Gjest Trine Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 La oss si at du sto og såg på at gjerningsmannen som hadde plaget deg og din familie hadde gjort deg og dine så mye ondt, overgrep, trusler og vold i flere år. Og nå låg han på sykehuset og hadde bare noen minutt igjen å leve. Og du hadde sjansen til å si noe til gjerningsmannen før han døde. Jeg ville ihvertfall sagt: det er bra at du dør, så slipper andre å bli utsatt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 19 minutter siden, Gjest Trine skrev: La oss si at du sto og såg på at gjerningsmannen som hadde plaget deg og din familie hadde gjort deg og dine så mye ondt, overgrep, trusler og vold i flere år. Og nå låg han på sykehuset og hadde bare noen minutt igjen å leve. Og du hadde sjansen til å si noe til gjerningsmannen før han døde. Jeg ville ihvertfall sagt: det er bra at du dør, så slipper andre å bli utsatt for deg. Du trenger jo ikke møte opp på sykehuset. Har foreldre som jeg har kuttet kontakten med og kommer ikke til å møte opp hvis de ligger for døden. Anonymkode: 1b1c3...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juanita Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 28 minutter siden, Gjest Trine skrev: La oss si at du sto og såg på at gjerningsmannen som hadde plaget deg og din familie hadde gjort deg og dine så mye ondt, overgrep, trusler og vold i flere år. Og nå låg han på sykehuset og hadde bare noen minutt igjen å leve. Og du hadde sjansen til å si noe til gjerningsmannen før han døde. Jeg ville ihvertfall sagt: det er bra at du dør, så slipper andre å bli utsatt for deg. 42. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 5. april 2016 #4 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg ville ikke sagt noe. Jeg har hatt en sånn person i livet mitt og unngår ham. Jeg vil ikke se ham, ikke prate med ham eller høre om jeg. Hevn er uinteressant, jeg vil bare være langt unna den personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Del Skrevet 6. april 2016 Tviler på at sadistiske mennesker som har plagd en hel familie i årevis bryr seg nevneverdig om hva du sier når han skal dø. Jeg hadde nok tatt knakken på han lenge før han ble dødssyk og lå på sykehus Anonymkode: eb92a...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #6 Del Skrevet 6. april 2016 ville ikke ha gitt han oppmerksomhet i heletatt og iallefall ikke på dødsleiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 6. april 2016 #7 Del Skrevet 6. april 2016 21 timer siden, Gjest Trine skrev: La oss si at du sto og såg på at gjerningsmannen som hadde plaget deg og din familie hadde gjort deg og dine så mye ondt, overgrep, trusler og vold i flere år. Og nå låg han på sykehuset og hadde bare noen minutt igjen å leve. Og du hadde sjansen til å si noe til gjerningsmannen før han døde. Jeg ville ihvertfall sagt: det er bra at du dør, så slipper andre å bli utsatt for deg. Jeg ville ikke møtt opp engang. Men hvis jeg stod der i sekundene før personen gikk bort? Tja... "Sees på den andre siden" med et slemt flir om munnen, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 7. april 2016 #8 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg hadde pustet lettet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå