Gå til innhold

Hva er det styggeste noen noen gang har sagt til deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hm... det styggeste må være rett etter fødselen, hvor mannen min så helt forskrekket på kroppen min og sa at det så ut som jeg var blitt angrepet av av en haug med ville dyr (pga strekkmerkene) og at han håpet at det ville se bedre ut snart.... Kanskje ikke så direkte stygt, men føltes sånn i hvertfall der og da... 

Anonymkode: b6ec5...d56

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm... det styggeste må være rett etter fødselen, hvor mannen min så helt forskrekket på kroppen min og sa at det så ut som jeg var blitt angrepet av av en haug med ville dyr (pga strekkmerkene) og at han håpet at det ville se bedre ut snart.... Kanskje ikke så direkte stygt, men føltes sånn i hvertfall der og da... 

Herregud, sånt sier man ikke! Du hadde jo akkurat født barnet hans :angry:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en eks: Det er din skyld at faren din tok livet av seg! 

Min far døde et par år tidligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Litt vanskelig å velge det mest sårende, men noen ting som har blitt sagt til meg er: Stygg, ubrukelig, talentløs, verdiløs, ødelagt og misfoster.

Alltid like koselig å høre slik dritt bli slengt i trynet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eks som bestandig ble en dritt i fylla ,som å kaste meg ut fra fest i sverige så jeg måtte haike 3 mil.

Kalte meg hore ,jævla narkis og såret meg veldig mye på de årene vi var sammen ,heldigvis fikk jeg nok til slutt.

Endret av lovedrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Fyfaen! Eg mister heilt trua op menneskeheten når eg leser sånt! Kordan får folk til å sjå rett i auga på eit menneske og spy ut så jævlig med galle?!😰

Anyway, så har ikkje eg høyrd så mykje stygt, men eit par småting:

"Du burde melde deg på paradise, for du er så dum og deilig!" -Eks, fordi eg sa at 23-9 blei 12 og ikkje 14. Huff, det var ein slitsom dag.

"Du er så jævla laus! Lurer på kor vid du er der nede!" -Religiøs venninne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 7.4.2016 at 18.12, AnonymBruker skrev:

Da mamma sa at hun skulle ønske hun aldri hadde fått meg, at hun ville gi meg bort. Jeg var ikke noe å ha, og jeg var ond.Tror jeg var 8 år. 

Anonymkode: 466a5...a78

Samme skjedde her. Må være det værste noen noen gang har sagt til meg. Hu la til at hu vurderte å sende meg på fosterhjem.. Husker jeg lå på rommet mitt og gråt, jeg var så såret og redd. :tristbla:

Anonymkode: ecac2...f95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 7. april 2016 at 21.52, AnonymBruker skrev:

Psykolog: "Det er min jobb å spekulere."

Anonymkode: e231d...b25

??

Anonymkode: b0276...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte stygt????? :ohmy: Dette er jo utrolig slemt og ondskapsfullt. Det er helt uakseptabelt å si til noen som helst, og at det kommer fra din største støttespiller er helt hinsides. Jeg forstår godt at dette gikk inn på deg. 

Anonymkode: 1d8bc...4b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow....... Blottet for antenner, han faren til barnet ditt....

Anonymkode: d39d1...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå var vi riktignok små da, men jeg ble mobbet av alle guttene på barneskolen fordi jeg var så "jævlig schtøgg". Det var sånne barnslige greier der guttene skulle gi jentene en score fra 1-10 på utseendet. Hver gang mitt navn ble nevnt lagde guttene grimaser og sa masse stygge ting om meg med full forakt i stemmene. Mens alle venninnene mine fikk 7, 8 og 9...

Så var det en gang jeg skulle stå i bro (skulle bli holdt av en venninne for å gå ned i bro fra stående stilling) og så slapp hun meg bare så jeg slo hodet i gulvet så det sang. Lå og hadde veldig vondt, og så roper en av guttene "Dø, vær så snill bare dø" på en helt vanvittig hatsk måte. 

Anonymkode: d39d1...006

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På ungdomsskolen: "du er så stygg at du skulle hatt bot". Sagt med så mye forakt at jeg husker det fortsatt i voksen alder. Han gikk i parallellklassen og jeg aldri vekslet et ord med ham før. 

Anonymkode: 363ab...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt mye stygt i fra utenlandske menn. Jeg blir ikke lei meg, bare kvalm av dem. En sa noe som: Jeg spytter på sånne som deg. Og masse seksuelle krenkelser. Sier jo litt om hans synspunkt på denne verden.

Anonymkode: c2196...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eksen etter det ble slutt, når han fant ut at jeg hadde fått meg ny kjæreste;

"Håper du blir gravid! Nei vent, du kan jo ikke bli gravid"

Anonymkode: 0c029...4ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 7.4.2016 at 20.26, AnonymBruker skrev:

Nerd / stygg x 1000 ganger. Ikke så ille en gang, hver dag derimot...

Anonymkode: 7d05a...3cb

Legg ekkel så har du min oppvekst

Anonymkode: 0fcc6...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg ekkel så har du min oppvekst

Anonymkode: 0fcc6...5dd

Høres ut som en haug med mobbere som ikke har så god selvtillit når de må skrive sånt til andre. Lurer på om disse menneskene har sett seg selv, sånn sjelemessig? Og hvordan har de det med seg selv?

Det styggeste jeg har hørt er at noen ville voldta meg. Da sto jeg på jobb, og skulle bli voldtatt. Sjarmerande. :sarkasme:

Jeg har også fått skrevet flere hundre sider opp og ned om meg av de personene.. Kunne skrevet flere bøker om det faktisk. 

Det absurde er jo det at jeg ikke kjenner fyren en gang, men dæven så mange meninger han og hæren hans har om meg og mitt liv. Lurer på hvor han får det i fra. 

Endret av michaeline__07
redigering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Heter du Jesus du?"

Vet ikke hvorfor, men opplevde det svært nedsettende. Det var fordi at jeg var så vanvittig sjenert og stille som ung. En jente som sa det, gjorde det ekstra flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Undermann skrev:

"Heter du Jesus du?"

Vet ikke hvorfor, men opplevde det svært nedsettende. Det var fordi at jeg var så vanvittig sjenert og stille som ung. En jente som sa det, gjorde det ekstra flaut.

Hva var sammenhengen?

Anonymkode: 1d8bc...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Undermann skrev:

"Heter du Jesus du?"

I et skikkelig nedlatende tonefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg var inne på, var stille og sjenert. Satt en gjeng ved et bord, og jeg så typisk ned i bordet og sa ikke noe mens de andre gutta pratet barskt og bannet og sånt. Så mobbet de meg litt med sånt som "hva er det du er så taus for din tulling?" og så slengte den jenta inn det spørsmålet. I nedlatende tonefall absolutt ja.

Kanskje ikke så mye å brydd seg om, men det gikk inn på meg den gang. 

Endret av Undermann
tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...