Gå til innhold

Uteblitt betaling for tjeneste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne, men det har seg slik at jeg passet noen dyr for noen folk jeg kom i kontakt med via en facebookgruppe. Å sette dem på dyrepensjonat var ikke så fristende for dem, de ville blitt stående i en hylle uten noe form for menneskelig kontakt annet enn ved mating, vanning og rengjøring av bur. Her har de kost seg med både mine egne og med folk hele dagen. 

Anyway, eierne kom og hentet dem og spurte om han kunne Vipse over penger. Han fikk kontonummeret mitt og stod og trykte på telefonen før han tok med seg dyrene og dro, 

Men pengene er enda ikke kommet inn på konto. Er ikke store summen det er snakk om, og jeg TRENGER dem ikke, men...

Når er det innafor å etterlyse dem, og hva skal jeg si? "Hei, overførte du til riktig kontonummer, er ikke kommet inn noen penger?"? 

Usj, jeg synes dette er litt ubehagelig, men det er litt sånn prinsippsak også. Ser forresten han har lagt dem ut for salg på samme facebookgruppe i dag.....

Anonymkode: 067c8...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg skjønner følelsen! Hvis man bruker vipps trenger man kun tlf nummer for å overføre pengene. Har personen en annen bank enn deg, så kan det ta noen dager. Men spør personen om det, for rett skal være rett mener jeg da. Bare ikke gå inn i en samtale der du forventer at de ikke har gjort det. :-) Sier personen at det er gjort og du ikke har sett pengene på 1 uke etter at du har etterlyst dem ville jeg ha lagt saken død. 

Forresten trist det med hundene. Får håpe de får det bedre i et nytt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, JulesLykke skrev:

Huff, jeg skjønner følelsen! Hvis man bruker vipps trenger man kun tlf nummer for å overføre pengene. Har personen en annen bank enn deg, så kan det ta noen dager. Men spør personen om det, for rett skal være rett mener jeg da. Bare ikke gå inn i en samtale der du forventer at de ikke har gjort det. :-) Sier personen at det er gjort og du ikke har sett pengene på 1 uke etter at du har etterlyst dem ville jeg ha lagt saken død. 

Forresten trist det med hundene. Får håpe de får det bedre i et nytt hjem.

Jeg har ikke Vips, var derfor han fikk kontonummeret mitt. Antok han gikk inn på nettbanken og overførte dem derfra. Det pleier ikke ta mer enn en natt.....Nå er det gått to dager. Jeg får høre med ham. Isj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig. Men husk det at han synes sikkert det er flaut han også, hvis han ikke har betalt osv. 

jeg hadde dog ventet til i morgen formiddag. Når noen har hatt en annen bank enn meg, så har det brukt 3 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sendte en melding, han har lest, men ikke svart. Pakket det litt inn i "fått noe respons" og sånn. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje de selger dem for å få råd til å betale deg. :O
Neida, stå på kravene.

Anonymkode: 069c5...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det første man bør gjøre er å gå hjem for å overføre beløpet, er det lett for at det går i glemmeboksen. Det er ikke sikkert at denne personen har gjort det med vilje. Nå er det jo litt sent...Men i morgen kan du sende en mld og spørre om han har glemt å overføre pengene med et smiljefjes, fordi du enda ikke kan se å ha mottatt dem på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var på søndag. Fremdeles ikke kommet noen penger, jeg sjekket akkurat. 

Jeg sendte ham en melding på tirsdag, som han ikke har svart på.....

Sitat

Hei! Overførte du penger via nettbank eller noe annet, er ikke kommet noe inn på konto....Ordner det seg med XXXX?? 

Jeg får vel sende klovnen en melding til før jeg evt outer han på facebookgruppen...? Skal jeg bare sende kontonummeret mitt, uten å skrive noe mer?

Han har spart en haug med penger på å bruke meg kontra pensjonatet, i tillegg til at dyrene hans har fått 100 ganger mer stimulans her enn de hadde fått på pensjonat. Jeg TRENGER ikke pengene, men jeg kjenner jeg blir irritert...!!! Det andre dyret som han IKKE har satt til salgs, skrev jeg i salgstråden at jeg gjerne kunne overta dersom det ble ensomt, nei, det var ikke noe problem. 

Det er to fugler det er snakk om, som har fått fly fritt, bæsje ned hele leiligheten og den største sin favorittsyssel var å bite når den ikke fikk full oppmerksomhet hele tiden. Det er også den som er tilsalgs, etter 2-3 mnd i deres eie "pga jobbsituasjon får den ikke den oppmerksomheten den trenger"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...