AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Hei! Jeg trenger nye sommerdekk og tilhørende felger. Da man bor midt i gokk er nettbutikk greieste måte å skaffe dette. Men, hvem har gode erfaringer med noen av de mange nettbutikkene som tilbyr dette? Hvor har dere da handlet? Anonymkode: 004b2...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 6. april 2016 #2 Del Skrevet 6. april 2016 Kan du montere selv? Dekkonline.com har jeg brukt mange ganger. Gigantisk tysk leverandør som har nettsider og leveranser over hele Europa. Gode priser og dekkene er alltid helt ferske. Men...kan du ikke montere dekk på felg selv må du beregne ca 200kr per felg. Har aldri kjøpt felger. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Del Skrevet 7. april 2016 17 timer siden, catman skrev: Kan du montere selv? Dekkonline.com har jeg brukt mange ganger. Gigantisk tysk leverandør som har nettsider og leveranser over hele Europa. Gode priser og dekkene er alltid helt ferske. Men...kan du ikke montere dekk på felg selv må du beregne ca 200kr per felg. Har aldri kjøpt felger. Lykke til! Tusen takk! Har kikket, og funnet hos dem. Har sjekket at det er rett antall bolter, dimensjon på dekket. Så tror alt ligger til rette for å bestille. Godt man har ut måneden før vi må legge om her oppe Anonymkode: 004b2...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 7. april 2016 #4 Del Skrevet 7. april 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Har kikket, og funnet hos dem. Har sjekket at det er rett antall bolter, dimensjon på dekket. Så tror alt ligger til rette for å bestille. Godt man har ut måneden før vi må legge om her oppe Anonymkode: 004b2...1f4 Rett antall bolter holder, ei heller dia på felg. Du må være helt sikkert på at delesirkel på boltene er korrekt i forhold DIN bil. Er det et lite avvik, kan du få store problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå