Gå til innhold

Jenter skyld i voldtekt?


Midnattsol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble litt overraska over at det var ei dame som mente dette!!

Skrudd ja....fyyy f....så superprovoserende!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun hadde ment det samme om hun hadde blitt utsatt for en voldtekt.........

En ting er sikkert: Den dama har ikke noe i topplokket i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg forklare dere noe småjenter....

Dersom jeg går med haugevis med gull på bakgatene i Rio.... klirrer og klanker med gullkjede, klokke.... ringer... dollarsedler mister jeg på min vei... akkurat som vi husker fra Hans og Grete...

I en ideell verden er det min fulle rett....

Men i en virkelig verden er det en utopi, man ville ikke engang fått igjen på forsikringen, eller politiet hadde ikke engang etterforsket dersom man hadde blitt ranet....

Hvilken verden lever vi i?

Eventyrlandet hvor alle er snille...greie... hvor gutter respekterer kvinnens uinnskrenkelige rett til å kle seg, oppføre seg, - akkurat som dem vil?

Eller bor vi i virkeligheten hvor galskap og idioti dessverre ser ut til å være en fremtrendende atferd hos veldig mange mennesker...

Kanskje det er riktigere å lære mennesker sunn fornuft?

Jeg VET at fulle menn kan antaste meg... slå til meg... gi meg juling... dersom jeg provoserer....

Waco

...værre enn det er det ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og vi skal ikke komme bort fra at det er samme type kvinner som ofte blir voldtatt...

Waco

....akkurat som det er samme type menn som voldtar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Hvorfor settes aldri søkelyset på MENN som blir voldtatt?? Eller på menn som blir utsatt for andre alvorlige overgrep fra kvinner, både ukjente og kona?

Stusser litt på det, jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco: Hva i h... mener du med det!!! Samme type kvinner ????????

Jeg kjenner jenter som har blitt voldtatt og dette er ikke jenter som har gått på byen og festet og herjet og som drakk.

For guds skyld - hu eine var på vei hjem etter sportslige aktiviteter og ble overfallt 1 km. fra der hun bor - kan noen fortelle meg om hvordan hun ba om dette her ?

Nei sånne kvinnfolk som sier det der bør være avsatt og det er så absolutt ikke slik som Waco sier at det er samme type kvinner som blir utsatt for dette - uansett så er det GALT. Det skal ikke ha noe å si hvordan en kler seg - et NEI er et NEI!!!!!

Mortitia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mortitia...skal vi lese litt statistikk?

Hun venninnen din tilhører kun 5 % av alle voldektsofre..... 95 % blir nemlig "voldtatt" av en bekjent....

F eks innenfor ekteskapet.... så påstår damer at dem kan bli voldtatt... selv om de UNDER ED ga TROLØFTET SITT.... "elske å ære til døden skiller ad".....

Det er en stor feil å si at alle jenter alltid er uskyldige.

Jeg er faktisk enig i at 60% er et mer riktig tall.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla
F eks innenfor ekteskapet.... så påstår damer at dem kan bli voldtatt... selv om de UNDER ED ga TROLØFTET SITT.... "elske å ære til døden skiller ad".....

Waco

Voldtekt er når noen tvinger en annen til seksuell kontakt ved hjelp av vold. Det er lagt unna "elske og ære" fra ektemannen. Elske i ekteskapsløftet henviser ikke til sex.....

Ingen jenter har skyld i at noen bruker vold for å tiltvinge seg sex med dem.

Og Waco, hvis jentene vil, så er det ikke voldtekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkay jeg forstår, det er bestandig dama som skal definere hva som er sex.

Nåååå skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei nei waco, nå misforstår du.Vet du ikke hva voldtekt er?

Det er hvis noen under tvang eller vold påtvinger seg sex med andre, uten samtykke fra den andre personen.

Det er som oftest menn som voldtar, spør meg ikke hvorfor... hva er galt med mannfolk egentlig?

Jeg tror mannfolk styres i altfor stor grad av sitt dominans behov, og overflod av det mannlige hormonet testosteron.

Mannfolk eier ikke evne til å styre seg noen ganger . synd, men sånn er det for voldtektsmenn.

Og jeg kjenner en kamerat av meg, han hadde blitt sexmisbrukt av en mannlig voksen person når han var liten, og lider mye for det.

Og attpåtil i helgen ble han overfalt i helgen av to mannlige homofile!

Dette førte til at det sikkert rippet opp i hans minner fra tidlig barndom, og han prøvde å ta livet sitt igjen, og er nå innlagt på SIA.

Derfor gjør det meg så forbanna at ikke mange menn som både misbruker små personer og voksne, ikke kan styre seg! liv blir ødelagt for alltid!

Og kameraten min var ikke utfordrende kledd, det bare viser at det mannlige vesenet kan slå til når som helst, hvor som helst, på hvem som helst, uavhengig av hva vedkommende har på seg.

Hva om vi tar å gjør slik at den seksuelle lysten til menn forsvinner når de har forgrepet seg? eller skjærer over penisen deres? det hadde vært passende straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du beskriver hvordan menn er... ja da skjønner vi jo hvorfor damer må passe seg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Ja hva synes vi om slikt....Er ikke det ganske innlysende da?

For meg er det iallefall det.

Om jeg så hadde vandra naken rundt midt på natta hadde ingen og absolutt INGEN hatt rett til å voldta meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er det en selvfølge; ingen har rett til å voldta. Men noen er tydeligvis så drevet av sine lyster at de glemmer det innimellom...

Det finnes nok av gale folk her i verden. Derfor er det greit å ta sine forhåndsregler, vel?! Vi behøver ikke å gå utfordrende kledd alene i Oslo sentrum en lørdagsnatt. For selv om ingen har rett til å voldta oss, er det helt klart større sjanse for det da.

Jeg sier ikke at den som blir voldtatt har skylden i det. Men vi kan passe oss litt for vår egen del, synes jeg da. Det er tross alt offeret det går mest utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hadde du sagt dersom potensielle voldektsmenn går mot deg.... betrakter deg et øyeblikk.... bedømmer utseende, kropp og seksuell tiltrekking... og utbryter et ..."eeh, jeg tror vi går videre jeg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Liksom, ha ha... Tipper du vil ha svar av typen "da hade jeg dratt til dem" så du kan si "hva sa jeg!!!!"

Jeg hadde blitt lettet!!

Og sagt: Ikke faen om jeg vil ha den feite slappe pølsepikken din i meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde du nok ikke Vinga... du hadde blitt irritert og litt sur...så hadde du lurt fælt på hva som feiler deg da...

Kanskje til og med lagt inn et innleg på KG.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... var det mitt innlegg du siktet til der?

Det går an å begrense seg. Utringningen behøver ikke å nå til navlen for at man skal se ok ut på byen. Det er ikke nødvendig å dra stringen ti cm over miniskjørtet heller... om du skjønner. Jeg mener bare at det ikke er nødvendig å overdrive. Iallfall ikke om man skal gå alene hjem gjennom Oslos mørke, skumle bakkgater.

Pass på dere selv, jenter og gutter.

.. kanskje du har rett i at jeg ville blitt forbannet. Men jeg hadde kanskje ikke visst at h*n hadde vært en potensiell voldtaker, heller. Hadde jeg blitt sinna, hadde det vært fordi personen var så jævla frekk i munnen sin. Æsj Waco, du mener vel ikke at folk (jenter) ø n s k e r å bli voldtatt? Det tror jeg de færreste fantaserer om. Men hva vet vel jeg...

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

altså det er greit å ta sine forholdsregler, men hvor mye skal egentlig friheten innskrenkes? jeg mener at personen burde straffes hardt som forgriper seg! det er ikke normalt å forgripe seg på noen!

Ikke prøv å forstå en voldtektsmann, og ikke legg skylden på klær eller noenting, mennesker som voldtar er syk i hodet, og greier ikke å forstå at han gjør vedkommende noe vondt.

Til slutt så blir man så redd for å bli ranet, voldtatt osv. at alle holder seg i sine hjem når det er mørkt. Det blir feil!

Jeg mener at det er kun personen som voldtar det er noe feil med, og burde blitt innlagt.

Og det waco, med at du sikter til hvordan vi eller vinga hadde reagert med at en potensiell voldtektsmann hadde betraktet oss, og sier : nei, vi går videre". har ikke noe med saken å gjøre! jeg hadde blitt sjeleglad om jeg fikk gå i fred for syke svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...