Gå til innhold

Venninnen min

xnixc

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært god venninne med ei skikkelig fantastisk jente ganske lenge nå. Vi gjorde mye sammen, og var mest sammen i helgene og vi har opplevd veldig mye sammen. Det er nå jeg innser hvor bra hun var. Og jeg gjorde en feil, siden jeg er venninne med en annen jente som har kranglet med henne. Og jeg baksnakket henne på fb med hun jenta. Jeg sa utrolig mye dritt og det var bare helt utrolig dårlig gjort. Men jeg skal innrømme at hun betyr mye mer for meg enn det jeg trodde og jeg angrer. Jeg skrev de tingene 3 uker før vi hang sammen igjen. Jeg likte også en gutt hun likte før, og hun så det i meldingene mellom meg og hun jenta. Så jeg tenker hun er ekstra skuffet over det også. Siden jeg satt og støtta henne om den gutten. Men han betyr ingenting for meg nå altså. det er en uke siden hun leste denne samtalen og konfronterte meg. Jeg prøvde å kontakte henne mye den første dagen og skrev mye til henne, men hun bare så meldingene mine. Jeg vil så utrolig bare få henne tilbake. Etter slt det jeg skrev forstår jeg egenrlig hvorfor hun ikke vil svare meg engang. Dette er ikke noe som bare ordner seg opp på en uke. Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg sngrer så innmari mye og jeg hadde fjort alt for å få hun tilbake. Hun betyr sykt mye for meg at det ikke kan beskrives med ord engang og jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde sen patetiske feilen. Jeg har tenkt å skrive en tekst til henne nå, har dere noen ideer til noe veldig bra jeg kan skrive? har skrevet unnskyld flere ganger og sagt nesten alt. Men jeg vil skrive noe hun ikke bare ignorerer og trykker på sett. Jeg vil at hun skal bli rørt. Har dere noen ideer? :(

btw visste ikke hvor jeg skulle plassere dette emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du har vært sykt ufin mot henne ,så du bør krype en del hvis du vil ha henne som venn igjen tror jeg.

Endret av lovedrug
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lovedrug skrev:

Syns du har vært sykt ufin mot henne ,så du bør krype en del hvis du vil ha henne som venn igjen tror jeg.

Selvfølgelig, skal jobbe for det! men jeg trenger å skrive noe til hun nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lovedrug skrev:

Hvor gamle er dere egentlig?

Hun er 22, jeg er 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vanskelig å gjenopprette brutt tillit. Alle som har opplevd utroskap kan fortelle deg det. De følelsene hun sitter med nå minner mye om utroskap.

Du må vise henne at du er klar over hva du gjorde feil og hvorfor du angrer. Deretter må du bygge opp igjen tilliten over tid i hennes tempo. Du fikser ikke dette med en sms. Men det er en god start. Og mye av det du skrev her kan bør du kunne bruke.

Anonymkode: 1d499...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes du bare skal legge kortene på bordet og være ærlig, og da må du være ærlig med deg selv også. Hvorfor sa du disse tingene om henne? Er det noe ved henne som gjør deg sjalu? Var du redd denne andre jenta skulle ta henne "fra deg"? Følte du for å dra henne ned for å rotte deg sammen med den andre jenta?

Uansett, det er alltid en årsak til at folk gjør som de gjør, og du må nesten komme til roten av det. Jeg ville ikke stolt på noen som sa at de bare "angrer", for det viser veldig lite refleksjon og man har egentlig ingen grunn til å tro at noe har endret seg. 

Anonymkode: 7c40a...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte granskauen motiverer deg til å skrive masse drit om en venninne du åpenbart liker? Hvor kommer det fra, liksom? Om dere hadde hatt noen konflikter du trengte råd eller lufting av hos en betrodd venninne, så kan jeg til en viss grad forstå at det kan bli sagt ting du ikke uten videre ønsker hun skal få greie på, men det høres ut som du prater dritt ene og alene for å prate dritt. Hva er drivkraften bak noe slikt? Opplys en stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...