AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Del Skrevet 6. april 2016 Voksen for alderen. Det blir ofte litt kjedelig med bare sol og bad, og litt kjedelig med storby og butikker. Kan tenke meg og kombinere. At vi kan bruke noen timer på dagen på hotell med basseng/ved strand, så reiser til by på ettermiddagen. Tips til hva vi kan gjøre? Er en uke, første uka i oktober. Kan ha 5-6 timers flytur. Anonymkode: 96fe1...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna31 Skrevet 6. april 2016 #2 Del Skrevet 6. april 2016 Hva med Barcelona? både basseng/strand og storby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Del Skrevet 6. april 2016 24 minutter siden, Luna31 skrev: Hva med Barcelona? både basseng/strand og storby! Hvor varmt er det der på den tiden? Vært der før? Tips til ting å se? Anonymkode: 96fe1...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6. april 2016 #4 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Kommer an på hvor mye penger dere skal legge i det? Thailand har jo både strand, sol, by og opplevelser ala dyreparker, mating av elefanter, osv Jeg synes i alle fall det var veldig stas å klappe og "kose med" elefanter og jeg er eldre enn 14 Edit; Selvfølgelig leste jeg litt for kjapt. Til Thailand tar det jo noe lengre tid enn 5-6 timer med fly. Endret 6. april 2016 av Fireball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Del Skrevet 6. april 2016 Thailand ville vært bra, han hadde kost seg der. Men har dessverre ikke mulighet til å reise mer enn en uke, og da synes jeg det blir litt langt Anonymkode: 96fe1...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Del Skrevet 7. april 2016 Ser du skriver at storby kan bli kjedelig, men er du sikker på at f.x London er uaktuelt? Badeferie blir det jo ikke, men det er jo en utrolig morsom by, og jeg vil jo tro at både London Eye og Madame Tussaud's vil fenge også en 14-åring. Det går jo an å fly til London og ta EuroStar-toget til Paris også. Da får dere kombinert to fantastiske byer. Paris har jo også mye som fenger enhver alder. Personlig har jeg en stor forkjærlighet for både Versailles (utrolig storslagent) og EuroDisney. Sistnevnte er stor stas for voksne også, synes jeg da! Anonymkode: d9c00...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 7. april 2016 #7 Del Skrevet 7. april 2016 Har han noe interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå