Gå til innhold

Hva er det styggeste noen noen gang har sagt til deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det du har blitt aller mest såret av liksom?

Jeg tror det må være min venninne som presterte å si, da jeg ble sammen med samboeren min: "Skal du seriøst bli sammen med han med rødt hår, da er jo barna deres dømt til å få stygt rødt hår, siden dere begge er rødtopper." 

Anonymkode: a3e38...36b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En veldig god venninne kalte meg hore fordi jeg hadde ONS. Vi er ikke fullt så gode venninner lenger fra min side i alle fall. Stoler ikke på henne lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke hørt så mye stygt egentlig. Men min ex kom med noen stikk ang utseende mitt. 

Anonymkode: dad4f...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da mamma sa at hun skulle ønske hun aldri hadde fått meg, at hun ville gi meg bort. Jeg var ikke noe å ha, og jeg var ond.Tror jeg var 8 år. 

Anonymkode: 466a5...a78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er utrolig mange som har vært ekstremt onde og jævlige mot meg og tom stalket meg og sånt. man blir helt ødelagt psykisk av det. jeg har opplevd såpass mye ondskap i livet mitt at faktisk gidder jeg ingenting lenger. føler kun FORAKT for "mennesker" og folk som utvikler eiesyke mot meg. jeg avskyr de uansett hvor intelligente pene søte etc de er og har vært whatever. jeg føler de trenger sjelelig shirurgi.

Anonymkode: 4c335...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min sa: " egentlig så liker jeg smilehull, men dine er så stygge at det ser ut som du har cellulitter i ansiktet" :( 

Jeg kan le av det nå, men da han sa det var det ikke mye morsomt...

Endret av Puny
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nerd / stygg x 1000 ganger. Ikke så ille en gang, hver dag derimot...

Anonymkode: 7d05a...3cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mamma da jeg kom hjem med sugemerker som 14-åring: "det er bare billige jenter som får sugemerker". 

Anonymkode: ef923...083

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loveheartx

Min avdøde bestemot var SVÆRT ærlig i sine eldre dager (som mange eldre ofte blir). Husker godt da hun sa til meg: "ja, det er jo søsteren din som er mest heldig med utseendet av dere to". Det kommer jeg aldri til å glemme. Samtidig synes jeg det er litt komisk å tenke tilbake på hva hun fikk seg til å si noen ganger. Hun hadde virkelig null sperrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feit hore - mor som er alkoholiker.

Anonymkode: e34a0...902

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da mamma sa at hun skulle ønske hun aldri hadde fått meg, at hun ville gi meg bort. Jeg var ikke noe å ha, og jeg var ond.Tror jeg var 8 år. 

Anonymkode: 466a5...a78

:(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjæresten min, som på fylla presterte å si "Du ville gjort verden en tjeneste om du tok livet av deg". 

Anonymkode: 380d1...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min, som på fylla presterte å si "Du ville gjort verden en tjeneste om du tok livet av deg". 

Anonymkode: 380d1...34a

Hvorfor er du fortsatt sammen med h#n?

Utrolig stygt sagt full eller ei,

Anonymkode: f8239...afe

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jævlig her, trist å lese.

Jeg kan ikke si at jeg vet hva det styggeste noen har sagt til meg, men det har nå vært litt av hvert som har nådd meg.

Feit, homo, nerd, stygg, dum. Det er ting jeg kunne bli kalt daglig på barneskolen, en tid i livet hvor det er lett å forme en person.

Har vært litt av hvert etter det også, men jeg bryr meg ikke lengre. Legger så vidt merke til det hvis noen slenger dritt, og de pleier å gi seg når de merker at jeg ikke gir noen respons.

I dag kan jeg si at jeg er til en viss grad glad for å ha blitt mobbet, da jeg føler jeg har lettere for å føle med andre som har eller går gjennom lignende. Jeg har også lært hva effektene av mobbing kan ha på en person, og hvor destruktivt det kan være. Mental helse er viktig, mobbing kan gjøre mer skade enn mange skjønner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

På ungdomsskolen. Jeg gikk bortover en lang korridor, og noen andre elever (fra en annen klasse) gikk noen meter bak meg. Jeg hørte dem hviske og tiske, og en av dem sa litt halv-høyt at "vi sier æsj, i det vi går forbi" og deretter gikk dem fort forbi meg - og begge to sa æsj nærmest samtidig.....

Deretter gikk de veldig fort videre, og lo høyt - begge to...  :tristbla:

Anonymkode: 3d54a...94c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra en kollega; at livet mitt er uten verdi fordi jeg ikke har barn. Det er frekt nok i seg selv, at jeg gjerne skulle hatt en skokk med unger men ikke kan få gjør ikke saken bedre.

Anonymkode: ca3fd...225

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

"Du var et uhell og skulle ikke bli født, men mora de var så forbanna idiot og nektet å fjerne deg. Du ødelegger hele familien"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min far: Hun må UT, hvis ikke dreper jeg henne

Min far: Du skulle aldri ha vært født

Min far: Det finnes ingen verre i verden enn deg

Min bror: Jeg gleder meg til du ligger under jorda, så jeg slipper å se det stygge trynet ditt.

Min bror: Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at du er singel. 

(Jeg gjorde det slutt med samboeren fordi han var voldelig...)

Min mor, da jeg ble gravid: Du er ikke akkurat noe å være stolt over, og du bør være glad for at jeg gidder å ha noenting med deg å gjøre

Min mor: Ikke rart ingen vil være venner med deg, eller være sammen med deg. (I tenårene, da jeg ikke hadde så mange venner fordi jeg ikke likte festing og fyll)

Farsslekta: Se, der kommer (navn på by)-pakket!

Det er vel noe av det verste, siden det kommer fra ens egne. 

Eks-samboer: Du får velge nå, hvilken kniv jeg skal ta deg med. 

Anonymkode: e9a49...132

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...