Gå til innhold

Tips til ferie med gutt 14 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksen for alderen. Det blir ofte litt kjedelig med bare sol og bad, og litt kjedelig med storby og butikker. 

Kan tenke meg og kombinere. At vi kan bruke noen timer på dagen på hotell med basseng/ved strand, så reiser til by på ettermiddagen. 

Tips til hva vi kan gjøre? Er en uke, første uka i oktober. Kan ha 5-6 timers flytur. 

Anonymkode: 96fe1...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Luna31 skrev:

Hva med Barcelona? :) både basseng/strand og storby!

Hvor varmt er det der på den tiden? Vært der før? :) Tips til ting å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye penger dere skal legge i det? Thailand har jo både strand, sol, by og opplevelser ala dyreparker, mating av elefanter, osv :) Jeg synes i alle fall det var veldig stas å klappe og "kose med" elefanter og jeg er eldre enn 14 :laugh: 

Edit; Selvfølgelig leste jeg litt for kjapt. Til Thailand tar det jo noe lengre tid enn 5-6 timer med fly.

Endret av Fireball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand ville vært bra, han hadde kost seg der. Men har dessverre ikke mulighet til å reise mer enn en uke, og da synes jeg det blir litt langt :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skriver at storby kan bli kjedelig, men er du sikker på at f.x London er uaktuelt? Badeferie blir det jo ikke, men det er jo en utrolig morsom by, og jeg vil jo tro at både London Eye og Madame Tussaud's vil fenge også en 14-åring. Det går jo an å fly til London og ta EuroStar-toget til Paris også. Da får dere kombinert to fantastiske byer. Paris har jo også mye som fenger enhver alder. Personlig har jeg en stor forkjærlighet for både Versailles (utrolig storslagent) og EuroDisney. Sistnevnte er stor stas for voksne også, synes jeg da!

Anonymkode: d9c00...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...