andreaaax Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Hei. Er ei jente på 22 år fra sør-Trøndelag som gjerne kun ha tenkt å hatt noen å spille med via nettet. Jeg er interessert i MOBA spill (bortsett fra wow) Og andre online spill som en kan spille sammen. Mine venner der jeg bor, er ikke interessert i å spille, så jeg blir alltid sittende for meg selv Nå spiller jeg LOL (har gjort det i mange år da) og kunne gjerne tenkt å fått noen jente/r og spille med der. Prøver å komme meg ut av bronze, er i b3 nå. Mine mains er adc og mid. Add meg; MissFluffyCat Mine andre interesser ellers er spesielt hest. Kanskje litt rart å nevne, men vil bare si med en gang at jeg har kjæreste, så er ikke ute etter gutter som vil spille med meg hvis det bare er fordi jeg er jente og spiller -.-' Dette har skjedd før, og sånt gidder jeg ikke x) jeg er litt beskjeden å da, så det å bare chatte først har vært fint, før en kanskje går over på TS eller Skype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå