pappa " kom deg ut, jeg vil aldri se deg igjen" 

Kjæreste/en jeg holdt på med "du må bruke størrelse telt i klær" "kan du ikke bare gå å dø" 

Bestemor "du ser ut som et ludder" 

Anonymkode: b94e7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skammer meg over at jeg fødte deg - mamma

Jeg håper du får kreft - mamma

Har du ingen hjerne å tenke med, eller? - pappa

Mamma er pillemisbruker, og disse horrible sitatene kommer når hun har mye angst, og er så redd at hun er sint. Så må hun ta noen for sitt eget elendige liv og dårlige valg, og da går det utover meg. Det kanskje aller mest sårende var da hun brukte det at jeg ble mobbet på skolen i oppveksten som forklaring på hvorfor hun måtte ruse seg. Det var nemlig så fælt for henne å oppleve at jeg ble mobbet! Tror aldri jeg har følt meg så lite sett som da.

Anonymkode: d767e...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

fyr som sjekket opp venninne av meg på byen: "hold kjeften din lukket for både smilet ditt og lydene som kommer ut av munnen din er j*vla stygt"

Ble mildt sagt sur, men denne fyren her er ikke kjent for å være den mest oppriktige heller (trøstet meg med tanken)

Anonymkode: b3d9d...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Vennskapet mitt med deg er ikke noe jeg taper på å miste"

"Du kommer til å ende opp som narkoman og bo på hospits" Fra pappa da jeg lå sengeliggende med ME

"Du er så stygg"

"Hun er så ekkel" Gutt i klassen som sa det å pekte på meg

Anonymkode: c439b...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Det er ikke rart moren din er innlagt på psykiatrisk når hun har deg som datter." 

Anonymkode: 1508f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg har vært uheldig flere ganger i livet og nære ved å daue, etter siste runde med kreft var det en "Kompis" som sa:

"Jasså du lever enda, så jævlig vanskelig det skal være å bli kvitt deg a".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har vært uheldig flere ganger i livet og nære ved å daue, etter siste runde med kreft var det en "Kompis" som sa:

Enkelte er totalt blottet for sosial intelligens og mer til. Fryktelig kommentar.  

Anonymkode: 7ebd3...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen sa etter at det var slutt at han hadde aldri likt kroppen min, det var litt sårende :icon_frown:

Anonymkode: 4495e...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fortalt at jeg var en kvise som man aldri ble kvitt.. Thanks, jeg håper jeg ødela din dag som en kvise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Sagt som en idiotisk spøk, eller i fullt alvor? :sjokk:

Anonymkode: 3d54a...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sagt som en idiotisk spøk, eller i fullt alvor? :sjokk:

Anonymkode: 3d54a...94c

Jeg vil tro det var en dum spøk, han er kjent for å være uhøflig og brå. Uansett det styggeste som noen gang er sagt til meg og på verst tenkelig tidspunkt, men det plager meg heldigvis ikke sånn til daglig, og han er ikke i nærmeste omgangskrets lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Pappa har aldri vært glad i deg, du har aldri vært bra nok for han du... Sagt av min egen mor, lenge gikk jeg rundt å trodde på dette, har skjønt nå i voksen alder at det var ikke pappa hun snakka om - men seg selv! 

Anonymkode: 9d057...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt så mye jeg husker i farten, men husker at typen sa jeg ikke var kjærestemateriale fordi jeg var løs. Det tror jeg ikke jeg klarer å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gud hjelpes her har jeg lest mye rart, jeg har dessverre en mor som har sagt mye stygt til meg, blant annet :! jeg visste ikke at jeg skulle få en SÅNN datter"

"Du kan i grunnen  ikke noe"

"du er så sløv"

Anonymkode: 4c503...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 året på videregående skulle vi ha gruppeoppgave. Læreren delte i like store grupper, og det var en for mye, altså meg. Hun skulle til å plassere meg i en guttegjeng som sa:

"vi skal ikke være på gruppe med det stygge tryne!"

Det var mest pinlig det øyeblikket, men etterhvert fikk jeg en klump i magen og var alene de resterende 3 årene. 

Anonymkode: 64b58...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...